Без агрострахування неможливо отримати доступ до кредитування Як найкраще підготувати землю до весняної посівної Угорський досвід для українського АПК ДПЗКУ вже заготовила 2,5 млн тонн збіжжя з початку 2016/2017 МР Генетика як рушій прогресу Як обрати надійного страхового партнера Не на словах, а на ділі: як досягти найкращих показників висівання Гібриди кукурудзи Pioneer® показали високі результати у конкурсі врожайності США Китайці заходять на ринок насіння України Як змінити ставлення аграріїв до страхування Українські гібриди кукурудзи підкорюють Білорусь Як посієш – те й пожнеш, або як забезпечити якість посівної Юридичний аудит прав на землю: як підготуватися та чого очікувати Поки грім не вдарить, або ситуація на ринку агрострахування Агрострахування: що стримує ринок з мільярдним потенціалом? Вітчизняних аграріїв необхідно привчати до агрострахування Іспанські можливості для українського бізнесу летимо на світові бізнес-події Ольга Трофімцева: "Аграрна галузь ще дасть жару!" День відкритих дверей на DuPont Pioneer Готуй сани влітку, або як мінімізувати ризики від втрати посівів озимих Фермери підтримали Івана Слободяника в роботі на посаді гендиректора Укрдержфонду Новий формат: семінар-квест компанії "Маїс" Страхувати по-новому?Аграріям запропонували новий страховий продукт Програма страхування для постачальників засобів захисту рослин (ЗЗР) Ольга Трофімцева: "Аграрна галузь ще дасть жару!" Програма страхування для постачальників засобів захисту рослин (ЗЗР) МАЇС подовжила членство в АСТА Українські аграрії майже не використовують інструмент страхування посівних площ Летимо до Нідерландів: у пошуках нових бізнес-контактів Дмитро Сімашко: «За кілька років помпезно відкриємо ринок деградованих неродючих земель і будемо намагатись її продати будь-кому» Як зробити ділову поїздку максимально вигідною: ТОП-6 корисних лайфхаків Співпраця задля інновацій: відбулася зустріч представників Компанії МАЇС та Сингенти Ділова подорож підприємця: як все організувати? Жнива: як отримати максимум вигоди від ділової подорожі за кордон? Володимир Юдін: Застрахувати свої посіви від наслідків погодних катаклізмів повинен кожен відповідальний фермер Олексій Пищик: Фермерам, які вирішили придбати сільгосптехніку в лізинг, необхідно зробити це вже сьогодні Агропідприємці зможуть заробляти на авіаперельотах разом з AIR FRANCE KLM Крила Вашого бізнесу: AirFrance-KLM пропонує агропідприємцям ексклюзивні умови Страхування без страху: найбільший швейцарський перестраховик Swіss Re представив у Києві стратегію розвитку агровиробництва в Україні Компанія «Маїс» підтримує проект унікального Німецько-українського аграрного демонстраційного і навчального центру Андрій Ярмак: Виробникам м’яса потрібно шукати нові ринки збуту своєї продукції Надійна гідравліка для українських аграріїв Олексій Пищик: Лізингові компанії активно підключаться до держпрограми з підтримки фермерів, що компенсує придбання сільгосптехніки Агрострахування дозволяє фермеру утриматися «на плаву» в критичній ситуації Алекс Ліссітса: Змінити ситуацію в аграрній галузі «косметичними ремонтами» не вийде "Українська аграрна платформа-2016" навчає малий та середній агробізнес виходу на експортні ринки Як правильно страхувати агроризики VERSATILE TORUM 750: вигідний зернозбиральний комбайн Прибуток замість ризику або як фермеру захистити головний актив під час кризи Що треба знати, аби захистити свій бізнес від рейдерів DuPont Pioneer Україна оголошує конкурс врожайності «Піонер Максимум»

Корупція заважає нормальному розвитку логістики в Україні

18 травня 2017
Переглядів:
1006
AgroNews180502.jpg

Сьогодні під час II Аграрної конференції "Транспортна логістика та склад", яку проводить компанія "ПроАгро", було спекотно. Аграрії обговорюють проблеми залізничних перевезень, розвиток річкової логістики, досвід власних автопарків зерновозів, а також оптимізацію роботи елеваторів.

Саме тема залізничних перевезень спричинила особливо жваве обговорення учасників та спікерів.

Так, Володимир Шульмейстер, директор напрямку "Інфраструктура майбутнього" Українського інституту майбутнього, підняв проблему корупції в «Укрзалізниці», що є основним чинником, який заважає нормальному розвитку логістики в Україні. При чому, за словами експерта, це зачіпає не тільки залізничні перевезення, а й інші види перевезень.

«Дешевизна і проблематика «Укрзалізниці» - це дві проблеми в одному флаконі. На жаль, річковий транспорт незаслужено забутий. У припортових зонах тарифікація на перевезення на короткі відстані дорожча на 10%, ніж на великі відстані. В результаті, автошляхи завантажені і зовсім розбиті. Річкове транспортування могла б врятувати ситуацію», - зазначив Володимир Шульмейстер.

За словами президента УЗА Миколи Горбачова, для розвитку річкового транспорту в Україні існують два шляхи. Перший, яким пішов агрохолдинг «Нібулон», будуючи власний річковий флот. А другий полягає у прийнятті законопроекту, який би дозволив іноземним судам пересуватися внутрішніми водоймами України. Наразі даний законопроект знаходиться на розгляді Верховної Ради.

Володимир Янцов, начальник відділу залізничної логістики компанії «АграрніІ системні  технології», зауважив про правила залізничних перевезень. «Крім статуту залізниць, на які посилаються в «Укрзалізниці», є правила перевезення вантажів відкритим рухомим складом - там чітко написано - залізна дорога повинна здати вантаж, попередньо оглянувши його зовні, чи немає там розкрадання, а «Укрзалізниця» відмовляється тепер це робити і відповідати за вантаж. Вони хитро вчиняють», - зазначив Володимир Янцов.

Тому він дав пораду сільгоспвиробникам: не приймати вантаж, поки залізниця його не здасть, згідно огляду.

Не оминули увагою й питання підняття тарифів «Укрзалізницею». Як зазначали спікери та учасники конференції, постійно піднімаючи тарифи на вантажні перевезення, «Укрзалізниця не інвестує в оновлення рухомого складу та модернізацію залізничних шляхів та станцій.

При цьому, чергове підняття тарифів призведе до того, що перевезення тонни вантажу подорожчає на 2 євро, що ляже тягарем на плечі сільгоспвиробників.

18 травня 2017 12:54
переглядів:
1006
Додати коментар
1 + 11 =
Решите эту простую математическую задачу и введите результат. Например, для 1+3, введите 4.

остані коментарі