Без агрострахування неможливо отримати доступ до кредитування Як найкраще підготувати землю до весняної посівної Угорський досвід для українського АПК ДПЗКУ вже заготовила 2,5 млн тонн збіжжя з початку 2016/2017 МР Генетика як рушій прогресу Як обрати надійного страхового партнера Не на словах, а на ділі: як досягти найкращих показників висівання Гібриди кукурудзи Pioneer® показали високі результати у конкурсі врожайності США Китайці заходять на ринок насіння України Як змінити ставлення аграріїв до страхування Українські гібриди кукурудзи підкорюють Білорусь Як посієш – те й пожнеш, або як забезпечити якість посівної Юридичний аудит прав на землю: як підготуватися та чого очікувати Поки грім не вдарить, або ситуація на ринку агрострахування Агрострахування: що стримує ринок з мільярдним потенціалом? Вітчизняних аграріїв необхідно привчати до агрострахування Іспанські можливості для українського бізнесу летимо на світові бізнес-події Ольга Трофімцева: "Аграрна галузь ще дасть жару!" День відкритих дверей на DuPont Pioneer Готуй сани влітку, або як мінімізувати ризики від втрати посівів озимих Фермери підтримали Івана Слободяника в роботі на посаді гендиректора Укрдержфонду Новий формат: семінар-квест компанії "Маїс" Страхувати по-новому?Аграріям запропонували новий страховий продукт Програма страхування для постачальників засобів захисту рослин (ЗЗР) Ольга Трофімцева: "Аграрна галузь ще дасть жару!" Програма страхування для постачальників засобів захисту рослин (ЗЗР) МАЇС подовжила членство в АСТА Українські аграрії майже не використовують інструмент страхування посівних площ Летимо до Нідерландів: у пошуках нових бізнес-контактів Дмитро Сімашко: «За кілька років помпезно відкриємо ринок деградованих неродючих земель і будемо намагатись її продати будь-кому» Як зробити ділову поїздку максимально вигідною: ТОП-6 корисних лайфхаків Співпраця задля інновацій: відбулася зустріч представників Компанії МАЇС та Сингенти Ділова подорож підприємця: як все організувати? Жнива: як отримати максимум вигоди від ділової подорожі за кордон? Володимир Юдін: Застрахувати свої посіви від наслідків погодних катаклізмів повинен кожен відповідальний фермер Олексій Пищик: Фермерам, які вирішили придбати сільгосптехніку в лізинг, необхідно зробити це вже сьогодні Агропідприємці зможуть заробляти на авіаперельотах разом з AIR FRANCE KLM Крила Вашого бізнесу: AirFrance-KLM пропонує агропідприємцям ексклюзивні умови Страхування без страху: найбільший швейцарський перестраховик Swіss Re представив у Києві стратегію розвитку агровиробництва в Україні Компанія «Маїс» підтримує проект унікального Німецько-українського аграрного демонстраційного і навчального центру Андрій Ярмак: Виробникам м’яса потрібно шукати нові ринки збуту своєї продукції Надійна гідравліка для українських аграріїв Олексій Пищик: Лізингові компанії активно підключаться до держпрограми з підтримки фермерів, що компенсує придбання сільгосптехніки Агрострахування дозволяє фермеру утриматися «на плаву» в критичній ситуації Алекс Ліссітса: Змінити ситуацію в аграрній галузі «косметичними ремонтами» не вийде "Українська аграрна платформа-2016" навчає малий та середній агробізнес виходу на експортні ринки Як правильно страхувати агроризики VERSATILE TORUM 750: вигідний зернозбиральний комбайн Прибуток замість ризику або як фермеру захистити головний актив під час кризи Що треба знати, аби захистити свій бізнес від рейдерів DuPont Pioneer Україна оголошує конкурс врожайності «Піонер Максимум»

Будівництво нового зернового терміналу Cargill може бути зірвано

11 січня 2017
Переглядів:
603
60.jpg

Будівництво нового зернового терміналу Cargill потужністю 5 млн тонн на рік в морському торговому порту "Южний" може бути зірвано, якщо процес і якість підготовки тендеру з днопоглиблення акваторії не буде змінено докорінно. Про це в офіційному листі до Адміністрації морських портів України (АМПУ) заявило ТОВ "М. В. Карго", що реалізує цей інвестиційний проект в Одеській області.

10 січня 2017 року колегія Антимонопольного комітету України розглянула скаргу ТОВ "Техморгидрострой Миколаїв" про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Це – не перша скарга на дії Южненського філії АМПУ. Більш того, дана ситуація вже перейшла у сферу публічного конфлікту, наслідки якого складно передбачити.

"Між АМПУ та учасниками ринку днопоглиблювальних послуг відсутній діалог, результатом чого стало скасування тендеру. Згідно з договором про зобов'язання між АМПУ і "М. В. Карго", АМПУ була зобов'язана почати днопоглиблювальні роботи біля причалу №25 в МТП "Южний" ще в листопаді 2016 року", - сказано в документі, підписаному директором ТОВ "М. В. Карго" Олександром Приймаком.

У листі також зазначається, що незважаючи на те, що АМПУ затримує строки виконання своїх зобов'язань, ТОВ "М. В. Карго" неухильно дотримується графіка будівельно-монтажних робіт і вже інвестувала в них більше 30 млн. доларів. Проект з будівництва нового зернового терміналу отримав всі необхідні погодження, а зараз проходить остаточне затвердження в Міністерстві юстиції і Кабміні. Згідно з прямою вказівкою Віце-прем'єра Володимира Кістіона, фінансовий план АМПУ на 2017 рік закладено 1,5 млрд гривень на виконання угоди про зобов'язання з "М. В. Карго".

"Сподіваємося, АМПУ врахує надзвичайну важливість реалізації інвестиційного проекту для розвитку порту "Південний" і почне повноцінний діалог з учасниками ринку днопоглиблювальних послуг. Іноземні інвестори хочуть почути позицію АМПУ і отримати впевненість у тому, що їх участі в будівництві зернового терміналу ніщо не загрожує", - заявив директор ТОВ "М. В. Карго".

За матеріалами: Українські Новини

11 січня 2017 09:56
переглядів:
603
Додати коментар
10 + 0 =
Решите эту простую математическую задачу и введите результат. Например, для 1+3, введите 4.