Китайці заходять на ринок насіння України Як змінити ставлення аграріїв до страхування Українські гібриди кукурудзи підкорюють Білорусь Як посієш – те й пожнеш, або як забезпечити якість посівної Юридичний аудит прав на землю: як підготуватися та чого очікувати Поки грім не вдарить, або ситуація на ринку агрострахування Агрострахування: що стримує ринок з мільярдним потенціалом? Вітчизняних аграріїв необхідно привчати до агрострахування Іспанські можливості для українського бізнесу летимо на світові бізнес-події Ольга Трофімцева: "Аграрна галузь ще дасть жару!" День відкритих дверей на DuPont Pioneer Готуй сани влітку, або як мінімізувати ризики від втрати посівів озимих Фермери підтримали Івана Слободяника в роботі на посаді гендиректора Укрдержфонду Новий формат: семінар-квест компанії "Маїс" Страхувати по-новому?Аграріям запропонували новий страховий продукт Програма страхування для постачальників засобів захисту рослин (ЗЗР) Ольга Трофімцева: "Аграрна галузь ще дасть жару!" Програма страхування для постачальників засобів захисту рослин (ЗЗР) МАЇС подовжила членство в АСТА Українські аграрії майже не використовують інструмент страхування посівних площ Летимо до Нідерландів: у пошуках нових бізнес-контактів Дмитро Сімашко: «За кілька років помпезно відкриємо ринок деградованих неродючих земель і будемо намагатись її продати будь-кому» Як зробити ділову поїздку максимально вигідною: ТОП-6 корисних лайфхаків Співпраця задля інновацій: відбулася зустріч представників Компанії МАЇС та Сингенти Ділова подорож підприємця: як все організувати? Жнива: як отримати максимум вигоди від ділової подорожі за кордон? Володимир Юдін: Застрахувати свої посіви від наслідків погодних катаклізмів повинен кожен відповідальний фермер Олексій Пищик: Фермерам, які вирішили придбати сільгосптехніку в лізинг, необхідно зробити це вже сьогодні Агропідприємці зможуть заробляти на авіаперельотах разом з AIR FRANCE KLM Крила Вашого бізнесу: AirFrance-KLM пропонує агропідприємцям ексклюзивні умови Страхування без страху: найбільший швейцарський перестраховик Swіss Re представив у Києві стратегію розвитку агровиробництва в Україні Компанія «Маїс» підтримує проект унікального Німецько-українського аграрного демонстраційного і навчального центру Андрій Ярмак: Виробникам м’яса потрібно шукати нові ринки збуту своєї продукції Надійна гідравліка для українських аграріїв Олексій Пищик: Лізингові компанії активно підключаться до держпрограми з підтримки фермерів, що компенсує придбання сільгосптехніки Агрострахування дозволяє фермеру утриматися «на плаву» в критичній ситуації Алекс Ліссітса: Змінити ситуацію в аграрній галузі «косметичними ремонтами» не вийде "Українська аграрна платформа-2016" навчає малий та середній агробізнес виходу на експортні ринки Як правильно страхувати агроризики VERSATILE TORUM 750: вигідний зернозбиральний комбайн Прибуток замість ризику або як фермеру захистити головний актив під час кризи Що треба знати, аби захистити свій бізнес від рейдерів DuPont Pioneer Україна оголошує конкурс врожайності «Піонер Максимум»

Іспанські можливості для українського бізнесу – летимо на світові бізнес-події

31 серпня 2016
Переглядів:
191352
 AirFrance KLM.jpg

Сонце, море та мистецькі і ділові події в одному місті. Все це життєрадісна культурна та бізнесова Іспанія. Лідер з виробництва оливкової олії в світі, гастрономічна Мекка та країна масштабних агровиставок, на які з’їжджаються підприємці з усього світу для розширення присутності на європейському ринку та створення нових ділових альянсів.

