Стартап Grechka популяризує гречку у Великій Британії. Співзасновники компанії Дарія Мура, Василіса Соло та Маліка Датта сподіваються, що гречка зможе повторити успіх таких продуктів, як кіноа та кефір, і стати популярною на Заході після того, як вона вже давно відома в інших частинах світу. Про це повідомляє newfood, пише agronews.ua.
Гречка є безглютеновим продуктом, який містить низку важливих поживних речовин, включаючи білок та особливо клітковину, що є її основним компонентом. Гречка може використовуватися як безглютенова альтернатива для тих, хто страждає на целіакію. За даними платформи маркетингових досліджень Mintel, вона, наприклад, досить популярна в Німеччині.
Grechka виробляє продукти з гречки в різних формах, включаючи гречане зерно та гречаний чай (натуральний та зі смаком персика).
“Це практично як чай матча. Він поживний, без кофеїну і смакує як печиво, ” – сказала Датта.
Історія Grechka почалася з того, що одна зі співзасновниць під час карантину відчувала проблеми зі своїм харчуванням і вагою, що вплинуло на інші аспекти її життя. Це привело її до вивчення принципів харчування та розуміння зв’язку між звичками у споживанні їжі та їхніми наслідками. Гречка, як простий і поживний продукт, стала її першим кроком до покращення самопочуття. Так виникла місія Grechka – донести корисні властивості гречки до британців.
“Наша гречка проходить процес пропарювання (як пропарений рис), що допомагає зберегти поживність та покращити смак. Деякі виробники підсмажують гречку, це руйнує багато корисних елементів, ” – пояснює Датта.
100 грамів гранульованого гречаного чаю на сайті стартапу коштує £14,90. Він багатий антиоксидантами та рутином і, природно, не містить кофеїну.