АТ «Аграрний фонд» планує повернути борошно на полиці магазинів та нарощувати обсяги реалізації, розповів в.о. голови правління АТ «Аграрний фонд» Богдан Банчук. Про це повідомляє AgroPolit, пише agronews.ua.
За його словами, ціни на продукцію в мережах різняться відповідно до торговельних умов. Але компанія працює в середньому ціновому сегменті, враховуючи те, що в АТ «Аграрного фонду» немає власних переробних підприємств і фасувальних ліній.
«Сьогодні ми вже відновили реалізацію борошна в мережах Fozzy, Сільпо, Фора, Thrash. З деякими мережами — Varus, Novus, Коло, Лоток ще ведемо перемовини, але сподіваємося, що на початку 2021 року вже почнемо працювати. Крім того, ми укладаємо договори з регіональними дистриб’юторами і плануємо реалізовувати борошно АТ «Аграрного фонду» в основних регіональних мережах України», — підсумував Богдан Банчук.
Банчук пояснив, чому держкомпанія повернулася до цієї практики.
“У травні, коли я очолив АТ «Аграрний фонд», то справді побачив, що з частиною національних мереж компанія вже припинила співпрацю, а з іншою частиною був запущений процес розірвання договорів. Я ж переконаний, що в кризових ситуаціях, особливо, коли є загроза продовольчій безпеці, Аграрний фонд як державна компанія не повинен позбавляти людей можливості придбати якісний продукт за доступними цінами. Тому ми оперативно відновили співпрацю з провідними національними мережами», – розповідає т.в.о. АТ «Аграрний фонд».
Форвардна програма Аграрного фонду спрямована на підтримку малих та середніх сільгоспвиробників. Про це розповів директор комерційного департаменту АТ «Аграрний фонд» Володимир Лукієнко.