Команда Epikur продовжує жити в ритмі “Енергії Вистачить На Все” та змінює ринок курячого м’яса в Україні. Про це повідомляє Бізнес Район, пише agronews.ua.
Багато споживачів, які цінують якість і натуральний смак курятини, вже напевно знайомі з брендом «Епікур». А якщо ні, то саме час зробити це!
Команда «Епікур» постійно розриває шаблони і стереотипи в своїй категорії, задаючи тон розвитку галузі. Вони кинули виклик ринку та перші довели, що виробляти куряче м’ясо без антибіотиків та стимуляторів росту можна і в Україні.
«Скептикам ми відразу пропонуємо звернутися до найкращих експертів – своїх котиків. Смішно, але це правда. Сотні людей пишуть компанії, що вусаті і хвостаті наминали їх продукцію на «ура», в той час як пропозиції інших виробників м’яко ігнорують. А ті, хто не може перевірити на своїх котиках – можуть отримати висновки державних сертифікованих лабораторій про те, що «Епікур» не використовує антибіотики на всіх етапах виробництва», – йдеться у повідомленні команди торгової марки.
Згідно дослідження компанії ЗОЖник, спортсмени, foodies, ресторатори і просто люди, яким небайдуже їхнє раціон – спробувавши «Епікур», вже не хочуть шукати аналоги.
«Вигляд, смак і аромат м’яса кардинально відрізняється від того, що нам пропонували раніше. А головне – ніякої хімії та інших шкідливих добавок в складі», – більшість відгуків на сторінці компанії в Фейсбук звучить приблизно так.
«Епікур» істотно підвищив планку для індустрії в своїй ніші так, що інші гравці ринку змушені піднімати рівень своєї продукції. Це вже давно не секрет. Інновації та стиль бренду, аж до дизайну і фірмового кольору, почали копіювати інші компанії. Люди навіть стали плутати торгові марки, адже візуально вони стали схожими. Але ось перше місце у формуванні еко-культури у «Епікура» точно ніхто не відбере.
З якою новиною прийшов Епікур цього літа?
- НОВА SMART-УПАКОВКА
“Так, Epikur вирішив проблему «копіювання». Як завжди, бренд пішов творчим шляхом і разом з креативним агентством Fedoriv змінили свій дизайн. Упаковка стала яскравішою, спортивнішою, зручнішою і ще помітнішою на полицях супермаркетів, не втративши своїх переваг”, – наголошують у повідомленні.
Герметичний бар’єрний лоток, наповнений спеціальною сумішшю атмосферних газів, дозволяє зберегти свіжість курячого м’яса до семи днів при дотриманні температурного режиму. А прозорість упаковки дозволяє переконатися в якості м’яса ще до покупки.
- ПЕРШИЙ МАРИНАД БЕЗ КОНСЕРВАНТІВ
Зустрічайте революційний продукт – маринад без консервантів. Унікальний купаж натуральних спецій не залишить байдужими навіть найдосвідченіших.
У складі маринадів ви не знайдете E-добавок, глютамату, ароматизаторів, барвників, консервантів і інших підсилювачів смаку. Тільки спеції (трави і масло) і нічого зайвого!
Всі чотири смаки розробили провідні технологи з урахуванням смакових переваг споживачів.
А ще маринади від Epikur – це дуже зручно. Їх можна швидко і дуже легко готувати як на природі, так і вдома цілий рік.
“До речі, ви можете знайти «Епікур» в більшості національних і регіональних мереж: METRO, NOVUS, Fozzy, BILLA, Ашан, АТБ, Фора, Фуршет, Мегамаркет і ін”, – зазначають у повідомленні.