Експортно-імпортний сектор економіки Іспанії за підсумками 2015 року показав кращі результати за останні 45 років - про це свідчать статистичні дані, опубліковані Міністерством економіки країни. У 2016 році за даними Мінсільгоспу країни, Іспанія збільшила імпорт зернових культур в країну. Так в період з січня по квітень 2016 р він склав 5,27 млн. тонн, що на 30% вище показника за аналогічний період роком раніше. Причиною зростання закупівель послужило скорочення обсягів виробництва даної продукції в країні. Зокрема, обсяг імпорту пшениці в звітний період зріс на 88% і склав 2,22 млн. тонн, кукурудзи - на 3%, до 2,54 млн. Тонн, ячменю - практично в 3,5 рази, до 0,35 млн . тонн. До речі, основним постачальником зернових в Іспанію у звітній період стала Україна з показником 1,82 млн. тонн. Також великі поставки зерна здійснювалися з Франції - 1,33 млн. тонн, Великобританії - 0,72 млн. тонн і Румунії - 0,26 млн. тонн.

Плануйте завчасно участь у міжнародних бізнес-подіях

Хто не бере участь у міжнародних виставках та  профільних подіях, того нема на ринку. Цей вислів можна вважати справедливим, адже сьогодні виставки набувають абсолютно особливого статусу, що обумовлений нинішньою економічною ситуацією. Вони дають чітке уявлення, хто з компаній залишився «на плаву», а хто пішов з ринку, які ніши звільнилися, і як слід планувати свою тактику і стратегію в нових реаліях.У України поки ще не так багато успіхів, як хотілося б, але сільське господарство - наша сильна сторона.

Якщо Вас цікавлять такі товари як продукти харчування й напої, тара та упаковка, а також контакти у сфері агро, питання сертифікації тощо то пропонуємо полетіти восени на міжнародні виставки у Іспанії, такі як FRUIT ATTRACTION, RESTALIMED та Firatast. Кожна з них надає можливості заявити про себе як про успішну компанію, дізнатися більше про клієнтів і їх очікування, вивчити ринок і конкуренцію на ньому та створити і розширити базу контактів на перспективу. Так, RESTALIMED відбудеться з 28 по 30 вересеня 2016 року в місті Валенсія у виставковому центрі Feria Valencia.А масштабна виставка FRUIT ATTRACTION пройде з 24 по 26 жовтня у Мадриді. Firatast відбудеться з 29-го листопада по 2 грудня в місті Жирона у виставковому центрі Palau de Fires de Girona.

Ділові контакти агропідприємців з України  і іспанського бізнесу об'ємні і різноманітні. Все більше українців шукає надійних партнерів серед іспанських виробників та покупців різних товарів. Враховуючи це, авіакомпаніїAIR FRANCE KLM пропонують підприємцям ексклюзивні умови для перельоту у сонячну Іспанію і не тільки. При реєстрації компанії за корпоративною програмою лояльності BlueBiz в якості подарунка від авіакомпаній на рахунок клієнта відбувається зарахування спеціальних 100 балів, так званих Blue Credit, рівних за номіналом 100 доларам США.При цьому, паралельно з балами за програмою BlueBiz, зараховуються милі за індивідуальною програмою лояльності для часто літаючих пасажирів Flying Blue.

Думаючи про майбутні вдалі контракти чи, навпаки, відпочиваючи перед важливою діловою зустріччю з бізнес-партнерами, крила літаків AirFrance KLM домчать вас до нових успіхів, ефективних контактів та подальшого розвитку!

Тож, плануйте завчасно участь у міжнародних бізнес-подіях, літайте  комфортно і заощаджуйте бюджет Вашої компанії разом з програмою лояльності AIR FRANCE KLM! Авіакомпанії пропонують  миттєву економію бюджету на подорожі в Іспанію у таких напрямках, як Малага, Аліканте, Барселона, Жирона, Ібіца, Мадрид, Пальма де Майорка, Севілія, Тенеріфе, Віго та Валенсія.

31 серпня 2016 11:37
переглядів:
191352
Додати коментар
1 + 5 =
Решите эту простую математическую задачу и введите результат. Например, для 1+3, введите 4.

Анонси