Виробники картоплі з Великої Британії, які постачають її в McDonald’s, отримають гранти від компанії у розмірі одного мільйона фунтів стерлінгів (майже 1,3 млн доларів), на покращення своєї продукції. Про це повідомляє FarmingUK, пише agronews.ua.
Фонд грантів створює McDonald’s, разом з канадською харчовою компанією McCain. Гроші надаватимуть фермерам, які вирощують сорти, з яких McDonald’s готує картоплю-фрі.
Так виробникам хочуть допомогти покращити якість ґрунту та управління водними ресурсами.
Фонд допоможе запровадити нові інфільтраційні стіки, які дозволяють воді краще проникати в землю на полях, а рослинам створюють кращу кореневу систему і збільшують кількість води, яку вони поглинають.
Фермерам нададуть також розширені функції моніторингу стану сільськогосподарських культур за допомогою смартфонів. Це має гарантувати, що потрібна кількість води потрапить у ґрунт.
McDonald’s та McCain також будуть шукати кошти для фінансування нових досліджень, які допоможуть зрозуміти, які культури варто використовувати до і після висадки картоплі, щоб зберегти якість ґрунту.
І насамкінець гранти дадуть фермерам можливість самостійно проводити дослідження щодо використання ґрунту та води і інвестувати у відповідні технології.
«Ці інвестиції допоможуть профінансувати практичні завдання на місцях і прискорити запровадження передових практик на фермах», — розповідає Деніел Метерінгем, директор з сільського господарства McCain GB & Ireland.
А от інша мережа закладів швидкого харчування Burger King влітку оголосила, що в окремих містах США подаватиме бургери із м’яса корів на спеціальній дієті — із додаванням 100 грамів листя лимонної трави. Через це корови виділяють менше метану — парникового газу, шкідливого для атмосфери Землі.