Ще в лютому Івану Чеботаєву, засновнику компанії Farmax, для доставки замовлень вистачало двох кур’єрів на мопедах. Тепер їх – вісім. Справа у бізнесмена була нова — служба доставки. Пише nv.
Читай нас також у Viber та Telegram.
До середини березня на Чеботаєва працювало вже вісім кур’єрів. Поки що підприємець займається лише доставкою ліків.
«У нас три аптеки у Києві і сайт з мобільним додатком і доставкою», — розповідає підприємець про свій міні-бізнес, який зростає на очах.
Початок цьому підйому поклав коронавірус COVID-19, перший випадок захворювання яким в Україні зареєстрували на початку березня.
Для сільської місцевості швидка та недорога доставки подібних товарів – нова ніша для вітчизняного підприємництва.
Також і фермери теж отримали шанс збільшити продажі, започаткувавши власну доставку продуктів безпосередньо споживачам.
«Люди шукають в інтернеті швидше, ніж ми встигаємо рекламуватися», — каже Чєботаєв, пояснюючи, що залучення одного клієнта для його компанії подешевшало вдвічі.