Європейський досвід: сільське господарство по-баварськи  Скасування відшкодування ПДВ при експорті олійних: аргументи прибічників Від сировинної України до інноваційної  Чи будемо з врожаєм: як затяжна зима вплинула на посівну 2018  Чорніше чорного: найдорожча курка несе чорні яйця  Європейський досвід: сільське господарство по-баварськи  Монополія на ринку азотних добрив призводить до значних втрат аграріїв Вільна ніша – як заробити на вирощуванні ожини   Українські аграрії використовуватимуть передові технології захисту рослин  7 лайфхаків, як вберегтися від аграрного рейдерства  Чи бути українському равлику в шоколаді? Добре там, де нас немає, або історія успіху оливкового бізнесу Чи не ворог держава українському фермерові?  Відгодівля та переробка ВРХ: Як заробити у найбільшій вільній ніші українського агробізнесу? Компанія UKRAVIT постійно рухається вперед, створюючи нові інноваційні продукти Контроль шкідників за європейськими стандартами: Pest-control  Виробник насіння майбутнього збільшує інвестиції в Україну уже сьогодні  Страхування має бути необхідною умовою при розвитку бізнесу кожного садівника  Олександр Марюхніч: “Якщо прагнеш змін – почни з себе”   Ринок зерна України: від експорту сировини до готової продукції     Як захистити врожай ріпаку озимого? Поради спеціаліста   VELES AGRO – український бренд європейської якості підкорює «Битву Агротитанів»     VELES AGRO ТЕХНІКА, ЩО ЛАМАЄ СТЕРЕОТИПИСубсидування - найбільш поширений шлях підтримки державою агрострахування в світіІсторія агроуспіху: DuPont PioneerЗахистити зібраний врожай від гризунів допоможуть ефективні родентициди від Групи компаній UKRAVITАнна Бабіч: Аби вижити в умовах непередбачуваного ринку, агрокомпаніям варто зрозуміти "силу багатьох"Компанія МАЇС презентувала оновлену лінійку гібридів кукурудзи під час семінару на ЧеркащиніАграрію важливо раціонально використовувати пестициди та агрохімікати для збереження власного врожаюПерепади температури негативно вплинули на майбутню врожайність пізніх ярих культурЗворотній зв’язок із фермером: Група компаній UKRAVIT взяла активну участь у Днях поля по всій території України

 

На світовий ринок слабоалкогольних напоїв наступають з усіх боків

12 квітня 2018
Переглядів:
675
AN_383.jpg

Судячи з останніх світових новин, ринок слабоалкогольних напоїв (САН) виглядає настільки привабливим, що на ньому вирішили спробувати себе навіть легендарні «стовпи» інших напрямків, які ніколи досі не грали на подібному полі.

З одного (безалкогольного) боку, компанія Coca-Cola вперше за свою 125-річну історію анонсувала унікальний крок – появу слабоалкогольного напою. Щоправда, новинка з’явиться лише на японському ринку і не планується до виходу в інших країнах, але прецедент дає привід надалі розглядати Coca-Cola як можливого гравця на ринку САН. Таким чином, Coca-Cola виходить у на конкурентний ринок у категорії, що відома в Японії під назвою «чжухай» – «напій, що містить алкоголь». Це сотні різновидів слабоалкогольних напоїв міцністю від 3% до 8%. Такі напої виготовляються з японського алкогольного напою сьотю, газованої води та ароматизаторів і є надзвичайно популярними серед жінок.

А з іншого боку (тобто з боку міцного алкоголю), уже в березні компанія Jack Daniel’s випустила новий гібридний алкоголь – сидр з додаванням свого фірмового віскі. (До речі, минулого року компанія вже презентувала віскі-каву.) Згідно з інформацією виробника, Tennessee Cider – це хрусткий яблучний сидр, змішаний з віскі Jack Daniel’s Tennessee, «з легкими нотками спецій, карамелі та натяком на ваніль». Виробник пише, що це «єдиний у своєму роді аромат, який залишається вірним інноваційному духу пана Джека». Як сказав один зі щасливчиків, яким уже випало скуштувати новий коктейль: «Сидр нагадує смак дивного коктейлю, який можна було б подати на тінейджерській вечірці. Але він справді класний».

Кроки доволі логічні з маркетингової точки зору, адже світовий тренд до зменшення вживання міцного алкоголю набуває дедалі більших обертів, споживачі цікавляться відсотком чистого спирту і вибирають напої з мінімальним його вмістом, максимально легкі. Крім того, споживач тягнеться до природних смаків, усе більше вимагає вмісту натуральних фруктових соків і шукає оригінальних поєднань.

Слід додати, що конкуренцію виробникам слабоалкогольних напоїв в усьому світі дедалі активніше складають пивовари зі своїми крафтовими винаходами та коктейлями на основі пива з додаванням найрізноманітніших інгредієнтів. А оскільки світовий ринок класичного пива починає просідати (так, у США у 2017-му зафіксовано рекордне падіння за останні 14 років), то пивовари готові об’єднуватися, шукати нетривіальні шляхи розвитку галузі й захоплювати споживачів сусідніх сегментів.

Як виглядає сьогодні вітчизняний ринок слабоалкогольних напоїв на основі спирту (тобто без урахування бірміксів та сидру)?

Ринок, який стрімко й стабільно падав з 2013 року (що зрозуміло, адже у споживанні САН в Україні частка Криму, Донецької та Луганської областей складала близько чверті), нарешті у 2017-му вперше показав зростання: 4,74 млн. дал проти 3, 83 млн. дал у 2016 році.

Сьогодні 91% українського ринку слабоалкогольних напоїв розділено між двома найбільшими гравцями, групою компаній «Нові продукти» та ЗАТ «Оболонь». І лише трохи більше 8% ринку зайнято всіма іншими гравцями.

Згідно з аналітичним звітом Держкомстату, у 2017 році понад 67% ринку САН у натуральному вираженні належить ГК «Нові продукти». Компанія є беззаперечним лідером на ринку САН як у натуральному, так і в грошовому вираженні. Понад третина всього українського ринку – 39% у натуральному вираженні – припадає на слабоалкогольний енергетик з 10-літньою історією REVO ALCO ENERGY™, який представлений у чотирьох смаках міцністю 8–8,5%. Його за 2017 рік продано 19,3 млн. л (у 2016 цей показник становив 13,5 млн. л). 23% належить піонеру ринку – SHAKE™, який залишається top-of-mind коктейлем для своєї цільової аудиторії. Після затяжного падіння продажів, починаючи від 2013 року, у 2017-му SHAKE уперше показав зріст продаж (11,2 млн літрів порівняно з 10,4 млн літрів у 2016-му). Ще 6% відсотків припадає на KING’S BRIDGE™ у двох смаках (джин з тоніком та джин з грейпфрутовим соком ) та 4% на LONGmixER – лонгдрінк зі смаком екзотичних фруктів.

 

За матеріалами: Національне об’єднання виробників алкогольних коктейлів

12 квітня 2018 13:05
переглядів:
675

Анонси

 ОСТАННІ КОМЕНТАРІ