Олександр Марюхніч: “Якщо прагнеш змін – почни з себе”   Ринок зерна України: від експорту сировини до готової продукції     Як захистити врожай ріпаку озимого? Поради спеціаліста   VELES AGRO – український бренд європейської якості підкорює «Битву Агротитанів»     VELES AGRO ТЕХНІКА, ЩО ЛАМАЄ СТЕРЕОТИПИСубсидування - найбільш поширений шлях підтримки державою агрострахування в світіІсторія агроуспіху: DuPont PioneerЗахистити зібраний врожай від гризунів допоможуть ефективні родентициди від Групи компаній UKRAVITАнна Бабіч: Аби вижити в умовах непередбачуваного ринку, агрокомпаніям варто зрозуміти "силу багатьох"Компанія МАЇС презентувала оновлену лінійку гібридів кукурудзи під час семінару на ЧеркащиніАграрію важливо раціонально використовувати пестициди та агрохімікати для збереження власного врожаюПерепади температури негативно вплинули на майбутню врожайність пізніх ярих культурЗворотній зв’язок із фермером: Група компаній UKRAVIT взяла активну участь у Днях поля по всій території УкраїниРинок м'яса в першому півріччі продемонстрував зростанняЯк обрати оптимальний протруйник?ТОП-7 фактів про сільське господарство ШвейцаріїКомпанія DuPont Pioneer Україна представила результати агрономічних дослідів кукурудзиСтрахування озимих культур від осінньої посухи – додаткова гарантія стабільностіІталія на смак: ТОП-6 найкращих фермерських ринківПравда про садівництво: як створити прибутковий бізнес?Без агрострахування неможливо отримати доступ до кредитування Як найкраще підготувати землю до весняної посівної Угорський досвід для українського АПК ДПЗКУ вже заготовила 2,5 млн тонн збіжжя з початку 2016/2017 МР Генетика як рушій прогресу Як обрати надійного страхового партнера 

Корупція заважає нормальному розвитку логістики в Україні

18 травня 2017
Переглядів:
1158
AgroNews180502.jpg

Сьогодні під час II Аграрної конференції "Транспортна логістика та склад", яку проводить компанія "ПроАгро", було спекотно. Аграрії обговорюють проблеми залізничних перевезень, розвиток річкової логістики, досвід власних автопарків зерновозів, а також оптимізацію роботи елеваторів.

Саме тема залізничних перевезень спричинила особливо жваве обговорення учасників та спікерів.

Так, Володимир Шульмейстер, директор напрямку "Інфраструктура майбутнього" Українського інституту майбутнього, підняв проблему корупції в «Укрзалізниці», що є основним чинником, який заважає нормальному розвитку логістики в Україні. При чому, за словами експерта, це зачіпає не тільки залізничні перевезення, а й інші види перевезень.

«Дешевизна і проблематика «Укрзалізниці» - це дві проблеми в одному флаконі. На жаль, річковий транспорт незаслужено забутий. У припортових зонах тарифікація на перевезення на короткі відстані дорожча на 10%, ніж на великі відстані. В результаті, автошляхи завантажені і зовсім розбиті. Річкове транспортування могла б врятувати ситуацію», - зазначив Володимир Шульмейстер.

За словами президента УЗА Миколи Горбачова, для розвитку річкового транспорту в Україні існують два шляхи. Перший, яким пішов агрохолдинг «Нібулон», будуючи власний річковий флот. А другий полягає у прийнятті законопроекту, який би дозволив іноземним судам пересуватися внутрішніми водоймами України. Наразі даний законопроект знаходиться на розгляді Верховної Ради.

Володимир Янцов, начальник відділу залізничної логістики компанії «АграрніІ системні  технології», зауважив про правила залізничних перевезень. «Крім статуту залізниць, на які посилаються в «Укрзалізниці», є правила перевезення вантажів відкритим рухомим складом - там чітко написано - залізна дорога повинна здати вантаж, попередньо оглянувши його зовні, чи немає там розкрадання, а «Укрзалізниця» відмовляється тепер це робити і відповідати за вантаж. Вони хитро вчиняють», - зазначив Володимир Янцов.

Тому він дав пораду сільгоспвиробникам: не приймати вантаж, поки залізниця його не здасть, згідно огляду.

Не оминули увагою й питання підняття тарифів «Укрзалізницею». Як зазначали спікери та учасники конференції, постійно піднімаючи тарифи на вантажні перевезення, «Укрзалізниця не інвестує в оновлення рухомого складу та модернізацію залізничних шляхів та станцій.

При цьому, чергове підняття тарифів призведе до того, що перевезення тонни вантажу подорожчає на 2 євро, що ляже тягарем на плечі сільгоспвиробників.

18 травня 2017 12:54
переглядів:
1158
Додати коментар
Содержание этого поля является приватным и не предназначено к показу.