Відгодівля та переробка ВРХ: Як заробити у найбільшій вільній ніші українського агробізнесу? Компанія UKRAVIT постійно рухається вперед, створюючи нові інноваційні продукти Контроль шкідників за європейськими стандартами: Pest-control  Виробник насіння майбутнього збільшує інвестиції в Україну уже сьогодні  Страхування має бути необхідною умовою при розвитку бізнесу кожного садівника  Олександр Марюхніч: “Якщо прагнеш змін – почни з себе”   Ринок зерна України: від експорту сировини до готової продукції     Як захистити врожай ріпаку озимого? Поради спеціаліста   VELES AGRO – український бренд європейської якості підкорює «Битву Агротитанів»     VELES AGRO ТЕХНІКА, ЩО ЛАМАЄ СТЕРЕОТИПИСубсидування - найбільш поширений шлях підтримки державою агрострахування в світіІсторія агроуспіху: DuPont PioneerЗахистити зібраний врожай від гризунів допоможуть ефективні родентициди від Групи компаній UKRAVITАнна Бабіч: Аби вижити в умовах непередбачуваного ринку, агрокомпаніям варто зрозуміти "силу багатьох"Компанія МАЇС презентувала оновлену лінійку гібридів кукурудзи під час семінару на ЧеркащиніАграрію важливо раціонально використовувати пестициди та агрохімікати для збереження власного врожаюПерепади температури негативно вплинули на майбутню врожайність пізніх ярих культурЗворотній зв’язок із фермером: Група компаній UKRAVIT взяла активну участь у Днях поля по всій території України

 

«Київхліб» планує оскаржувати рішення АМКУ

07 грудня 2017
Переглядів:
177
AMKU1.jpg

06.12.2017 р. на офіційному сайті Антимонопольного комітету України було опубліковано інформацію щодо накладення штрафу на ПАТ «КИЇВХЛІБ» в розмірі 219 тис. грн. за порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції, передбаченого статтею 4 Закону України "Про захист від недобросовісної конкуренції", за використання ПАТ «КИЇВХЛІБ» упаковки кондитерського виробу - торту "Казковий ключик", яка зовні ніби – то схожа на упаковку кондитерського виробу - торту "Золотий ключик" виробництва Дочірнього підприємства "Кондитерська корпорація "Рошен".

ПАТ «КИЇВХЛІБ» планує оскаржувати дане Рішення АМК України та вважає, що при його винесенні, Комітетом не були повністю досліджені всі матеріали, надані підприємством. Про це йдеться в офіційній заяві ПАТ «КИЇВХЛІБ».

На думку підприємства, у справі достатньо доказів, які свідчать про те,  що порушення конкурентного законодавства відсутнє – це і дослідження судового експерта та незалежне опитування, проведене спеціалізованою маркетинговою компанією. Та головним доказом є використання на упаковці продукції великого зображення власної торговельної марки «БКК», яка протягом багатьох років є добре впізнаваною покупцями. Це, в свою чергу, повністю спростовує висновки АМКУ щодо можливості змішування продукції компанії «КИЇВХЛІБ» з продукцією корпорації «Рошен».

Крім того, при винесенні спірного Рішення АМКУ перебрало на себе не властиві йому повноваження органу експертизи щодо встановлення факту подібності упаковок.

Юридична служба ПАТ «КИЇВХЛІБ» повідомила, що Підприємство налаштоване в правовому полі доводити незаконність Рішення Антимонопольного комітету та відновлювати свої порушені права та ділову репутацію.

07 грудня 2017 10:04
переглядів:
177
Додати коментар
Содержание этого поля является приватным и не предназначено к показу.