Аграрію важливо раціонально використовувати пестициди та агрохімікати для збереження власного врожаюПерепади температури негативно вплинули на майбутню врожайність пізніх ярих культурЗворотній зв’язок із фермером: Група компаній UKRAVIT взяла активну участь у Днях поля по всій території УкраїниРинок м'яса в першому півріччі продемонстрував зростанняЯк обрати оптимальний протруйник?ТОП-7 фактів про сільське господарство ШвейцаріїКомпанія DuPont Pioneer Україна представила результати агрономічних дослідів кукурудзиСтрахування озимих культур від осінньої посухи – додаткова гарантія стабільностіІталія на смак: ТОП-6 найкращих фермерських ринківПравда про садівництво: як створити прибутковий бізнес?Без агрострахування неможливо отримати доступ до кредитування Як найкраще підготувати землю до весняної посівної Угорський досвід для українського АПК ДПЗКУ вже заготовила 2,5 млн тонн збіжжя з початку 2016/2017 МР Генетика як рушій прогресу Як обрати надійного страхового партнера 

перельоти

Летимо до Франції: із Парижу з контрактом!

AgroNews220801 (1).jpg

Пам'ятаєте цей старий анекдот: «Ой, щось знову в Париж хочеться. - А ти там був? - Ні, але теж хотілося». Ще декілька днів – і після спекотного літа настане осінь, час збору врожаїв, підбиття підсумків та, авжеж, час проведення агровиставок та форумів по всьому світу. Не будемо гаяти дарма час, тому пропонуємо вам завітати до Парижу.

Летимо до Нідерландів: у пошуках нових бізнес-контактів

AgroNews120801 (1).jpg

Події останніх двох років засвідчують, що важкі для бізнесу часи найлегше переживають виробники, орієнтовані на експорт своєї продукції. На відміну від компаній, працюючих лише на внутрішньому ринку, які все ще підраховують збитки від втрати територій на сході країни і в Криму, недоступності кредитування та зниження продажів, експортери шукають нових ринків збуту та планують розвиток власного бізнесу закордоном на кілька років вперед.

Як зробити ділову поїздку максимально вигідною: ТОП-6 корисних лайфхаків

AgroNews050801.jpg

Українські виробники постійно прагнуть збільшити поставки своєї продукції на зовнішні ринки. Вже півтора роки вітчизняні сільгосппродукти йдуть до ЄС без мита. Мільйони тон рослинної олії, зерна. Лише Португалія щорічно ввозить понад мільйона тон української кукурудзи. Країни ЄС імпортують українську продукцію, тому що ціни на неї нижче, ніж у європейських фермерів. Тож, сьогодні все залежить лише від бажання підприємця виходити на нові ринки.