Зі зміною транспортно-логістичних схем доставки зерна на експорт відбулася переорієнтація поставки в напрямку портів Одеси, Іллічівська, Южного та активний розвиток нових зернових терміналів в портах Миколаївського регіону. Внаслідок цього, Миколаївський регіон став найбільшим в Україні за потужністю зерноперевалочних терміналів.
На думку експертів , розвиток річкового судноплавства і системи транспортування зернових внутрішніми водними шляхами в Україні стало причиною подальшого розвитку рейдової перевалки зернових з перевалкою на великі морські судна, в результаті чого Миколаївський регіон став одним з провідних в Україні. Крім того, Міністерство інфраструктури України навіть розглядає можливість реалізації проекту зі створення так званого хмарного порту, що спеціалізується на рейдовому перевалювання вантажів, особливо зерна в пікові періоди експортних відвантажень.
За матеріалами: УкрАгроКонсалт