НОВИНИ

Компанія Nestlé випустила на ринок рослинне молоко

08.05.2021 16:45
77372-20-1200x675

Найбільша в світі харчова компанія – швейцарська Nestlé – випустила на ринок інноваційний напій із гороху. Вона націлена захопити чималу частку на ринку молочних продуктів рослинного походження, що оцінюється в $17 млрд. Про це повідомляє newfood, пише agronews.ua.

Замінник рослинного молока під брендом Wunda для початку з’явиться у Франції, Нідерландах та Португалії, а потім вийде на інші європейські ринки. Компанія називає напій «епічним у всьому» — його можна використовувати скрізь, де раніше застосовувалося звичайне молоко.

Wunda можна просто пити, залити ним сухий сніданок, додати у гарячі напої та використовувати у кулінарії. У Nestlé говорять, що створити альтернативу з настільки широким застосуванням було непросто.

Більшість «молока» на основі злаків, горіхів чи гороху має специфічний смак, низький вміст білка або погано змішується чи піниться в гарячих напоях. Це означає, що досі споживачам потрібно було 2-3 рослинні варіанти для різного використання.

«Wunda — по-справжньому універсальний, смачний напій на основі гороху. Він є чудовим джерелом білка та клітковини», — каже Стефан Пальцер, головний технологічний директор Nestlé.

Горохове молоко має чудовий нейтральний смак, а його виробництво – вуглецево-нейтральне.

«Рослинні замінники в їжі і напоях дійсно зараз знаходяться на підйомі. Я займаюся цим бізнесом багато років, і ніколи не бачив, щоб ця категорія росла так швидко або так сильно», — додав Седрик Бем, голова відділу молочних продуктів Nestlé в Європі, на Близькому Сході і в Північній Африці.

До слова, з запуском бренду рослинного молока Nestlé починає справжнє протистояння з Oatly, яка пропонує в Європі свою вівсяну альтернативу. Різку появу Wunda пов’язують якраз з планованим IPO Oatly.

Нагадаємо, що британці першими виростили чорну ікру у лабораторії.


Перегляди: 3
Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: