НОВИНИ

Організація логістики: підвищення ефективності та оптимізація витрат

19.08.2016 11:44


Гості конференції обговорюють питання оптимізацї транспортної логістики: використання неефективної застарілої техніки при зборі, відвантаженні, транспортуванні, зберіганні сільськогосподарської продукції, перевезення неоптимальними маршрутами, низьку енергоефективність та інше. 

«Ми прагнемо зробити нашу систему логістики конкурентною перевагою в системі роботи компанії, – підкреслив Олександр Смокотнін, директор департаменту логістики AgriCom Group. Він також розповів про оптимізацію польової логістики, під’їзні шляхи і вузькі місця елеваторної логістики. “Елеватор повинен працювати збалансовано, система в роботі елеватора визначається роботою найслабшої ланки», – додає експерт.

«Якщо говорити про статистику вивезення в Україні, в сільськогосподарських перевезеннях задіяно близько 18 000 автозерновозів», – каже Олександр Смірнов, комерційний директор Зернотранс. Він надав цікаву презентацію щодо використання послуг транспортних компаній як способу оптимізації власної логістики. За словами Смірнова, ефективність і рентабельність використання кормовозів компанії становить 3-20%, витрати на перевезення – 50%. Конструкція і ємність  самих кормовозів дозволяє зекономити на вартості перевезення зерна з поля на елеваторний комплекс.

«Для підвищення ефективності логістики та оптимізації витрат на агрологістику треба враховувати час, який витрачають компанії на лабораторні аналізи своєї продукції під час прийому товару. На сьогоднішній день це займає від 2 до 7 днів в залежності від можливостей компаній, коли потрібно це робити за 20 хвилин, – розповідає Андрій Карп’юк, засновник проекту BIOsens. – Проект BIOsens займається розробкою приладу для експрес-діагностики с/г продукції, за допомогою якого можна протягом 20 хвилин провести аналізи на наявність мікотоксинів чи бактерій».

«Цілком вирогідно, що для частини співробітників та навіть для деяких керівників, формування логістичної стратегії не є справою невід’ємною. Більш того, відсутність певної стратегії не означає того, що у компанії відсутня логістика та система постачання не функціонує. Однакова робота більше нагадує роботу “пожежної команди”, яка тільки після прибуття визначає, що саме горить. Насправді стратегії логістики мають бути гармонізовані з основними стратегіями компанії, які вже затверджені та використовуються», – зазначив Євгеній Філоненко, заступник директора з логістики та транспорту Агроскоп Інтернешнл.


Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: