Відгодівля та переробка ВРХ: Як заробити у найбільшій вільній ніші українського агробізнесу? Компанія UKRAVIT постійно рухається вперед, створюючи нові інноваційні продукти Контроль шкідників за європейськими стандартами: Pest-control  Виробник насіння майбутнього збільшує інвестиції в Україну уже сьогодні  Страхування має бути необхідною умовою при розвитку бізнесу кожного садівника  Олександр Марюхніч: “Якщо прагнеш змін – почни з себе”   Ринок зерна України: від експорту сировини до готової продукції     Як захистити врожай ріпаку озимого? Поради спеціаліста   VELES AGRO – український бренд європейської якості підкорює «Битву Агротитанів»     VELES AGRO ТЕХНІКА, ЩО ЛАМАЄ СТЕРЕОТИПИСубсидування - найбільш поширений шлях підтримки державою агрострахування в світіІсторія агроуспіху: DuPont PioneerЗахистити зібраний врожай від гризунів допоможуть ефективні родентициди від Групи компаній UKRAVITАнна Бабіч: Аби вижити в умовах непередбачуваного ринку, агрокомпаніям варто зрозуміти "силу багатьох"Компанія МАЇС презентувала оновлену лінійку гібридів кукурудзи під час семінару на ЧеркащиніАграрію важливо раціонально використовувати пестициди та агрохімікати для збереження власного врожаюПерепади температури негативно вплинули на майбутню врожайність пізніх ярих культурЗворотній зв’язок із фермером: Група компаній UKRAVIT взяла активну участь у Днях поля по всій території України

 

Українці стали пити більше вітчизняного алкоголю

13 січня 2018
Переглядів:
402
600.jpg

У 2017 році 36% українців заявили про готовність купувати алкогольні напої вітчизняного виробництва. Це на 6% більше ніж у 2016 році.

Про це свідчать дані аудиту маркетингової компанії "Nielsen Ukraine".

"36% українців готові купувати алкоголь у місцевих виробників. Нагадаємо, що в 2016 році готовність купувати вітчизняний алкоголь виявили 30% споживачів в Україні", — йдеться у повідомленні.

Також аудит встановив 6 товарів вітчизняного виробництва, перевагу яким у повсякденному житті надають українці. Серед них — молочна продукція (88% споживачів), хліб і кондитерські вироби (78%), овочі та фрукти (67%), морозиво (62%), м'ясо, риба та яйця (58%), мінеральна вода у пляшках (55%).

За словами генерального директора Української асоціації постачальників торговельних мереж, в Україні протягом 2018 року ціни на алкогольні напої не зазнають суттєвого зростання.

За матеріалами: ua.newwest.media

13 січня 2018 12:00
переглядів:
402
Додати коментар
Содержание этого поля является приватным и не предназначено к показу.