Відгодівля та переробка ВРХ: Як заробити у найбільшій вільній ніші українського агробізнесу? Компанія UKRAVIT постійно рухається вперед, створюючи нові інноваційні продукти Контроль шкідників за європейськими стандартами: Pest-control  Виробник насіння майбутнього збільшує інвестиції в Україну уже сьогодні  Страхування має бути необхідною умовою при розвитку бізнесу кожного садівника  Олександр Марюхніч: “Якщо прагнеш змін – почни з себе”   Ринок зерна України: від експорту сировини до готової продукції     Як захистити врожай ріпаку озимого? Поради спеціаліста   VELES AGRO – український бренд європейської якості підкорює «Битву Агротитанів»     VELES AGRO ТЕХНІКА, ЩО ЛАМАЄ СТЕРЕОТИПИСубсидування - найбільш поширений шлях підтримки державою агрострахування в світіІсторія агроуспіху: DuPont PioneerЗахистити зібраний врожай від гризунів допоможуть ефективні родентициди від Групи компаній UKRAVITАнна Бабіч: Аби вижити в умовах непередбачуваного ринку, агрокомпаніям варто зрозуміти "силу багатьох"Компанія МАЇС презентувала оновлену лінійку гібридів кукурудзи під час семінару на ЧеркащиніАграрію важливо раціонально використовувати пестициди та агрохімікати для збереження власного врожаюПерепади температури негативно вплинули на майбутню врожайність пізніх ярих культурЗворотній зв’язок із фермером: Група компаній UKRAVIT взяла активну участь у Днях поля по всій території України

 

В Україні завершився продовольчий експеримент

06 січня 2017
Переглядів:
2408
 продукты.jpg

Урядовці називають цю ідею успішною, адже не було різких цінових коливань, а виробники харчів радіють, що тепер не треба платити хабарі контролерам.

Проте декі покупці іншої думки. Зокрема пані Катерина скаржиться, що ціни на окремі продукти підвищилися. "Ціни зараз підвищилися на процентів 20-30 на телятину в тім числі", — говорить жінка.

Утім, якщо для покупців — дорого, то для продавців — дешево. У книгах з основ економіки цей феномен називають кон'юнктурою ринку. У ці взаємовідносини держава вирішила не втручатися. І три місяці не перевіряла ціни на харчі.

"Хліб чорний за 9 місяців цього року виріс у ціні на 30 копійок. За три місяці експерименту на 40 копійок", — повідомив Олексій Дорошенко, директор асоціації постачальників торговельних мереж.  За даними асоціації, під час урядового експерименту найбільше подорожчали курячі яйця — майже на 40%, масло на 21%, молоко на 18%. До експерименту соціальні продукти також зростали в ціні, проте не так швидко.

"Коли ми говоримо про 23 основні продукти харчування, то з них 19 підвищилися в ціні, і лишилися на місці чи знизилися 4. Ось результати цього експерименту. Чи можна назвати його успішним?" — говорить Дорошенко.

У аграрному міністерстві офіційних цифр від держстату ще не мають. Пояснюють, якщо і дорожчало, то прогнозовано перед святами. Тому відсутність адміністративного втручання продовольчий ринок не зачепило.

"Якихось різких коливань цін не відбулося. Динаміка така ж як була і торік. А за деякими групами навіть було зменшення", — зазначила Олена Ковальова, заступник міністра аграрної політики і продовольства. Найбільше експерименту радіють виробники. Тепер їм не потрібно доводити обґрунтованість подорожчання власної продукції. Зазвичай це робили за хабарі. Нині ринок регулюють лише попит та купівельна спроможність.

"Ціни мають привязку до купівельної спроможності. Якщо вона низька, то ніхто не може завищувати ціну: просто ніхто не буде купляти", — говорить Сергій Карпенко, директор союзу птахівників України. Наразі уряд вирішує, чи контролюватимуть ціни. Остаточне рішення мають ухвалити до кінця січня.

За матеріалами: ТСН

 

06 січня 2017 07:09
переглядів:
2408

Продовольственный эскремент прошел удачно.

06.01.2017 07:39
Додати коментар
Содержание этого поля является приватным и не предназначено к показу.