НОВИНИ

Corona Extra запустила у виробництво екологічну упаковку з ячменю

23.03.2021 14:06
Corona Extra запустила у виробництво екологічну упаковку з ячменю

До Всесвітнього дня переробки бренд Corona Extra запустив нову екологічну упаковку. Надлишки соломи, що залишилися після переробки ячменю, компанія Anheuser-Busch InBev буде використовувати у виробництві упаковки для скляних пляшок бренду, пише agronews.ua.

Corona Extra стала першим глобальним брендом напоїв, який переробив паперову упаковку в ячмінну, реалізуючи екологічні рішення і впроваджуючи принципи безвідходності у виробництво. Ініціатива є частиною принципів сталого розвитку компанії й постійного пошуку інновацій для захисту природи.

Нова технологія, яку три роки розробляв Глобальний центр AB InBev (GITEC), перетворює надлишки ячмінної соломи в пакувальний матеріал і дає нове життя одному з найважливіших інгредієнтів пива. Така упаковка усуває необхідність використання первинної сировини, дозволяє споживати на 90% менше води та енергії, а також поводиться  як звичайний папір при переробці.

З насіння ячменю, як і раніше, буде вироблятися пиво, яке споживачі знають і люблять. А ячмінна солома, що залишилася від фермерського врожаю, буде використана у виробництві упаковки за допомогою унікального процесу варіння целюлози, покликаного впоратися з її відносною крихкістю.

У поєднанні зі 100% переробленим деревним волокном, картон для нової упаковки буде таким же міцним і довговічним, як звичайний папір, однак більш екологічним.

Крім того, після успішного завершення пілотного проєкту, компанія розгляне можливість масштабування цієї технології на інші бренди, тим самим збільшуючи позитивний вплив на навколишнє середовище.

Інформаційна довідка: AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої в світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes.

AB InBev Efes Україна має три броварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві. Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois; міжнародних ТМ: Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Cubanisto, Boddingtons Pub Ale; локальных ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтарь»; квасу «Село і люди», сидру «Де Сад».


Перегляди: 1
Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: