Відгодівля та переробка ВРХ: Як заробити у найбільшій вільній ніші українського агробізнесу? Компанія UKRAVIT постійно рухається вперед, створюючи нові інноваційні продукти Контроль шкідників за європейськими стандартами: Pest-control  Виробник насіння майбутнього збільшує інвестиції в Україну уже сьогодні  Страхування має бути необхідною умовою при розвитку бізнесу кожного садівника  Олександр Марюхніч: “Якщо прагнеш змін – почни з себе”   Ринок зерна України: від експорту сировини до готової продукції     Як захистити врожай ріпаку озимого? Поради спеціаліста   VELES AGRO – український бренд європейської якості підкорює «Битву Агротитанів»     VELES AGRO ТЕХНІКА, ЩО ЛАМАЄ СТЕРЕОТИПИСубсидування - найбільш поширений шлях підтримки державою агрострахування в світіІсторія агроуспіху: DuPont PioneerЗахистити зібраний врожай від гризунів допоможуть ефективні родентициди від Групи компаній UKRAVITАнна Бабіч: Аби вижити в умовах непередбачуваного ринку, агрокомпаніям варто зрозуміти "силу багатьох"Компанія МАЇС презентувала оновлену лінійку гібридів кукурудзи під час семінару на ЧеркащиніАграрію важливо раціонально використовувати пестициди та агрохімікати для збереження власного врожаюПерепади температури негативно вплинули на майбутню врожайність пізніх ярих культурЗворотній зв’язок із фермером: Група компаній UKRAVIT взяла активну участь у Днях поля по всій території України

 

«Чумак» відмовляється від цукру в своїх продуктах

19 червня 2017
Переглядів:
401
10.jpg

Відомий вітчизняний виробник «Чумак» переходить на використання натурального екстракту солодкої трави стевії в своїх продуктах. Головна причина відмови від цукру — тренд здорового способу життя, який продовжує стрімко зростати.

Зокрема, тільки з 2010 по 2014 рік світовий ринок «правильного харчування» виріс в два рази. Сьогодні він оцінюється в $648 млрд. Дослідницька компанія NPD Group називає саме цукор продуктом номер один, від якого намагаються відмовитися уважні до свого здоров'я споживачі. Правда, відмовитися від цукру не так легко, адже він повсюдно використовується в харчовому виробництві, а також викликає звикання до «цукрового смаку».

Тому протягом останніх трьох років «Чумак» проводить дослідження з очищення та модифікації екстракту стевії, поліпшення його смаку і використання в продуктах харчування.

У минулому році фахівці компанії створили унікальний і недорогий спосіб гармонізації смаку екстрактів стевії — Harmonix. Завдяки Harmonix смак стевії вдалося наблизити до цукру, а також досягти 50% економії вартості цукру при його заміні у виробництві соусів і кетчупів. Так з'явився перший у світі кетчуп, в якому екстракт стевії повністю замінює цукор, — Чумак «Light». Калорійність продукту зменшилася на 60%, при цьому кетчуп повністю зберіг свій смак і «насолода».

У "Чумаку" кажуть, що заміна цукру гармонізованим екстрактом стевії тільки в п'яти продуктах дозволила компанії знизити їх собівартість на 1 млн гривень. Успішний досвід заміни цукру у власному виробництві підказав компанії ідею запропонувати екстракти стевії всім виробникам продуктів харчування — тепер «Чумак» розвиває новий проект в своєму продуктовому портфелі — Green Leaf Healthy Sweet.

За матеріалами: AgroReview

19 червня 2017 14:00
переглядів:
401
Додати коментар
Содержание этого поля является приватным и не предназначено к показу.