ВАЖЛИВО

Компанія «АМАКО Україна» відкрила нову агрегатну майстерню

05.07.2021 10:00
ap-mf_workshop_inspection_repair_uk_0916_03_129566-1


Компанія «АМАКО Україна» впроваджує централізоване обслуговування крупних вузлів сільгосп-техніки (агрегатів) у центральному сервісному центрі, що розташований у Києві. Про це повідомляє пресслужба компанії, пише agronews.ua.

“В майстерні будуть проводитись відновлювальні роботи агрегатів визначеного переліку: двигуни, мости, трансмісії, і т.д. таких торгових марок, як Massey Ferguson, Fendt, Challenger, New Holland, Case, John Deere та CLAAS”, – повідомив керівник департаменту післяпродажного обслуговування компанії Сергій Малиш.

dsc01725

Зокрема, він зазначив, що насичуючи регіони технікою, необхідно підтримувати клієнта у будь-який момент, вчасно надавати якісне обслуговування та, за необхідності, виконувати усі ремонти згідно встановлених часових рамок. З точки зору логістики запчастин для такого об’єму робіт та гнучкості людських ресурсів експертного рівня ми прийнято рішення зміцнювати агрегатну майстерню в центральному офісі компанії, в Києві. Крім всього іншого, у столиці зосереджений один з найбільших складів запчастин в Україні об’ємом біля 17 млн дол США, що гарантує наявність 100% комплектів для ремонту визначених агрегатів. При цьому витрати на доставку цих вузлів у Київ компанія бере на себе.

Для роботи в агрегатній майстерні створена команда з трьох високопрофесійних інженерів, які мають досвід роботи з різними брендами агротехніки і розуміють повний цикл роботи техніки, а не тільки спеціалізуються на діагностиці чи на ремонті певного агрегату. Крім того, вони проходять щорічне навчання з підвищення кваліфікації від провідних фахівців постачальників основних брендів компанії.

Агрегатна майстерня оснащена професійним обладнанням та має усе необхідне для роботи з визначеними агрегатами. Перелік спеціалізованого обладнання надається виробниками і в майстерні чітко дотримуються цих вимог, постійно оновлюючи необхідний інструмент. Використання такого обладнання підвищує якість та надійність ремонту, знижує ризики пошкодження агрегатів та травмування робочого персоналу.

“Надійність ми підтверджуємо гарантією , тому на роботи, що були проведені в агрегатній майстерні, компанія АМАКО надає гарантію протягом 1 року або 1000 мотогодин. Усі роботи мають конкуренту ціну, а також постійно походять акції по комплектах капітальних ремонтів”, – зазначив Сергій Малиш.

За його словами, продуктивність майстерні складає 20-25 агрегатів на квартал, в залежності від складності робіт. Для чіткої, злагодженої роботи і виконання ремонту у визначений строк підготувлено та наповнено склад запчастин до усіх зазначених агрегатів. А також – розроблено планування завантаження ремонтного цеху. Клієнти чітко розуміють, коли їх агрегат потрапить в ремонт і коли його буде відремонтовано. В найближчому часі буде організовано сповіщення клієнтів по кожному етапу роботи.

“Ми індивідуально підходимо до кожного агрегату та клієнта, до вимог які має замовник і результату, який він хоче отримати”, – запевняє керівник Департаменту.

Важливим моментом також є те, що перед проведенням робіт з агрегатами проводиться повна їх діагностика, безпосередньо на техніці, частиною якої вони є. Інженер виїжджає у господарство, де розташована техніка, і безкоштовно діагностує стан агрегату, який буде надано на ремонт до майстерні АМАКО.

Сергій Малиш також зауважив, що нова агрегатна майстерня забезпечить не просто епізодичний ремонт окремої деталі техніки. Це буде спланована робота на увесь рік. Адже є клієнти, які вже сьогодні думають про перевірку і ремонт техніки, щоб в наступну посівну відпрацювати без аварій і простоїв.

“Наша головна перевага – контроль стану техніки, вчасна діагностика та якісна дефектовка. Тобто вчасно комунікувати з клієнтом, порекомендувати та проводити перевірку техніку і підготовку її до посівної, запропонувати зручний час для ремонту. Адже ми надаємо сервісне обслуговування та ведемо чіткий облік всієї техніки, яку продано з 2016 року – понад 300 одиниць – і розуміємо, яка техніка вже потребує ремонту, або техогляду. Служба підтримки клієнтів АМАКО постійно спілкується з клієнтами та планує регламентне обслуговування техніки (ТО) заздалегідь. Клієнту приємно, що про це дбає наш сервіс, і в нього зникає проблема, що його механізатор може про це забути”, – підкреслив керівник департаменту післяпродажного обслуговування компанії «АМАКО Україна».

Він наголосив, що головною метою і пріоритетом компанії є забезпечення безперебійної роботи техніки (зменшити час простою), яку вона поставила своїм клієнтам та обслуговує на постійній основі. Компанія АМАКО має усе необхідне для того, щоб проводити ремонти вищезазначених агрегатів для усіх своїхх клієнтів в найкоротші строки, з високою якістю та гарантувати надійність.

“Ми постійно удосконалюємо нашу сервісну службу, проводимо оптимізацію ресурсів. Наша команда розуміє, що можливо продавати якісну техніку і якісні запчастини, але якщо не надавати якісне обслуговування цієї техніки – клієнт буде незадоволений”, – резюмує Сергій Малиш.

Читайте також: компанія АМАКО презентувала новинки, які впровадила в свою діяльність.



Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: