НОВИНИ

ДПЗКУ знайшла альтернативу залізниці та автотранспорту

31.08.2016 13:29


«Корпорації належить два річкових зернових термінала – «Голопристанський елеватор» та «Великолепетиський елеватор», які перевантажують зернові з елеватору на річковий транспорт ємкістю 2-3 тисячі тонн», – сказав він.

З річкового транспорту зернову продукцію було перевантажено на морські судна на рейдах портів Миколаєва та Одеси.

«Виходячи із введеного обмеження на відвантаження зернових автотранспортом (до 22 тонн) та збільшеного внаслідок цього навантаження на залізничні перевезення, можливість транспортування вантажів по річці, з подальшим рейдовим перевантаженням на морські судна, є реальною альтернативою доставці зерна в порт залізницею чи автотранспортом. Сьогодні для корпорації це є безумовною конкурентною перевагою» – зазначив директор департаменту.

За матеріалами: Прес-служба ПАТ “ДПЗКУ”


Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: