НОВИНИ

В Україні створять електронну систему «Екологічний інспектор» для автоматичної фіксації порушень

20.11.2020 11:32
4c55c93b61ad68ff535629a2f86c996e_XL


В Державній екологічній інспекції розробили технічне завдання для електронної системи «Екологічний інспектор», за допомогою якої інспектори зможуть здійснювати частину документальної роботи в автоматизованому режимі. Про це повідомляє Урядовий портал, пише agronews.ua.

«Інспектори Державної екологічної інспекції зможуть фіксувати порушення, складати акти за результатами перевірок та надавати приписи порушникам у електронному автоматизованому режимі! Фахівці ДЕІ розробили технічне завдання для створення системи «Екологічний інспектор», – заявив Голова Держекоінспекції Андрій Мальований.

За допомогою системи інспектори ДЕІ зможуть здійснювати велику кількість функцій, зокрема, готувати документи для проведення перевірок та реєструвати звернення громадян.

Цей інструмент дозволить у електронному вигляді здійснювати наступні процеси:

1) реєстрацію звернень громадян про проведення перевірки;

2) підготовку, погодження та реєстрацію наказів про позапланові та планові перевірки, а також документів з матеріалами для порушення кримінальної справи;

3) формування уніфікованого акта за результатами перевірки відповідно до затвердженого зразка;

4) ведення довідника підприємств, діяльність яких контролюється ДЕІ;

5) автоматизоване формування плану перевірок з довідника підприємств;

6) формування аналітичних та статистичних звітів для публікації у відкритому доступі.

Деякі процеси будуть здійснюватися системою автоматично. Електронна система також буде інтегрована з низкою реєстрів для швидкого обміну даними.

«Значна частина процесів буде здійснюватися у автоматизованому режимі. Наприклад, плани перевірок підприємств система формуватиме самостійно, ґрунтуючись на ступені ризику діяльності суб’єкта господарювання для довкілля.

Крім того, система «Екологічний інспектор» буде інтегрована з низкою реєстрів, як от Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля та Реєстр підприємств забруднювачів для швидкого отримання даних, потрібних для роботи наших фахівців», – додав Андрій Мальований.

Впровадження електронної системи в Держекоінспекції дозволить збільшити ефективність роботи органу та зняти навантаження з працівників.

«Основна мета створення цієї системи – підвищити продуктивність роботи працівників ДЕІ. Зараз на підготовку до перевірок, їх планування та формування документів витрачається чимало часу, оскільки здійснюються ці процеси у «ручному» режимі. Електронна система дозволить точно і бездоганно вести всю документацію ДЕІ, а також зняти навантаження з працівників, і, відповідно, покращити ефективність їх роботи», – зазначив Андрій Мальований.


Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: