Відгодівля та переробка ВРХ: Як заробити у найбільшій вільній ніші українського агробізнесу? Компанія UKRAVIT постійно рухається вперед, створюючи нові інноваційні продукти Контроль шкідників за європейськими стандартами: Pest-control  Виробник насіння майбутнього збільшує інвестиції в Україну уже сьогодні  Страхування має бути необхідною умовою при розвитку бізнесу кожного садівника  Олександр Марюхніч: “Якщо прагнеш змін – почни з себе”   Ринок зерна України: від експорту сировини до готової продукції     Як захистити врожай ріпаку озимого? Поради спеціаліста   VELES AGRO – український бренд європейської якості підкорює «Битву Агротитанів»     VELES AGRO ТЕХНІКА, ЩО ЛАМАЄ СТЕРЕОТИПИСубсидування - найбільш поширений шлях підтримки державою агрострахування в світіІсторія агроуспіху: DuPont PioneerЗахистити зібраний врожай від гризунів допоможуть ефективні родентициди від Групи компаній UKRAVITАнна Бабіч: Аби вижити в умовах непередбачуваного ринку, агрокомпаніям варто зрозуміти "силу багатьох"Компанія МАЇС презентувала оновлену лінійку гібридів кукурудзи під час семінару на ЧеркащиніАграрію важливо раціонально використовувати пестициди та агрохімікати для збереження власного врожаюПерепади температури негативно вплинули на майбутню врожайність пізніх ярих культурЗворотній зв’язок із фермером: Група компаній UKRAVIT взяла активну участь у Днях поля по всій території України

 

Nestle має намір продати кондитерський бізнес в США за $ 2,8 млрд

11 січня 2018
Переглядів:
330
366.jpg

Швейцарська Nestle SA, один з найбільших в світі виробників продуктів харчування, близька до угоди про продаж американського бізнесу з випуску кондитерських виробів італійській компанії Ferrero за $ 2,8 млрд, повідомляє агентство Bloomberg з посиланням на обізнане джерело.

За словами джерела, дві компанії можуть підписати угоду вже в неділю.

Як повідомлялося, в грудні 2017 року Nestle прийняла остаточне рішення продати американський кондитерський бізнес, виручка якого в 2016 році склала близько 900 млн швейцарських франків ($ 915 млн).

У число брендів американського підрозділу Nestle з випуску кондитерських виробів входять популярні на внутрішньому ринку бренди шоколаду Butterfinger, BabyRuth, 100Grand, SkinnyCow, Raisinets, Chunky, OhHenry! і SnoCaps, локальні бренди інших кондитерських виробів, в тому числі SweeTarts, LaffyTaffy, Nerds, FunDip, PixyStix, Gobstopper, BottleCaps, Spree і Runts, а також міжнародний бренд шоколаду Crunch.

Nestle є третім за ринковою часткою виробником кондитерських виробів у світі після Mars Inc. і Mondelez International Inc. У США компанія займає четверте місце, тут її випереджає ще й Hershey Co.

За матеріалами: Інтерфакс-Україна

11 січня 2018 17:00
переглядів:
330
Додати коментар
Содержание этого поля является приватным и не предназначено к показу.