НОВИНИ

Чому українські овочівники, садівники та ягідники продають продукцію дешево

22.11.2019 14:27
ea2d8573bc338b4b8580ffd31f8023a6_M


На думку економіста інвестиційного департаменту ФАО Андрія Ярмака, найбільшою проблемою українських виробників є невміння об’єдуватися, щоб продавати продукцію дорожче як всередині країни, так і на експорт. Про це повідомляє Українська плодоовочева асоціація (УПОА).

«Найбільшою проблемою є надзвичайно маленький, абсолютно незначний розмір кожного з експортерів, хто пробує виходити на ринки. Наші виробники поки що не навчилися домовлятися і працювати разом, а самостійно кожен з них, навіть найбільший виробник чи експортер, є занадто маленьким, щоб впливати будь на що», – сказав Андрій Ярмак.

На думку УПОА, українські виробники овочів, фруктів, ягід та горіхів, майже не вкладаються у маркетинг своєї продукції.

«Вони витрачають мільйони доларів на вирощування та зберігання, однак в подальшому практично нічого не роблять для того, щоб конвертувати свої витрати у гроші. В результаті садівники, подекуди, не продають, а «здають», тобто просто віддають за безцінь свою продукцію, що неприпустимо, коли мова йде про продукцію з високою доданою вартістю», – йдеться у повідомленні.



Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: