З 1 липня 2020 року повинен вступити в дію новий договір від АТ «Укрзалізниця» на вантажні перевезення. Українська зернова асоціація позитивно оцінює врахування частини пропозицій зерновиків у проекті договору про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом, однак вважає, що низка положень договору досі потребують доопрацювання і врахування зауважень бізнес-середовища у новій редакції договору. Про це повідомляє пресслужба УЗА, пише agronews.ua.
Зокрема, йдеться про документальне оформлення взаємовідносин відправника та перевізника, фінансові взаємовідносини та відповідальність сторін тощо. Всі пропозиції зерновики офіційно надали до УЗ та сподіваються на їх врахування.
“УЗА наголошує на критичній важливості ефективної роботи залізниці для аграрної галузі та зернового ринку зокрема. Як відомо, виробництво та експорт зерна в Україні щорічно зростає”, – йдеться у повідомленні.
Нагадаємо, що аграрії України вже обговорювали реформування Укрзалізниці, зокрема, введення приватної тяги та Закону України “Про залізничний транспорт”.
Так, Іван Остапченко, генеральний директор “Локо-Інвест” (дочірнє підприємство “Лемтранс”), вважає, що важливо розуміти, що необхідність появи пілотного проєкту щодо допуску приватних локомотивів на магістраль обумовлена перспективою ухвалення Закону України “Про залізничний транспорт”, який передбачає не просто відкриття ринку й зміну моделі його існування, а створення нового конкурентного ринку.
Коли держава відкриває ринок залізничних перевезень, – це сильне системне рішення, що не терпить помилок і непрофесіоналізму, – підкреслює експерт.