Без агрострахування неможливо отримати доступ до кредитування Як найкраще підготувати землю до весняної посівної Угорський досвід для українського АПК ДПЗКУ вже заготовила 2,5 млн тонн збіжжя з початку 2016/2017 МР Генетика як рушій прогресу Як обрати надійного страхового партнера Не на словах, а на ділі: як досягти найкращих показників висівання Гібриди кукурудзи Pioneer® показали високі результати у конкурсі врожайності США Китайці заходять на ринок насіння України Як змінити ставлення аграріїв до страхування Українські гібриди кукурудзи підкорюють Білорусь Як посієш – те й пожнеш, або як забезпечити якість посівної Юридичний аудит прав на землю: як підготуватися та чого очікувати Поки грім не вдарить, або ситуація на ринку агрострахування Агрострахування: що стримує ринок з мільярдним потенціалом? Вітчизняних аграріїв необхідно привчати до агрострахування Іспанські можливості для українського бізнесу летимо на світові бізнес-події Ольга Трофімцева: "Аграрна галузь ще дасть жару!" День відкритих дверей на DuPont Pioneer Готуй сани влітку, або як мінімізувати ризики від втрати посівів озимих Фермери підтримали Івана Слободяника в роботі на посаді гендиректора Укрдержфонду Новий формат: семінар-квест компанії "Маїс" Страхувати по-новому?Аграріям запропонували новий страховий продукт Програма страхування для постачальників засобів захисту рослин (ЗЗР) Ольга Трофімцева: "Аграрна галузь ще дасть жару!" Програма страхування для постачальників засобів захисту рослин (ЗЗР) МАЇС подовжила членство в АСТА Українські аграрії майже не використовують інструмент страхування посівних площ Летимо до Нідерландів: у пошуках нових бізнес-контактів Дмитро Сімашко: «За кілька років помпезно відкриємо ринок деградованих неродючих земель і будемо намагатись її продати будь-кому» Як зробити ділову поїздку максимально вигідною: ТОП-6 корисних лайфхаків Співпраця задля інновацій: відбулася зустріч представників Компанії МАЇС та Сингенти Ділова подорож підприємця: як все організувати? Жнива: як отримати максимум вигоди від ділової подорожі за кордон? Володимир Юдін: Застрахувати свої посіви від наслідків погодних катаклізмів повинен кожен відповідальний фермер Олексій Пищик: Фермерам, які вирішили придбати сільгосптехніку в лізинг, необхідно зробити це вже сьогодні Агропідприємці зможуть заробляти на авіаперельотах разом з AIR FRANCE KLM Крила Вашого бізнесу: AirFrance-KLM пропонує агропідприємцям ексклюзивні умови Страхування без страху: найбільший швейцарський перестраховик Swіss Re представив у Києві стратегію розвитку агровиробництва в Україні Компанія «Маїс» підтримує проект унікального Німецько-українського аграрного демонстраційного і навчального центру Андрій Ярмак: Виробникам м’яса потрібно шукати нові ринки збуту своєї продукції Надійна гідравліка для українських аграріїв Олексій Пищик: Лізингові компанії активно підключаться до держпрограми з підтримки фермерів, що компенсує придбання сільгосптехніки Агрострахування дозволяє фермеру утриматися «на плаву» в критичній ситуації Алекс Ліссітса: Змінити ситуацію в аграрній галузі «косметичними ремонтами» не вийде "Українська аграрна платформа-2016" навчає малий та середній агробізнес виходу на експортні ринки Як правильно страхувати агроризики VERSATILE TORUM 750: вигідний зернозбиральний комбайн Прибуток замість ризику або як фермеру захистити головний актив під час кризи Що треба знати, аби захистити свій бізнес від рейдерів DuPont Pioneer Україна оголошує конкурс врожайності «Піонер Максимум»

«Чумак» відмовляється від цукру в своїх продуктах

19 червня 2017
Переглядів:
189
10.jpg

Відомий вітчизняний виробник «Чумак» переходить на використання натурального екстракту солодкої трави стевії в своїх продуктах. Головна причина відмови від цукру — тренд здорового способу життя, який продовжує стрімко зростати.

Зокрема, тільки з 2010 по 2014 рік світовий ринок «правильного харчування» виріс в два рази. Сьогодні він оцінюється в $648 млрд. Дослідницька компанія NPD Group називає саме цукор продуктом номер один, від якого намагаються відмовитися уважні до свого здоров'я споживачі. Правда, відмовитися від цукру не так легко, адже він повсюдно використовується в харчовому виробництві, а також викликає звикання до «цукрового смаку».

Тому протягом останніх трьох років «Чумак» проводить дослідження з очищення та модифікації екстракту стевії, поліпшення його смаку і використання в продуктах харчування.

У минулому році фахівці компанії створили унікальний і недорогий спосіб гармонізації смаку екстрактів стевії — Harmonix. Завдяки Harmonix смак стевії вдалося наблизити до цукру, а також досягти 50% економії вартості цукру при його заміні у виробництві соусів і кетчупів. Так з'явився перший у світі кетчуп, в якому екстракт стевії повністю замінює цукор, — Чумак «Light». Калорійність продукту зменшилася на 60%, при цьому кетчуп повністю зберіг свій смак і «насолода».

У "Чумаку" кажуть, що заміна цукру гармонізованим екстрактом стевії тільки в п'яти продуктах дозволила компанії знизити їх собівартість на 1 млн гривень. Успішний досвід заміни цукру у власному виробництві підказав компанії ідею запропонувати екстракти стевії всім виробникам продуктів харчування — тепер «Чумак» розвиває новий проект в своєму продуктовому портфелі — Green Leaf Healthy Sweet.

За матеріалами: AgroReview

19 червня 2017 14:00
переглядів:
189
Додати коментар
1 + 1 =
Решите эту простую математическую задачу и введите результат. Например, для 1+3, введите 4.

остані коментарі