Олександр Марюхніч: “Якщо прагнеш змін – почни з себе”   Ринок зерна України: від експорту сировини до готової продукції     Як захистити врожай ріпаку озимого? Поради спеціаліста   VELES AGRO – український бренд європейської якості підкорює «Битву Агротитанів»     VELES AGRO ТЕХНІКА, ЩО ЛАМАЄ СТЕРЕОТИПИСубсидування - найбільш поширений шлях підтримки державою агрострахування в світіІсторія агроуспіху: DuPont PioneerЗахистити зібраний врожай від гризунів допоможуть ефективні родентициди від Групи компаній UKRAVITАнна Бабіч: Аби вижити в умовах непередбачуваного ринку, агрокомпаніям варто зрозуміти "силу багатьох"Компанія МАЇС презентувала оновлену лінійку гібридів кукурудзи під час семінару на ЧеркащиніАграрію важливо раціонально використовувати пестициди та агрохімікати для збереження власного врожаюПерепади температури негативно вплинули на майбутню врожайність пізніх ярих культурЗворотній зв’язок із фермером: Група компаній UKRAVIT взяла активну участь у Днях поля по всій території УкраїниРинок м'яса в першому півріччі продемонстрував зростанняЯк обрати оптимальний протруйник?ТОП-7 фактів про сільське господарство ШвейцаріїКомпанія DuPont Pioneer Україна представила результати агрономічних дослідів кукурудзиСтрахування озимих культур від осінньої посухи – додаткова гарантія стабільностіІталія на смак: ТОП-6 найкращих фермерських ринківПравда про садівництво: як створити прибутковий бізнес?Без агрострахування неможливо отримати доступ до кредитування Як найкраще підготувати землю до весняної посівної Угорський досвід для українського АПК ДПЗКУ вже заготовила 2,5 млн тонн збіжжя з початку 2016/2017 МР Генетика як рушій прогресу Як обрати надійного страхового партнера 

У Харкові почали роботу над створенням системи керування трактором

13 жовтня 2017
Переглядів:
229
xtz.jpeg

Про це повідомив генеральний директор ВАТ "Харківський тракторний завод" Андрій Коваль.

За його словами, основна перевага тракторів ХТЗ в тому, що вони набагато дешевше за конкурентів, однак трактори конкурентів мають більш сучасне оснащення, наприклад, управління по GPS.

Як зазначив Коваль, можна закупити імпортні системи управління і встановити їх на ХТЗ.

"Однак при цьому машина стане дорожче і втратить частину покупців у своїй ціновій категорії. Ми звернулися до харківських вчених з пропозицією розробити вітчизняні недорогі системи керування для трактора. У Харкові роблять системи управління для космічних об'єктів, а для трактора, значить, не можуть. Ось такий парадокс ", - зазначив Коваль.

За його словами, вже є групи інженерів на "Хартрон" та у Національному технічному університеті "ХПІ", які взялися за вирішення проблеми.

"У них є сміливі ідеї. Ми зараз знаходимося на етапі розробки технічних вимог. Ніщо не робиться миттєво. Наприклад, в ХПІ є відмінні компетенції в ряді областей, але вони не були спрямовані на вирішення наших проблем ", - уточнив Коваль.

 

За матеріалами: Національний Промисловий Портал

13 жовтня 2017 11:40
переглядів:
229
Додати коментар
Содержание этого поля является приватным и не предназначено к показу.