Олександр Марюхніч: “Якщо прагнеш змін – почни з себе”   Ринок зерна України: від експорту сировини до готової продукції     Як захистити врожай ріпаку озимого? Поради спеціаліста   VELES AGRO – український бренд європейської якості підкорює «Битву Агротитанів»     VELES AGRO ТЕХНІКА, ЩО ЛАМАЄ СТЕРЕОТИПИСубсидування - найбільш поширений шлях підтримки державою агрострахування в світіІсторія агроуспіху: DuPont PioneerЗахистити зібраний врожай від гризунів допоможуть ефективні родентициди від Групи компаній UKRAVITАнна Бабіч: Аби вижити в умовах непередбачуваного ринку, агрокомпаніям варто зрозуміти "силу багатьох"Компанія МАЇС презентувала оновлену лінійку гібридів кукурудзи під час семінару на ЧеркащиніАграрію важливо раціонально використовувати пестициди та агрохімікати для збереження власного врожаюПерепади температури негативно вплинули на майбутню врожайність пізніх ярих культурЗворотній зв’язок із фермером: Група компаній UKRAVIT взяла активну участь у Днях поля по всій території УкраїниРинок м'яса в першому півріччі продемонстрував зростанняЯк обрати оптимальний протруйник?ТОП-7 фактів про сільське господарство ШвейцаріїКомпанія DuPont Pioneer Україна представила результати агрономічних дослідів кукурудзиСтрахування озимих культур від осінньої посухи – додаткова гарантія стабільностіІталія на смак: ТОП-6 найкращих фермерських ринківПравда про садівництво: як створити прибутковий бізнес?Без агрострахування неможливо отримати доступ до кредитування Як найкраще підготувати землю до весняної посівної Угорський досвід для українського АПК ДПЗКУ вже заготовила 2,5 млн тонн збіжжя з початку 2016/2017 МР Генетика як рушій прогресу Як обрати надійного страхового партнера 

"Укрзалізниця" підвищує тарифи на залізничні вантажоперевезення з 1 жовтня 2017 року

14 вересня 2017
Переглядів:
535
200.png

Тарифи на вантажні залізничні перевезення в Україні будуть підвищені на 22,5% з 1 жовтня 2017 року.

Це випливає з тексту фінансового плану ПАТ "Укрзалізниця", затвердженого на засіданні Кабінету міністрів України в середу.

Між тим, голова Державної регуляторної служби України Ксенія Ляпіна під час обговорення фінплану "Укрзалізниці" на засіданні Кабміну зазначила, що в умовах відсутності незалежного регулятора для такого монополіста, як "Укрзалізниця", встановлення тарифу є питанням регулятивним.

"Тому пропозиції тарифної ради Міністерства інфраструктури буде обговорюватися, і буде проводитися аналіз регулятивного впливу таких тарифів на економіку в цілому, оскільки залізниця – системоутворююча інфраструктура, і підвищення, одноразово, на 22,5% може призвести до дуже серйозних негативних наслідків для економіки", - заявила вона.

Ксенія Ляпіна запропонувала зробити зрозумілий тарифний план на 3-5 років, щоб і бізнес розумів чого чекати, і "Укрзалізниця" розуміла, які у неї є ресурси.

Раніше повідомлялося, що тарифний комітет Міністерства інфраструктури України 31 серпня 2017 року погодив підвищення тарифів на залізничні вантажні перевезення всередині країни на 22,5% з 1 жовтня 2017 року.

До цього глава міністерства Володимир Омелян зазначав: "Спільна позиція: підвищувати треба, але тариф має бути ринковим. Думаю, знайдемо правильне компромісне рішення з бізнесом".

За матеріалами: "Інтерфакс-Україна"

 

14 вересня 2017 09:11
переглядів:
535
Додати коментар
Содержание этого поля является приватным и не предназначено к показу.