НОВИНИ

Фінансові проблеми «Укрводшляху» ускладнюють перевезення зерна Дніпром

13.02.2020 12:29
herson-1-623x340

Обсяги перевезення зерна по Дніпру в 2019 року, як основного вантажу річкових перевезень, в порівнянні з 2018 року, збільшилися вдвічі. Цьому також сприяє встановлення ефективного діалогу між Українською зерновою асоціацією та Міністерством інфраструктури України, а також безпосередньо з ДП «Укрводшлях», Державною службою морського і річкового транспорту. Повідомляє УкрАгроКонсалт з посиланням на Українську зернову асоціацію.

Завдяки співпраці, продовжено навігаційний період, передчасна зупинка судноплавства відсутня, кожен день ефективного перевезення річкою є вкрай важливим для галузі в цілому.

Ініційовано питання перенесення сформованих залишкових бюджетних коштів на наступний рік.

Перенесено виконання ремонтних робіт на шлюзах.

Одним з найважливіших питань залишається недостатнє фінансування підприємства ДП «Укрводшлях».

Відсутність прогнозованості у фінансуванні істотно впливає на можливість своєчасного здійснення операційних витрат ДП «Укрводшлях», в тому числі виплати заробітної плати.

Але на сьогоднішній день проблема передчасного припинення навігації по річці залишається актуальною. Практика попередніх років показує, що ДП «Укрводшлях» основну частину коштів отримує в IV кв. бюджетного року, а через непереходность бюджетної програми, ДП «Укрводшлях» ініціює завчасне, тобто до погіршення погодних умов і льодоутворення на річці, закриття шлюзів для використання програми на ремонт шлюзів.

Така ситуація ускладнює вивіз зерна з регіонів, незважаючи на сприятливі погодні умови і відсутність льодоутворення на річці.



Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: