Відгодівля та переробка ВРХ: Як заробити у найбільшій вільній ніші українського агробізнесу? Компанія UKRAVIT постійно рухається вперед, створюючи нові інноваційні продукти Контроль шкідників за європейськими стандартами: Pest-control  Виробник насіння майбутнього збільшує інвестиції в Україну уже сьогодні  Страхування має бути необхідною умовою при розвитку бізнесу кожного садівника  Олександр Марюхніч: “Якщо прагнеш змін – почни з себе”   Ринок зерна України: від експорту сировини до готової продукції     Як захистити врожай ріпаку озимого? Поради спеціаліста   VELES AGRO – український бренд європейської якості підкорює «Битву Агротитанів»     VELES AGRO ТЕХНІКА, ЩО ЛАМАЄ СТЕРЕОТИПИСубсидування - найбільш поширений шлях підтримки державою агрострахування в світіІсторія агроуспіху: DuPont PioneerЗахистити зібраний врожай від гризунів допоможуть ефективні родентициди від Групи компаній UKRAVITАнна Бабіч: Аби вижити в умовах непередбачуваного ринку, агрокомпаніям варто зрозуміти "силу багатьох"Компанія МАЇС презентувала оновлену лінійку гібридів кукурудзи під час семінару на ЧеркащиніАграрію важливо раціонально використовувати пестициди та агрохімікати для збереження власного врожаюПерепади температури негативно вплинули на майбутню врожайність пізніх ярих культурЗворотній зв’язок із фермером: Група компаній UKRAVIT взяла активну участь у Днях поля по всій території України

 

Щоб отримати прибуток агрокомпанії треба встановити власні правила «гри» та «грати» за ними

10 листопада 2017
Переглядів:
1901
AN_241.jpg

Власникам агрокомпаній для підвищення ефективності та прибутковості свого бізнесу потрібно шукати порозуміння із співробітниками та робочими, яким на сьогодні важливий не загальний прибуток компанії, а власна зарплатня та соціальне забезпечення. Таку думку висловив генеральний директор компанії «Агродім» Ігор Денисюк, виступаючи під час конференції «Прибутковість та ефективність агрокомпанії», організована компанією ProAgro в Києві сьогодні.  Інформаційним партнером конференції виступає ІА Agronews.ua.

На початку виступу, Ігор Денисюк нагадав учасникам, що «прибуток» - це позитивна різниця між сумарними доходами та витратами на виробництво або придбання, збереження, транспортування, збут цих товарів та послуг.

«В свою чергу прибутковість визначається як можливість підприємства генерувати прибутки та здійснювати рентабельну діяльність»,- відзначив Ігор Денисюк.

«Кому потрібен прибуток у першу чергу? Акціонери, топ-менеджери, співробітники, працівники - усі мають бути зацікавлені у прибутку компанії. На сьогодні акціонер від прибутку компанії отримує  дівіденди, топ-менеджери та співробітники центрального офісу отримують зарплату, премії, медстрахування, соціальний захист. В той же час  робочі - лише зарплату. То яка мотивація щодо підвищення прибутковості компанії у робочих?",- риторично запитав Ігор Денисюк.  

За словами гендиректора компанії «Агродім», на запитання «Як усіх обєднати у «боротьбі» за прибуток?» існує досить проста відповідь: встановити правила «гри» та, головне, «грати» за ними.

«Ці правила мають бути максимально зрозумілими всім рівням персоналу компанії з точки зору розрахунку результату та суми мотивації. Вони повинні справедливо сприйматися всіма учасниками «гри». При цьому кожний співробітник має нести відповідальність за власні показники роботи та можливість впливати на ці показники. В такому разі робота компанії буде мотивована на отримання прибутку»,- сказав у своєму виступі Ігор Денисюк.

 

 

Катерина Звєрєва, IA AgroNews.ua 

10 листопада 2017 11:54
переглядів:
1901
Додати коментар
Содержание этого поля является приватным и не предназначено к показу.

остані коментарі

Анонси