Олександр Марюхніч: “Якщо прагнеш змін – почни з себе”   Ринок зерна України: від експорту сировини до готової продукції     Як захистити врожай ріпаку озимого? Поради спеціаліста   VELES AGRO – український бренд європейської якості підкорює «Битву Агротитанів»     VELES AGRO ТЕХНІКА, ЩО ЛАМАЄ СТЕРЕОТИПИСубсидування - найбільш поширений шлях підтримки державою агрострахування в світіІсторія агроуспіху: DuPont PioneerЗахистити зібраний врожай від гризунів допоможуть ефективні родентициди від Групи компаній UKRAVITАнна Бабіч: Аби вижити в умовах непередбачуваного ринку, агрокомпаніям варто зрозуміти "силу багатьох"Компанія МАЇС презентувала оновлену лінійку гібридів кукурудзи під час семінару на ЧеркащиніАграрію важливо раціонально використовувати пестициди та агрохімікати для збереження власного врожаюПерепади температури негативно вплинули на майбутню врожайність пізніх ярих культурЗворотній зв’язок із фермером: Група компаній UKRAVIT взяла активну участь у Днях поля по всій території УкраїниРинок м'яса в першому півріччі продемонстрував зростанняЯк обрати оптимальний протруйник?ТОП-7 фактів про сільське господарство ШвейцаріїКомпанія DuPont Pioneer Україна представила результати агрономічних дослідів кукурудзиСтрахування озимих культур від осінньої посухи – додаткова гарантія стабільностіІталія на смак: ТОП-6 найкращих фермерських ринківПравда про садівництво: як створити прибутковий бізнес?Без агрострахування неможливо отримати доступ до кредитування Як найкраще підготувати землю до весняної посівної Угорський досвід для українського АПК ДПЗКУ вже заготовила 2,5 млн тонн збіжжя з початку 2016/2017 МР Генетика як рушій прогресу Як обрати надійного страхового партнера 

Анна Бабіч: Аби вижити в умовах непередбачуваного ринку, агрокомпаніям варто зрозуміти "силу багатьох"

21 серпня 2017
Переглядів:
4805
AgroNews210804.jpg

Аби вижити в умовах непередбачуваного ринку, агрокомпанії потребують співпраці з іншими. І не лише для досягнення глобальних, соціально значущих цілей, а й для власного прогресу. Особливо гостро така потреба постає під час кризових ситуацій. А коли проблема набуває глобального масштабу, об’єднання зусиль стає життєво необхідним, пише в рубриці "Думка" у журналі "Агромаркет" менеджер з комунікацій Компанії DuPont Pioneer Анна Бабіч. 

 

Щодо партнерства державних і громадських організацій, то тут усе зрозуміло. Та щодо співпраці, нехай там як, історія знає чимало таких прикладів. 2009-го у США виявили сальмонелу в продуктах арахісового масла (одного виробника). А цей продукт, як відомо, є одним із основних у багатьох дієтах, зокрема в американському шкільному харчуванні. Винуватець скандалу не надавав жодних пояснень щодо ситуації та замовчував факти. Врешті постраждали всі виробники арахісового масла і харчова промисловість загалом. За даними агенції Nielsen, як повідомляла The New York Times, недовіра споживачів спричинила падіння продажів продукту на 24%(!) проти минулого року. А заяви Управління із санітарного нагляду за якістю харчових продуктів і медикаментів та президента США тільки підсилили паніку серед споживачів. Продажі стрімко знижувалися. Мовчання того виробника, продукти якого спричинили паніку, змусило інших заговорити й активно діяти. Компанії почали обмінюватися наявними даними та вибудовувати спільну стратегію комунікації — розробили спільний сайт в інтернеті, започаткували спільні форуми, видавали спільні звіти, а інтерв’ю керівників цих компаній були націлені в єдине русло — дати пояснення щодо конкретних інфікованих продуктів, гарантувати безпечність продукції всіх інших виробників (а не зосереджуватися виключно на собі) й відновити галузь. На це пішло три місяці. Виробники добре спрацювали, надавши чітке пояснення щодо інфекції, провели аналізи власних продуктів і відновили обсяги продажів, продовживши надалі конкурентну боротьбу в нормальних умовах.

 

Інша історія – про фермерів Великої Британії. 2015 року медіа тільки й говорили про падіння цін на харчові продукти. І хоча теоретично сільгоспвиробники мали б почуватися безпорадними перед невблаганними економічними негараздами, на практиці все було зовсім навпаки. Використовуючи комунікаційні та маркетингові інструменти, фермери об’єднали зусилля й продемонстрували споживачам, чому ціна на їхні продукти справедлива, крім того, заохотили покупців підтримувати місцевого виробника. Була запущена гучна кампанія в мережі Twitter (#farm24), яка спонукала всіх фермерів завантажувати фотографії і відео з буденного життя ферм на Twitter-аккаунт кампанії, а споживачів — приєднуватися до перегляду. Врешті це дало споживачам уявлення про роботу британського сільського господарства та привернуло до нього інтерес. Як повідомлялося у британській газеті The Telegraph, об’єднавши зусилля, фермери досягли позитивної взаємодії зі споживачами і відновили споживання місцевої продукції. До того ж кампанія стала такою популярною, що триває з року в рік.

 

Які уроки можна винести з наведених вище прикладів? Визнайте необхідність співпраці в кожній конкретній ситуації. Визначте спільні цілі та зрозумійте «силу багатьох». Заздалегідь вибудовуйте взаємоповагу. І саме тоді, не дай Боже за загальної кризи, лише об’єднавши зусилля, можна буде відтворити сприятливі умови та ефективно працювати в умовах конкуренції, яка, як відомо, і є двигуном прогресу.

21 серпня 2017 13:40
переглядів:
4805
Додати коментар
Содержание этого поля является приватным и не предназначено к показу.

Анонси