Відгодівля та переробка ВРХ: Як заробити у найбільшій вільній ніші українського агробізнесу? Компанія UKRAVIT постійно рухається вперед, створюючи нові інноваційні продукти Контроль шкідників за європейськими стандартами: Pest-control  Виробник насіння майбутнього збільшує інвестиції в Україну уже сьогодні  Страхування має бути необхідною умовою при розвитку бізнесу кожного садівника  Олександр Марюхніч: “Якщо прагнеш змін – почни з себе”   Ринок зерна України: від експорту сировини до готової продукції     Як захистити врожай ріпаку озимого? Поради спеціаліста   VELES AGRO – український бренд європейської якості підкорює «Битву Агротитанів»     VELES AGRO ТЕХНІКА, ЩО ЛАМАЄ СТЕРЕОТИПИСубсидування - найбільш поширений шлях підтримки державою агрострахування в світіІсторія агроуспіху: DuPont PioneerЗахистити зібраний врожай від гризунів допоможуть ефективні родентициди від Групи компаній UKRAVITАнна Бабіч: Аби вижити в умовах непередбачуваного ринку, агрокомпаніям варто зрозуміти "силу багатьох"Компанія МАЇС презентувала оновлену лінійку гібридів кукурудзи під час семінару на ЧеркащиніАграрію важливо раціонально використовувати пестициди та агрохімікати для збереження власного врожаюПерепади температури негативно вплинули на майбутню врожайність пізніх ярих культурЗворотній зв’язок із фермером: Група компаній UKRAVIT взяла активну участь у Днях поля по всій території України

 

AgriTech: як Big Data та діджітал-технології змінюють сільське господарство?

29 червня 2017
Переглядів:
7969
AgroNews29061706.jpg

Власне на наших очах відбуваються швидкі трансформації на стику аграрних технологій та IT. Про ті зміни, які чекають сферу закупівель на перехресті високих технологій та сільського господарства розповідає Юрій Петрук, голова асоціації AgTech Ukraine.

«У малого та середнього бізнесу 90% закупівель відбувається по телефону. Більшість агрохолдингів уже запровадила електронні системи закупівель, але закупівлі дрібних трейдерів та консолідаторів не мають інструменту автоматизації. Завдання сторін в закупівлях наступні. З боку покупця (клієнта) – це, по-перше, оцінка експертизи постачальника, по-друге, зниження ціни, повідомлення потенційних постачальників. На стороні продавця (постачальника): сортування за ціною, сортування по тематиці, кількість зацікавлених у лоті, наявність унікальних позицій.

До того ж електронні закупівлі зазнали певних трансорфмацій, у яких важливу розль відіграють  інформування про закупівлі через власний сайт, інформування про закупівлі через e-mail розсилки, робота з тендерними майданчиками та аукціонами, розробка та інтеграція власних систем закупівель, заявки на покупку через централізовану базу» - зазначив Юрій Петрук.

Як зазначив Юрій Петрук, існують  певні недоліки існуючих систем закупівель, які можна усунити завдяки новим інформаційним технологіям. По-перше, це довгі формальні процедури, які у тому числі включають високу деталізацію опису позицій (час заповнення), не підходять для товарів з волатильними цінами, потребують процедури верифікації контрагентів тощо. У недалекому майбутньому закупівлі стануть значно простіші та більш технологічні. Як приклад, Юрій Петрук навів такі системи та інструменти, як чат-боти та розумні контракти, автоматичні торги по BID та ASK, генерацію документів на основі технології Blockchain, а також такий тренд спільних закупівель, як МСБ (агреговані закупівлі). «Серед переваг майбутніх систем будуть одноразові цифрові ідентифікатори. До того ж не потрібно буде вивчати нові інтерфейси. Буде відбуватися автоматична генерація супровідної юридичної документації» - резюмував Юрій Петрук.

 

Катерина Звєрєва, AgroNews.ua

29 червня 2017 15:51
переглядів:
7969

остані коментарі

Анонси