Обсяги перевезення зерна по Дніпру в 2019 року, як основного вантажу річкових перевезень, в порівнянні з 2018 року, збільшилися вдвічі. Цьому також сприяє встановлення ефективного діалогу між Українською зерновою асоціацією та Міністерством інфраструктури України, а також безпосередньо з ДП «Укрводшлях», Державною службою морського і річкового транспорту. Повідомляє УкрАгроКонсалт з посиланням на Українську зернову асоціацію.
Читай нас також у Viber та Telegram.
Завдяки співпраці, продовжено навігаційний період, передчасна зупинка судноплавства відсутня, кожен день ефективного перевезення річкою є вкрай важливим для галузі в цілому.
Ініційовано питання перенесення сформованих залишкових бюджетних коштів на наступний рік.
Перенесено виконання ремонтних робіт на шлюзах.
Одним з найважливіших питань залишається недостатнє фінансування підприємства ДП «Укрводшлях».
Відсутність прогнозованості у фінансуванні істотно впливає на можливість своєчасного здійснення операційних витрат ДП «Укрводшлях», в тому числі виплати заробітної плати.
Але на сьогоднішній день проблема передчасного припинення навігації по річці залишається актуальною. Практика попередніх років показує, що ДП «Укрводшлях» основну частину коштів отримує в IV кв. бюджетного року, а через непереходность бюджетної програми, ДП «Укрводшлях» ініціює завчасне, тобто до погіршення погодних умов і льодоутворення на річці, закриття шлюзів для використання програми на ремонт шлюзів.
Така ситуація ускладнює вивіз зерна з регіонів, незважаючи на сприятливі погодні умови і відсутність льодоутворення на річці.