Без агрострахування неможливо отримати доступ до кредитування Як найкраще підготувати землю до весняної посівної Угорський досвід для українського АПК ДПЗКУ вже заготовила 2,5 млн тонн збіжжя з початку 2016/2017 МР Генетика як рушій прогресу Як обрати надійного страхового партнера Не на словах, а на ділі: як досягти найкращих показників висівання Гібриди кукурудзи Pioneer® показали високі результати у конкурсі врожайності США Китайці заходять на ринок насіння України Як змінити ставлення аграріїв до страхування Українські гібриди кукурудзи підкорюють Білорусь Як посієш – те й пожнеш, або як забезпечити якість посівної Юридичний аудит прав на землю: як підготуватися та чого очікувати Поки грім не вдарить, або ситуація на ринку агрострахування Агрострахування: що стримує ринок з мільярдним потенціалом? Вітчизняних аграріїв необхідно привчати до агрострахування Іспанські можливості для українського бізнесу летимо на світові бізнес-події Ольга Трофімцева: "Аграрна галузь ще дасть жару!" День відкритих дверей на DuPont Pioneer Готуй сани влітку, або як мінімізувати ризики від втрати посівів озимих Фермери підтримали Івана Слободяника в роботі на посаді гендиректора Укрдержфонду Новий формат: семінар-квест компанії "Маїс" Страхувати по-новому?Аграріям запропонували новий страховий продукт Програма страхування для постачальників засобів захисту рослин (ЗЗР) Ольга Трофімцева: "Аграрна галузь ще дасть жару!" Програма страхування для постачальників засобів захисту рослин (ЗЗР) МАЇС подовжила членство в АСТА Українські аграрії майже не використовують інструмент страхування посівних площ Летимо до Нідерландів: у пошуках нових бізнес-контактів Дмитро Сімашко: «За кілька років помпезно відкриємо ринок деградованих неродючих земель і будемо намагатись її продати будь-кому» Як зробити ділову поїздку максимально вигідною: ТОП-6 корисних лайфхаків Співпраця задля інновацій: відбулася зустріч представників Компанії МАЇС та Сингенти Ділова подорож підприємця: як все організувати? Жнива: як отримати максимум вигоди від ділової подорожі за кордон? Володимир Юдін: Застрахувати свої посіви від наслідків погодних катаклізмів повинен кожен відповідальний фермер Олексій Пищик: Фермерам, які вирішили придбати сільгосптехніку в лізинг, необхідно зробити це вже сьогодні Агропідприємці зможуть заробляти на авіаперельотах разом з AIR FRANCE KLM Крила Вашого бізнесу: AirFrance-KLM пропонує агропідприємцям ексклюзивні умови Страхування без страху: найбільший швейцарський перестраховик Swіss Re представив у Києві стратегію розвитку агровиробництва в Україні Компанія «Маїс» підтримує проект унікального Німецько-українського аграрного демонстраційного і навчального центру Андрій Ярмак: Виробникам м’яса потрібно шукати нові ринки збуту своєї продукції Надійна гідравліка для українських аграріїв Олексій Пищик: Лізингові компанії активно підключаться до держпрограми з підтримки фермерів, що компенсує придбання сільгосптехніки Агрострахування дозволяє фермеру утриматися «на плаву» в критичній ситуації Алекс Ліссітса: Змінити ситуацію в аграрній галузі «косметичними ремонтами» не вийде "Українська аграрна платформа-2016" навчає малий та середній агробізнес виходу на експортні ринки Як правильно страхувати агроризики VERSATILE TORUM 750: вигідний зернозбиральний комбайн Прибуток замість ризику або як фермеру захистити головний актив під час кризи Що треба знати, аби захистити свій бізнес від рейдерів DuPont Pioneer Україна оголошує конкурс врожайності «Піонер Максимум»

"Нібулон" і "Сільпо" допоможуть фермерам налагодити збут продукції

19 червня 2017
Переглядів:
243
21.jpg

У Голій Пристані Херсонської області стартував пілoтній прoeкт, який допoмoжe поліпшити якість плoдoвo-oвoчевої прoдукціі в тoргoвельних мережах України, на чверть скоротить витрати на лoгіcтику прoдукціі з Хeрcoна і допoмoжe дрібними фeрмeрам Хeрcoнщини налагодити ланцюжок збуту для своєї продукції.

Відповідну угоду про співпрацю підписали місцеві фeрмeри, прoeкт USAID «Підтримка аграрного та сільського розвитку», кoмпанія «Нібулoн» і представники торгової мережі «Сільпо-Фуд». Сторони домовилися про формування пробної оптової партії кавунів і доставки річковим транспортом по Дніпру до складів торговельних мереж.

Варто зазначити, що через відсутність альтернативних видів транспортування у «високий сезон» ціни на автомобільні перевезення виростають в 2-2,5 рази. Складнощі з логістикою і збутом призводять до того, що близько 30% врожаю кавуна залишається на полі. Існують й інші проблеми: оскільки кавуни вантажаться насипом, ще 10-13% продукції піддається механічним пошкодженням; відсутні стандарти упаковки і транспортування.

У той же час, кавун при перевезенні баржею буде розфасований у спеціальні контейнери. Як пояснив директор підприємства «Південний експорт», організатор проекту з боку фермерських господарств Олександр Синенко, це допоможе зменшити втрати при транспортуванні з 10% до 2-3%, фермери отримають значну економію, а споживачі - більш якісний продукт.

У свою чергу, керівник проекту USAID «Підтримка аграрного та сільського розвитку» Патрік Рейдер зазначив, що дрібні фермери зазвичай не мають можливості співпрацювати з торговельними мережами, адже виробляють порівняно невеликі обсяги продукції. Даний проект, на його переконання, допоможе виробникам сільгосппродукції Херсонської області об'єднатися, сформувати великі партії врожаю і побудувати новий ефективний ланцюжок поставок з полів Херсонщини в великі торгові мережі. Будуть застосовані сучасні міжнародні стандарти логістики та упаковки, а споживачі отримають більш якісний і свіжий кавун, зазначив П. Рейдер.

Проект буде використовувати новий причал, побудований «Нібулоном». За словами генерального директор «Нібулона» Олексія Вадатурського, об'єкт готовий: ваговий комплекс може приймати товар, працює адміністрація і лабораторія, обладнана та сертифікована за європейськими стандартами. До речі, завдяки цьому проекту, возити з регіону будуть не тільки кавуни, а й зерно, перець, цибулю, помідори, інші овочі та фрукти в Київ і в Білорусь.

Уже восени компанія планує придбати третій грейферний перевантажувач FUCHS MHL385 австрійської компанії TERREX, який буде виконувати вантажно-розвантажувальні роботи на філії «Голопристанська» в тому числі й з овочевою продукцією Херсонської області. В майбутньому - будуть побудовані складські приміщення для накопичення і формування суднових партій для подальшого транспортування водним транспортом. Також компанія вивчає можливості переоснащення існуючого флоту для транспортування рефрижераторних контейнерів, що дозволить транспортувати продукцію, яка швидко псується, на більші відстані.

За матеріалами: Пропозиція

19 червня 2017 13:20
переглядів:
243
Додати коментар
5 + 14 =
Решите эту простую математическую задачу и введите результат. Например, для 1+3, введите 4.

остані коментарі