Завантаження Події
  • Це подія пройшло.

АГРОПОДІЇ

Круглий стіл: «Вміння керувати змінами – необхідність чи перевага для сучасного лідера?»

81_top
6 Квітня
19:00 - 20:00
Організатор: Наталя Мартиненко

Other

Формат зустрічі
Семінар
Локація
Україна

Запрошуємо на круглий стіл!

Зміни – сучасна реальність 🌐, необхідна для розвитку будь-якої організації чи бізнесу 🏦. Успішними стають лише керовані 💯зміни. Якщо ви не керуєте змінами, змини керують вами.

Під час живої дискусії 💭 із представниками провідних компаній-роботодавців 👨‍💼 України розглянете еволюцію ставлення до ролі Change Manager в організації як необхідної для успішності бізнесу 💼в сучасних  умовах невизначеності.

На практичних кейсах ⭐, прикладах та ситуаціях з досвіду дізнаєтесь про різні підходи роботодавців 🤵 до формування компетенцій з управління змінами серед управлінців 👩‍🎓.

👩‍💼Модератор обговорення – Юлія Ряховська, директорка департаменту підтримки бізнесу компанії «Метінвест», має багаторічний досвід впровадження глобальних систем та програм проектів, що вимагають культурних та організаційних процесів змін.

🔊Спікери:

💭Олексій Решетняк, ІТ & Діджитал Директор “МХП”;
💭Антон Ященко, Виконавчий директор Офісу реформ КМУ;
💭Олена Урусова, Директор з персоналу  Credit Agricole Ukraine;
💭Дмитро Дзябура,  Директор з продажів та відносин з клієнтами, lifecell.

Учасники круглого столу розглянуть, серед інших, наступні питання:

Чи достатньо уваги приділяється якісній підтримці процесу змін та наскільки глибоко усвідомлюють компанії дану необхідність❓

Які підходи у сучасних компаніях використовують для формування культури свідомого ставлення до змін серед співробітників, особливо серед керуючого складу❓

Досвід чи практика – що є першочерговим для розвитку компетенції❓


✅Реєстрація за посиланням.

💻Facebook-сторінка заходу.

🔎Деталі за посиланням.

Платформа ZOOM.


Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити:
Теги Подія:
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,