Без агрострахування неможливо отримати доступ до кредитування Як найкраще підготувати землю до весняної посівної Угорський досвід для українського АПК ДПЗКУ вже заготовила 2,5 млн тонн збіжжя з початку 2016/2017 МР Генетика як рушій прогресу Як обрати надійного страхового партнера Не на словах, а на ділі: як досягти найкращих показників висівання Гібриди кукурудзи Pioneer® показали високі результати у конкурсі врожайності США Китайці заходять на ринок насіння України Як змінити ставлення аграріїв до страхування Українські гібриди кукурудзи підкорюють Білорусь Як посієш – те й пожнеш, або як забезпечити якість посівної Юридичний аудит прав на землю: як підготуватися та чого очікувати Поки грім не вдарить, або ситуація на ринку агрострахування Агрострахування: що стримує ринок з мільярдним потенціалом? Вітчизняних аграріїв необхідно привчати до агрострахування Іспанські можливості для українського бізнесу летимо на світові бізнес-події Ольга Трофімцева: "Аграрна галузь ще дасть жару!" День відкритих дверей на DuPont Pioneer Готуй сани влітку, або як мінімізувати ризики від втрати посівів озимих Фермери підтримали Івана Слободяника в роботі на посаді гендиректора Укрдержфонду Новий формат: семінар-квест компанії "Маїс" Страхувати по-новому?Аграріям запропонували новий страховий продукт Програма страхування для постачальників засобів захисту рослин (ЗЗР) Ольга Трофімцева: "Аграрна галузь ще дасть жару!" Програма страхування для постачальників засобів захисту рослин (ЗЗР) МАЇС подовжила членство в АСТА Українські аграрії майже не використовують інструмент страхування посівних площ Летимо до Нідерландів: у пошуках нових бізнес-контактів Дмитро Сімашко: «За кілька років помпезно відкриємо ринок деградованих неродючих земель і будемо намагатись її продати будь-кому» Як зробити ділову поїздку максимально вигідною: ТОП-6 корисних лайфхаків Співпраця задля інновацій: відбулася зустріч представників Компанії МАЇС та Сингенти Ділова подорож підприємця: як все організувати? Жнива: як отримати максимум вигоди від ділової подорожі за кордон? Володимир Юдін: Застрахувати свої посіви від наслідків погодних катаклізмів повинен кожен відповідальний фермер Олексій Пищик: Фермерам, які вирішили придбати сільгосптехніку в лізинг, необхідно зробити це вже сьогодні Агропідприємці зможуть заробляти на авіаперельотах разом з AIR FRANCE KLM Крила Вашого бізнесу: AirFrance-KLM пропонує агропідприємцям ексклюзивні умови Страхування без страху: найбільший швейцарський перестраховик Swіss Re представив у Києві стратегію розвитку агровиробництва в Україні Компанія «Маїс» підтримує проект унікального Німецько-українського аграрного демонстраційного і навчального центру Андрій Ярмак: Виробникам м’яса потрібно шукати нові ринки збуту своєї продукції Надійна гідравліка для українських аграріїв Олексій Пищик: Лізингові компанії активно підключаться до держпрограми з підтримки фермерів, що компенсує придбання сільгосптехніки Агрострахування дозволяє фермеру утриматися «на плаву» в критичній ситуації Алекс Ліссітса: Змінити ситуацію в аграрній галузі «косметичними ремонтами» не вийде "Українська аграрна платформа-2016" навчає малий та середній агробізнес виходу на експортні ринки Як правильно страхувати агроризики VERSATILE TORUM 750: вигідний зернозбиральний комбайн Прибуток замість ризику або як фермеру захистити головний актив під час кризи Що треба знати, аби захистити свій бізнес від рейдерів DuPont Pioneer Україна оголошує конкурс врожайності «Піонер Максимум»

«НІБУЛОНівські» суднобудівники часу не гають

11 січня 2017
Переглядів:
2104
84.jpg

Компанія «НІБУЛОН»,  яка на сьогодні займається не тільки виробництвом сільськогосподарської продукції та її експортуванням, будівництвом елеваторних комплексів і перевантажувальних терміналів, але й розвитком судноплавства та суднобудуванням, у новому 2017 році продовжила  успішно реалізовувати в рамках співробітництва з  Європейським інвестиційним банком власну суднобудівну програму. Про це повідомляє прес-служба компанії.

Так, наразі на стапельному майданчику суднобудівно-судноремонтного заводу «НІБУЛОН» розпочато формування кормової частини  вже шостого (із восьми запланованих) несамохідного судна проекту В2000, призначеного для експлуатації на річці Південний Буг. Зокрема, ведеться стикування блоків № 6, 8, 10, на очистці та ґрунтовці перед установленням знаходяться секції блоків № 2 і 4, а в цеху фахівцями складально-зварювальної дільниці активно виготовляються  секції блоків № 1, 7, 9 та кришки люкового закриття.

Одночасно з будівництвом несамохідного судна здійснюється і будівництво повнокомплектних буксирів-штовхачів модернізованого проекту 121М. На сьогодні вже завершуються роботи з формування міцного корпусу першого з трьох буксирів (замовлення № 10019). Кормова частина  надбудови судна встановлена, закінчується формування носової частини та навігаційної рубки. Також «НІБУЛОНівські» суднобудівники завершують виготовлення деталей для корпусу буксира замовлення № 10020. Побудувати та ввести в експлуатацію 3 буксири проекту 121М компанія планує в травні-червні цього року. Варто зазначити, що це вже буде друга трійка буксирів проекту 121, збудованих на нашому заводі.

Окрім того, в 2017 році на суднобудівно-судноремонтному заводі «НІБУЛОН» у рамках співпраці з ЄІБ буде завершено будівництво серії несамохідних суден проекту В2000,  спущено на воду новий перевантажувач та земснаряд «Миколаївець», метал та обладнання для якого вже замовлено. Також завдяки вказаній співпраці 100-відсоткова завантаженість заводу розписана на 2 роки вперед.

Отже, до кінця поточного маркетингового року суднобудівний-судноремонтний завод збудує 4 судна (несамохідне судно В2000 та 3 буксири), у результаті чого флот компанії збільшиться до 59 одиниць.

11 січня 2017 14:33
переглядів:
2104
Додати коментар
1 + 19 =
Решите эту простую математическую задачу и введите результат. Например, для 1+3, введите 4.