АГРОФОТО

Консолідація м’ясної галузі в Україні є в інтресах споживачів м’яса, – Бабенко

11.05.2020 18:35
97062438_904310703324036_1739174842474692608_n

Два роки тому було створено Асоціацію «М’ясної галузі», яка поставила собі за мету: сприяти розвитку підприємств вітчизняної м’ясної індустрії, підвищити конкурентоспроможність сировини та м’ясопродуктів українського походження та розширити ринки їхнього збуту. Про те, чого вдалося досягти за цей період і плани на майбутнє розповів Микола Бабенко, виконавчий директор Асоціації, в інтерв’ю LANDLORD, пише agronews.ua.


– Пане Миколо, Асоціації «М’ясної галузі» у травні виповнилося два роки. Це мало чи багато, що вже зроблено асоціацією?

– Два роки – вік молодий і для бізнесу, і для об’єднання, однак всі учасники асоціації – це відомі переробні підприємства України, кожен зі своєю історією і традиціями. Першим кроком стало об’єднання м’ясопереробних підприємств, їх знайомство між собою.

Учасники Асоціації «М’ясної Галузі» в США.

В асоціації зібрано 20 провідних м’ясопереробних підприємств України, які приблизно однакові за розмірами. Асоціація стала помітною, бере участь у різних заходах, виступає з ініціативами.

Нагадаємо, раніше Микола Бабенко повідомляв, що свинокомплекси безпідставно підняли ціну на живих свиней.

– Діяльність ваших компаній і громадської спілки “Центр підвищення ефективності в тваринництві” переважно стосувалась роботи з тваринницькими комплексами. Тепер ви очолили Асоціацію «М’ясної галузі», яка об’єднує м’ясопереробні підприємства. Чому так відбулось?

– Всіх, хто працює в тваринництві і переробці, об’єднує постачання доступних, поживних продуктів українцям або на зовнішні ринки. Такий результат створюється комбінацією трьох факторів: ефективність виробництва; керування витратами та створення доданої вартості. Корми, ветпрепарати, вирощування, м’ясопереробка, торгівля — це один ланцюг, а не просто окремі галузі з власною мотивацією, принаймні так має бути.

Центр підвищення ефективності в тваринництві

Читайте також: в Асоціації «М’ясної галузі» занепокоєні ситуацією на українському ринку свинарства.

Також він додав, що логіка дуже проста – весь ланцюг має працювати злагоджено, а не в протистоянні свинарства, переробки і торгівлі.

“Ми маємо взаємодіяти з користю для споживача, а не фіксуватися лише на одній ланці. Власне, це я і бачу своїм головним завданням на посаді виконавчого директора Асоціації «М’ясної галузі”, – резюмував Микола Бабенко.

Нагадаємо, що Микола Бабенко офіційно звертався до уряду щодо виділення 500 млн грн на компенсації при АЧС у 2020 році .

Асоціація «М’ясної галузі» сприяє консолідації галузі, спільно з партнерами створює нові механізми взаємодії, вчасно реагує на потреби всього ланцюга від поля до столу, представляє інтереси учасників на рівні державних установ.


Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: