Олександр Марюхніч: “Якщо прагнеш змін – почни з себе”   Ринок зерна України: від експорту сировини до готової продукції     Як захистити врожай ріпаку озимого? Поради спеціаліста   VELES AGRO – український бренд європейської якості підкорює «Битву Агротитанів»     VELES AGRO ТЕХНІКА, ЩО ЛАМАЄ СТЕРЕОТИПИСубсидування - найбільш поширений шлях підтримки державою агрострахування в світіІсторія агроуспіху: DuPont PioneerЗахистити зібраний врожай від гризунів допоможуть ефективні родентициди від Групи компаній UKRAVITАнна Бабіч: Аби вижити в умовах непередбачуваного ринку, агрокомпаніям варто зрозуміти "силу багатьох"Компанія МАЇС презентувала оновлену лінійку гібридів кукурудзи під час семінару на ЧеркащиніАграрію важливо раціонально використовувати пестициди та агрохімікати для збереження власного врожаюПерепади температури негативно вплинули на майбутню врожайність пізніх ярих культурЗворотній зв’язок із фермером: Група компаній UKRAVIT взяла активну участь у Днях поля по всій території УкраїниРинок м'яса в першому півріччі продемонстрував зростанняЯк обрати оптимальний протруйник?ТОП-7 фактів про сільське господарство ШвейцаріїКомпанія DuPont Pioneer Україна представила результати агрономічних дослідів кукурудзиСтрахування озимих культур від осінньої посухи – додаткова гарантія стабільностіІталія на смак: ТОП-6 найкращих фермерських ринківПравда про садівництво: як створити прибутковий бізнес?Без агрострахування неможливо отримати доступ до кредитування Як найкраще підготувати землю до весняної посівної Угорський досвід для українського АПК ДПЗКУ вже заготовила 2,5 млн тонн збіжжя з початку 2016/2017 МР Генетика як рушій прогресу Як обрати надійного страхового партнера 

Українські аграрії завойовують Китай

19 травня 2017
Переглядів:
1493
01.jpg
Китайський ринок є одним із найбільш привабливих для українських виробників – як з точки зору кількості потенційних споживачів, так і з практичного боку. Пекін розглядає можливість імпорту українського соняшникового шроту і сухого бурякового жому, а також інших товарів. 
 
Обидві країни близькі до узгодження протоколу ветеринарних вимог на експорт вітчизняної яловичини, після чого українські сільгоспвиробники зможуть розпочати поставки продукції на ринок Китаю. Про це написав у своєму блозі на ЛІГА Член Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики  Вадим Сидорчук.
 
Наприкінці квітня відбулася зустріч голови Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів Володимира Лапи і профільних фахівців відомства з представниками китайської делегації. Сторони обговорили перспективи підписання протоколів ветеринарних вимог та намітили свої подальші дії.
Українські підприємства в 2016 році експортували до Китаю сільськогосподарської продукції на 1,02 млрд. дол., що в 12 разів перевищує показник 2012 року – із 85,7 млн. дол. у 2012 році до 1,024 млрд. дол. у 2016 році, а його частка в структурі аграрного експорту зросла з 0,5% до 6,7%.Найактивніше до Китаю поставляли українську соняшникову олію (24% у структурі українського аграрного експорту), пшеницю (18%), кукурудзу (17%) і соєві боби (6%).
 
У зв'язку з активним зростанням доходів населення країни за останні п'ять років китайці значно збільшили споживання м'ясних і молочних продуктів і, як наслідок, їх імпорт. Це відкриває перед Києвом перспективи нарощення торгівлі з Пекіном, а отже – збільшення прибутків виробників національного агросектора.
 
У 2016 році порівняно з 2012 роком споживання населенням Китаю молока зросло на 11,5%, м'яса – на 15,1%. Минулого року загальний обсяг споживання яловичини в Китаї становив 7,7 млн. тонн при внутрішньому виробництві 6,9 млн. тонн. 
 
Основними постачальниками м'яса до Китаю є Бразилія (30%), Уругвай (27%) і Австралія (19%). Однак у зв'язку з недавнім скандалом через реалізацію неякісної яловичини та курятини з Бразилії очікується скорочення поставок із цієї країни, що відкриває для України перспективи експорту цієї продукції.
 
За даними Мінагропроду, експорт української аграрної продукції за підсумками 2016 року зріс на 4,5% порівняно з 2015 роком і становив 15,5 млрд. дол. Головними продуктами експорту в 2016 році традиційно були зернові культури, олія та насіння олійних культур, соя, цукор та м'ясо. 
 
Ключовими ринками збуту були країни Азії (45,9% експорту, 7 млрд. дол.), Євросоюзу (27,5%, 4,2 млрд. дол.), Африки (15,7%, 2,4 млрд. дол.), СНД (7,7%, 1,2 млрд. дол.), а також США (0,9%, 45 млн. дол.).
 

 

19 травня 2017 12:51
переглядів:
1493
Додати коментар
Содержание этого поля является приватным и не предназначено к показу.