Відгодівля та переробка ВРХ: Як заробити у найбільшій вільній ніші українського агробізнесу? Компанія UKRAVIT постійно рухається вперед, створюючи нові інноваційні продукти Контроль шкідників за європейськими стандартами: Pest-control  Виробник насіння майбутнього збільшує інвестиції в Україну уже сьогодні  Страхування має бути необхідною умовою при розвитку бізнесу кожного садівника  Олександр Марюхніч: “Якщо прагнеш змін – почни з себе”   Ринок зерна України: від експорту сировини до готової продукції     Як захистити врожай ріпаку озимого? Поради спеціаліста   VELES AGRO – український бренд європейської якості підкорює «Битву Агротитанів»     VELES AGRO ТЕХНІКА, ЩО ЛАМАЄ СТЕРЕОТИПИСубсидування - найбільш поширений шлях підтримки державою агрострахування в світіІсторія агроуспіху: DuPont PioneerЗахистити зібраний врожай від гризунів допоможуть ефективні родентициди від Групи компаній UKRAVITАнна Бабіч: Аби вижити в умовах непередбачуваного ринку, агрокомпаніям варто зрозуміти "силу багатьох"Компанія МАЇС презентувала оновлену лінійку гібридів кукурудзи під час семінару на ЧеркащиніАграрію важливо раціонально використовувати пестициди та агрохімікати для збереження власного врожаюПерепади температури негативно вплинули на майбутню врожайність пізніх ярих культурЗворотній зв’язок із фермером: Група компаній UKRAVIT взяла активну участь у Днях поля по всій території України

 

Аграрний бізнес-клімат значно поліпшився у листопаді 2017 року

07 грудня 2017
Переглядів:
222
23.jpg

Проведене в листопаді дослідження Аграрного бізнес-клімату (АБІ) в Україні демонструє поліпшення сприйняття бізнес-клімату аграрними виробниками щодо результативності та перспектив їх бізнесу. В світлі виконаної оцінки відповідей респондентів, в порівнянні до серпня 2017, оцінка поточної та очікуваної бізнес ситуації наступного року значно зросла. Додатково, в порівнянні до опитування листопада 2016, показник повторює зростання в дослідженні листопада 2017 року, однак значно стрімкіше.

Останнє дослідження свідчить про те, що сільськогосподарські виробники є доволі впевнені в стійкості їх бізнесу. Відповіді респондентів свідчать про зростання рівня доходів. Більше того, респонденти очікують подальше зростання надходжень. Також виробники відмітили зростання кількості працівників. Позитивний тренд підтверджується зростанням в оцінці доступу до високоякісної сучасної техніки і машин з одночасними намірами збільшити кількість техніки.

На показник АБІ значно вилинули високі результати в південних областях, - на рівні 45,4 пунктів. Найнижчі результати зафіксували  виробники західних областей, - на рівні 30.3 пункти.

Відносно масштабів виробництва, найнижча оцінка АБІ була надана виробниками, в розпорядженні яких знаходяться земельні банки менше 5000 га, - на рівні 19,1 пунктів. Виробники з земельним банком більше 5000 га визначили рівень АБІ на рівні 59,6 пунктів. Це перевищує оцінку, надану аграрними холдингами.

Виробники продуктів тваринного походження надали помітно позитивні оцінки. Їх АБІ становить 38.4 пункти. Виробники ж продуктів рослинного походження, загалом зернових, олійних та бобових культур, відзначили АБІ на рівні 27.4 пункти.

«Годинник» АБІ демонструє оцінку виробниками поточної ситуації та бізнес очікувань. Дослідження в листопаді 2017 року демонструє, що оцінка економічної ситуації значно поліпшилась, а очікування залишаються позитивними.

Довідка: Аграрний бізнес-клімат (ABI) був розроблений та впроваджений завдяки спільним зусиллям Німецько-українського агрополітичного діалогу (АПД) та асоціації «Український клуб аграрного бізнесу» (УКАБ) на базі німецького бізнес-клімату (ifo-Geschäftsklimaindex). Він розраховується три рази на рік. АБІ демонструє суб’єктивну оцінку поточного стану умов господарювання та річну їх перспективу і варіюється між значенням -100 (вкрай несприятливі умови), нейтральне значення – 0, та до +100 (вкрай сприятливі умови). Починаючи з цього року, розрахунок АБІ був удосконалений. Зокрема, АБІ тепер розраховується тільки за першим питанням (за методологією ifo-Geschäftsklimaindex). Більш детальні запитання, стосовно бізнес характеристик та макроекономічних умов, використовуються для пояснення результатів. Відповідно, АБІ за всі періоди був перерахований за новою методологією, що призвело до стабільного зростання значень АБІ.

За матеріалами: УКАБ

07 грудня 2017 11:44
переглядів:
222
Додати коментар
Содержание этого поля является приватным и не предназначено к показу.