Аграрію важливо раціонально використовувати пестициди та агрохімікати для збереження власного врожаюПерепади температури негативно вплинули на майбутню врожайність пізніх ярих культурЗворотній зв’язок із фермером: Група компаній UKRAVIT взяла активну участь у Днях поля по всій території УкраїниРинок м'яса в першому півріччі продемонстрував зростанняЯк обрати оптимальний протруйник?ТОП-7 фактів про сільське господарство ШвейцаріїКомпанія DuPont Pioneer Україна представила результати агрономічних дослідів кукурудзиСтрахування озимих культур від осінньої посухи – додаткова гарантія стабільностіІталія на смак: ТОП-6 найкращих фермерських ринківПравда про садівництво: як створити прибутковий бізнес?Без агрострахування неможливо отримати доступ до кредитування Як найкраще підготувати землю до весняної посівної Угорський досвід для українського АПК ДПЗКУ вже заготовила 2,5 млн тонн збіжжя з початку 2016/2017 МР Генетика як рушій прогресу Як обрати надійного страхового партнера 

Михайло Поплавський зареєстрував торгові знаки ковбаси "Ректорська" і "Професорська"

11 січня 2017
Переглядів:
4315
83.jpg

Народний депутат Михайло Поплавський зареєстрував два торгових знаки: "Ковбаса" Ректорська "і" Ковбаса "Професорська".

Згідно з даними на сайті Українського інституту інтелектуальної власності (Укрпатент), товарні знаки зареєстровано 26 грудня 2016 року.

Михайло Поплавський був ректором Київського національного університету культури і мистецтв (КНУКіМ) з 1993 по 2015 рр.

Синові Михайла Поплавського Олександру належить ТОВ "Ятрань", також він разом з Дмитром Діденко володіє ТОВ "Ятрань-Агро" (обидва - Кіровоградська обл.).

В 2015 році чистий прибуток ТОВ "Ятрань" виріс на 43%, до 8,16 млн грн, чистий дохід - на 20,5%, до 41,3 млн грн. ТОВ "Ятрань-Агро" в 2015 році скоротило чистий прибуток на 12,3%, до 11 тис. грн, чистий дохід компанії виріс на 43%, до 400 тис. грн.

Продукція "Ятрань" та "Ятрань-Агро" реалізується в 14-ти еко-магазинах мережі "Поплавок". Асортимент магазинів налічує більше двохсот одиниць - м'ясну і молочну продукцію, овочі, фрукти, масло, соки, напої власного виробництва, мінеральну воду, домашні соління і консервацію.

Згідно з інформацією на сайті мережі "Поплавок", власний м'ясний цех фермерського господарства "Ятрань" випускає більше 30-ти найменувань ковбасних виробів. Міні-завод з виготовлення безалкогольних напоїв забезпечує виробництво фірмових напоїв - "Домашній квас", "Компот", "Томатний сік", хліб і випічка готуються у власній пекарні.

За матеріалами: Інтерфакс-Україна

11 січня 2017 14:26
переглядів:
4315

Благодарочка огромная Поплавскому за качественную эко-продукцию) теперь ярые поклонники, особенно ряженки)

12.01.2017 16:51

Что это такого хорошего производителя прижимаете!?

12.01.2017 16:48

Неодноразово куштував саме цю ковбасу, яку любить вся родина. Поплавський молодець, що патентує свої досягення в "агро-культурі". Вважаю, що з нього варто брати приклад, адже створив дуже багато робочих місць. До речі, нещодавно побачив, що еко-магазини "Поплавок" стали лідерами року. З цими маленькими перемогами і вітаю М.М. Поплавського

12.01.2017 16:43

Надо будет, Поплавский и под такими названиями пустит колбасы в производстве. И бесплатно подарит нашим коррупционерам, покажет им где раки зимуют!

12.01.2017 16:36

а ТМ "Коррупционерская" или "Взятка" скоро будут регистрироваться?

11.01.2017 14:35

На Банковой и Грушевского уже давно в меню)

16.01.2017 07:58
Додати коментар
Содержание этого поля является приватным и не предназначено к показу.
  • Адреса страниц и электронной почты автоматически преобразуются в ссылки.
  • Строки и параграфы переносятся автоматически.

Подробнее о форматировании текста

остані коментарі