ВАЖЛИВО

ПрАТ «ММК Ілліча» вперше сплатив 10 млн грн за порушення в сфері екології

20.02.2020 18:32
thumbnail-tw-20190321095433-2211

У ході позапланової перевірки ПрАТ “ММК Ілліча” за дорученням Прем’єр-міністра, було встановлено, що це підприємство порушує законодавство у сфері поводження з відходами виробництва. Державними інспекторами були нараховані збитки на суму понад 10 мільйонів гривень, які підприємство сплатило в повному обсязі у досудовому порядку. Про це голова Державної екологічної інспекції Егор Фірсов написав в своєму Telegram-каналі. 

“Маємо чудові новини. Метінвест сплатив понад 10 млн збитків, завданих державі в сфері екології. Вперше за всю історію існування інспекції, ММК Ілліча сплатив таку суму за порушення природоохоронного законодавства. Хочу відзначити злагоджену роботу інспекторів та бездоганне дотримання процедур – саме завдяки цьому наша претензія навіть не оскаржувалась. Цей приклад варто наслідувати й іншим суб’єктам господарювання, які вчиняють порушення та наносять шкоду довкіллю. Не варто намагатися уникнути відповідальності. Порушили – майте честь це визнати та компенсувати збитки”, – написав він.

В той же час він відзначив, що лише великими штрафами проблеми захисту довкілля не вирішуються.

“Головне наше завдання – зробити так, щоб порушень взагалі не було. Штрафи – лише вимушена міра, яка має стимулювати власників підприємств проводити модернізацію та зменшувати викиди, але не самоціль. Підприємства мають системно працювати над зниженням негативного впливу на довкілля. Варто зрозуміти, що так, як раніше, коли можна було робити, що завгодно і не зважати на екологічне законодавство, вже не буде. І жити відповідно до нових реалій”, – підкреслив Євген Фірсов.

Але й держава мусить допомогти підприємствам змінитися, вважає урядовець. Зокрема надати можливість залучати капітал під низький відсоток на встановлення очисних споруд та розробити інші спеціальні програми взаємодії. Ті ж металургійні шлаки, що сьогодні зберігаються у велетенських відвалах, можуть бути використані при будівництві автомобільних доріг та об’єктів інфраструктури.

“Простих та швидких рішень немає. Лише діалог, дотримання взятих зобов’язань та довготривалий шлях до eco-friendly виробництва з часом можуть змінити ситуацію та наблизити Україну до рівня європейських держав”, – заключив голова Держекоінспекції.


Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: