Олександр Марюхніч: “Якщо прагнеш змін – почни з себе”   Ринок зерна України: від експорту сировини до готової продукції     Як захистити врожай ріпаку озимого? Поради спеціаліста   VELES AGRO – український бренд європейської якості підкорює «Битву Агротитанів»     VELES AGRO ТЕХНІКА, ЩО ЛАМАЄ СТЕРЕОТИПИСубсидування - найбільш поширений шлях підтримки державою агрострахування в світіІсторія агроуспіху: DuPont PioneerЗахистити зібраний врожай від гризунів допоможуть ефективні родентициди від Групи компаній UKRAVITАнна Бабіч: Аби вижити в умовах непередбачуваного ринку, агрокомпаніям варто зрозуміти "силу багатьох"Компанія МАЇС презентувала оновлену лінійку гібридів кукурудзи під час семінару на ЧеркащиніАграрію важливо раціонально використовувати пестициди та агрохімікати для збереження власного врожаюПерепади температури негативно вплинули на майбутню врожайність пізніх ярих культурЗворотній зв’язок із фермером: Група компаній UKRAVIT взяла активну участь у Днях поля по всій території УкраїниРинок м'яса в першому півріччі продемонстрував зростанняЯк обрати оптимальний протруйник?ТОП-7 фактів про сільське господарство ШвейцаріїКомпанія DuPont Pioneer Україна представила результати агрономічних дослідів кукурудзиСтрахування озимих культур від осінньої посухи – додаткова гарантія стабільностіІталія на смак: ТОП-6 найкращих фермерських ринківПравда про садівництво: як створити прибутковий бізнес?Без агрострахування неможливо отримати доступ до кредитування Як найкраще підготувати землю до весняної посівної Угорський досвід для українського АПК ДПЗКУ вже заготовила 2,5 млн тонн збіжжя з початку 2016/2017 МР Генетика як рушій прогресу Як обрати надійного страхового партнера 

Будівництво нового зернового терміналу Cargill може бути зірвано

11 січня 2017
Переглядів:
817
60.jpg

Будівництво нового зернового терміналу Cargill потужністю 5 млн тонн на рік в морському торговому порту "Южний" може бути зірвано, якщо процес і якість підготовки тендеру з днопоглиблення акваторії не буде змінено докорінно. Про це в офіційному листі до Адміністрації морських портів України (АМПУ) заявило ТОВ "М. В. Карго", що реалізує цей інвестиційний проект в Одеській області.

10 січня 2017 року колегія Антимонопольного комітету України розглянула скаргу ТОВ "Техморгидрострой Миколаїв" про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Це – не перша скарга на дії Южненського філії АМПУ. Більш того, дана ситуація вже перейшла у сферу публічного конфлікту, наслідки якого складно передбачити.

"Між АМПУ та учасниками ринку днопоглиблювальних послуг відсутній діалог, результатом чого стало скасування тендеру. Згідно з договором про зобов'язання між АМПУ і "М. В. Карго", АМПУ була зобов'язана почати днопоглиблювальні роботи біля причалу №25 в МТП "Южний" ще в листопаді 2016 року", - сказано в документі, підписаному директором ТОВ "М. В. Карго" Олександром Приймаком.

У листі також зазначається, що незважаючи на те, що АМПУ затримує строки виконання своїх зобов'язань, ТОВ "М. В. Карго" неухильно дотримується графіка будівельно-монтажних робіт і вже інвестувала в них більше 30 млн. доларів. Проект з будівництва нового зернового терміналу отримав всі необхідні погодження, а зараз проходить остаточне затвердження в Міністерстві юстиції і Кабміні. Згідно з прямою вказівкою Віце-прем'єра Володимира Кістіона, фінансовий план АМПУ на 2017 рік закладено 1,5 млрд гривень на виконання угоди про зобов'язання з "М. В. Карго".

"Сподіваємося, АМПУ врахує надзвичайну важливість реалізації інвестиційного проекту для розвитку порту "Південний" і почне повноцінний діалог з учасниками ринку днопоглиблювальних послуг. Іноземні інвестори хочуть почути позицію АМПУ і отримати впевненість у тому, що їх участі в будівництві зернового терміналу ніщо не загрожує", - заявив директор ТОВ "М. В. Карго".

За матеріалами: Українські Новини

11 січня 2017 09:56
переглядів:
817
Додати коментар
Содержание этого поля является приватным и не предназначено к показу.