Відгодівля та переробка ВРХ: Як заробити у найбільшій вільній ніші українського агробізнесу? Компанія UKRAVIT постійно рухається вперед, створюючи нові інноваційні продукти Контроль шкідників за європейськими стандартами: Pest-control  Виробник насіння майбутнього збільшує інвестиції в Україну уже сьогодні  Страхування має бути необхідною умовою при розвитку бізнесу кожного садівника  Олександр Марюхніч: “Якщо прагнеш змін – почни з себе”   Ринок зерна України: від експорту сировини до готової продукції     Як захистити врожай ріпаку озимого? Поради спеціаліста   VELES AGRO – український бренд європейської якості підкорює «Битву Агротитанів»     VELES AGRO ТЕХНІКА, ЩО ЛАМАЄ СТЕРЕОТИПИСубсидування - найбільш поширений шлях підтримки державою агрострахування в світіІсторія агроуспіху: DuPont PioneerЗахистити зібраний врожай від гризунів допоможуть ефективні родентициди від Групи компаній UKRAVITАнна Бабіч: Аби вижити в умовах непередбачуваного ринку, агрокомпаніям варто зрозуміти "силу багатьох"Компанія МАЇС презентувала оновлену лінійку гібридів кукурудзи під час семінару на ЧеркащиніАграрію важливо раціонально використовувати пестициди та агрохімікати для збереження власного врожаюПерепади температури негативно вплинули на майбутню врожайність пізніх ярих культурЗворотній зв’язок із фермером: Група компаній UKRAVIT взяла активну участь у Днях поля по всій території України

 

Roshen вважає бренд Київський торт виключно своєю власністю

13 лютого 2018
Переглядів:
2094
221.jpeg

У  кондитерській корпорації Roshen  заявили, що право на маркування тортів знаком Київський торт на території України належить виключно корпорації.

Про це повідомила прес-служба корпорації.

"Рошен є власником серії торговельних марок Київський торт як словесних, так і комбінованих, що підтверджується низкою Свідоцтв України на знаки для товарів та послуг, виданих уповноваженими державними органами", - написано у повідомлені.

Також у корпорації додають, що у липні 2017 року Центром соціальних технологій Соціополіс було проведено соціологічне опитування з метою визначення ступеню схожості та рівня відомості серед споживачів знаку Київський торт виробництва корпорації Рошен і продукції торт Київський виробництва компанії Київхліб і Київський БКК.

В корпорації стверджують, що за результатами опитування, переважна більшість (72,1%) респондентів з тих, кому відоме позначення Київський торт, вважають, що вказане позначення є торговельною маркою (брендом) одного з виробників тортів. 

На думку переважної більшості (93,5%) респондентів з тих, хто вважає позначення Київський торт торговельною маркою (брендом) одного з виробників тортів, власником вказаної торговельної марки є кондитерська корпорація Рошен.

Зокрема, 79,0% від загальної кількості опитаних вважають схожими упаковку продукції Київський торт виробництва Рошену та упаковку продукції торт Київський виробництва компаниї Київський БКК.

У корпорації заявляють, що у зв'язку із цим, подавали судові позови проти Київського БКК. Також додають, що розгляд справи на сьогодні  ще не завершено. Рошен звертає увагу, що наступне судове засідання призначено на 4 липня 2018 року у зв’язку із намаганням компанії Київський БКК максимально затягнути розгляд справи за рахунок залучення третьої особи-нерезидента.

Також зазначається, що після отримання зазначеного позову, компанія змінила зовнішній вигляд упаковки для торту Київський.

Корпорація Roshen входить до топ-30 найбільших виробників кондитерських виробів у світі. Уїї складі Кременчуцька, дві Вінницькі, Київська кондфабрики та Вінницький молочний завод. Маріупольська кондфабрика перебуває на стадії ліквідації. Також Roshen належать Клайпедська кондитерська фабрика UAB Roshen (Литва) і фабрика Bonbonetti Choco (Угорщина). Виробнича діяльність Липецької фабрики Roshen (РФ) була зупинена з 1 квітня 2017 року.

Президент Петро Порошенко є кінцевим бенефіціарним власником групи Roshen; у квітні 2016 інвестиційна компанія ICU заявила про завершення передачі у траст компанії Rothschild Trust частки Порошенка в кондитерській корпорації Roshen.

Пізніше Порошенко заявив про те, що не впливає на свої активи в Roshen.

Нагадаємо, що 6 грудня 2017 року Антимонопольний комітет України (АМКУ) оштрафував компанію Київхліб на 219 тис. грн за використання схожого на упаковку кондитерської корпорації Рошен оформлення для торта Казковий ключик.

Пізніше Господарський суд Києва заборонив Київхлібу виробляти торти в упаковці, яка повністю або частково копіює упаковку торта Золотий ключик.

На початку лютого повідомлялося, що Рошен звернувся до Господарського суду Києва з позовом про порушення гіпермаркетом Ашан Україна, а також виробником Белларія права інтелектуальної власності під час випуску продукції під торговою маркою Київський торт.

За матеріалами: biz.nv.ua

13 лютого 2018 07:14
переглядів:
2094
Додати коментар
Содержание этого поля является приватным и не предназначено к показу.