Без агрострахування неможливо отримати доступ до кредитування Як найкраще підготувати землю до весняної посівної Угорський досвід для українського АПК ДПЗКУ вже заготовила 2,5 млн тонн збіжжя з початку 2016/2017 МР Генетика як рушій прогресу Як обрати надійного страхового партнера Не на словах, а на ділі: як досягти найкращих показників висівання Гібриди кукурудзи Pioneer® показали високі результати у конкурсі врожайності США Китайці заходять на ринок насіння України Як змінити ставлення аграріїв до страхування Українські гібриди кукурудзи підкорюють Білорусь Як посієш – те й пожнеш, або як забезпечити якість посівної Юридичний аудит прав на землю: як підготуватися та чого очікувати Поки грім не вдарить, або ситуація на ринку агрострахування Агрострахування: що стримує ринок з мільярдним потенціалом? Вітчизняних аграріїв необхідно привчати до агрострахування Іспанські можливості для українського бізнесу летимо на світові бізнес-події Ольга Трофімцева: "Аграрна галузь ще дасть жару!" День відкритих дверей на DuPont Pioneer Готуй сани влітку, або як мінімізувати ризики від втрати посівів озимих Фермери підтримали Івана Слободяника в роботі на посаді гендиректора Укрдержфонду Новий формат: семінар-квест компанії "Маїс" Страхувати по-новому?Аграріям запропонували новий страховий продукт Програма страхування для постачальників засобів захисту рослин (ЗЗР) Ольга Трофімцева: "Аграрна галузь ще дасть жару!" Програма страхування для постачальників засобів захисту рослин (ЗЗР) МАЇС подовжила членство в АСТА Українські аграрії майже не використовують інструмент страхування посівних площ Летимо до Нідерландів: у пошуках нових бізнес-контактів Дмитро Сімашко: «За кілька років помпезно відкриємо ринок деградованих неродючих земель і будемо намагатись її продати будь-кому» Як зробити ділову поїздку максимально вигідною: ТОП-6 корисних лайфхаків Співпраця задля інновацій: відбулася зустріч представників Компанії МАЇС та Сингенти Ділова подорож підприємця: як все організувати? Жнива: як отримати максимум вигоди від ділової подорожі за кордон? Володимир Юдін: Застрахувати свої посіви від наслідків погодних катаклізмів повинен кожен відповідальний фермер Олексій Пищик: Фермерам, які вирішили придбати сільгосптехніку в лізинг, необхідно зробити це вже сьогодні Агропідприємці зможуть заробляти на авіаперельотах разом з AIR FRANCE KLM Крила Вашого бізнесу: AirFrance-KLM пропонує агропідприємцям ексклюзивні умови Страхування без страху: найбільший швейцарський перестраховик Swіss Re представив у Києві стратегію розвитку агровиробництва в Україні Компанія «Маїс» підтримує проект унікального Німецько-українського аграрного демонстраційного і навчального центру Андрій Ярмак: Виробникам м’яса потрібно шукати нові ринки збуту своєї продукції Надійна гідравліка для українських аграріїв Олексій Пищик: Лізингові компанії активно підключаться до держпрограми з підтримки фермерів, що компенсує придбання сільгосптехніки Агрострахування дозволяє фермеру утриматися «на плаву» в критичній ситуації Алекс Ліссітса: Змінити ситуацію в аграрній галузі «косметичними ремонтами» не вийде "Українська аграрна платформа-2016" навчає малий та середній агробізнес виходу на експортні ринки Як правильно страхувати агроризики VERSATILE TORUM 750: вигідний зернозбиральний комбайн Прибуток замість ризику або як фермеру захистити головний актив під час кризи Що треба знати, аби захистити свій бізнес від рейдерів DuPont Pioneer Україна оголошує конкурс врожайності «Піонер Максимум»

Летимо до Нідерландів: у пошуках нових бізнес-контактів

15 серпня 2016
Переглядів:
69205
AgroNews120801 (1).jpg

Події останніх двох років засвідчують, що важкі для бізнесу часи найлегше переживають виробники, орієнтовані на експорт своєї продукції. На відміну від компаній, працюючих лише на внутрішньому ринку, які все ще підраховують збитки від втрати територій на сході країни і в Криму, недоступності кредитування та зниження продажів, експортери шукають нових ринків збуту та планують розвиток власного бізнесу закордоном на кілька років вперед.

Нещодавно Україна очолила рейтинг перспективних ринків за версією нідерландського банку ABN AMRO. Згідно з повідомленням фінустанови, зовнішня торгівля України все більше орієнтується на західні ринки, а її агросектор може бути привабливим для інвесторів з Нідерландів. 

У 2015 році Україна експортувала продукції АПК і харчової промисловості на $575,6 млн, а імпорт порядка $100 млн. Тож, летіти у пошуках нових бізнес-контактів в Нідерландах стає все більш перспективно. 

Там, де налагоджується співробітництво

Навесні цього року майданчиком для обговорення проблем і перспектив співпраці українських і західних бізнесменів став Бізнес-форум Голландія - Україна, який відбувся в місті Нутдорп. Особливу увагу було приділено питанням роботи в агропромисловому секторі і це - не випадковість. У структурі українського експорту в Нідерланди сільськогосподарська продукція займає почесне перше місце.

Вже зовсім  скоро - з 19 по 21 вересня у місті Роттердам відбудеться Міжнародна виставка продуктів харчування та індустрії гостинності Gastvrij Rotterdam 2016. Під час попередніх виставок, ця зарекомендувала себе як першокласна гастрономічна платформа для індустрії продуктів харчування та індустрії гостинності. Протягом трьох днів, у центрі Ahoy будуть представлені кулінарні шедеври, інноваційні продукти і рішення для виробництва продуктів харчування. Понад 270 стендів плюс різні майстер-класи, демонстрації, дегустації, і авжеж цінні контакти. А з 2 по 4 листопада в Гарлемі  відбудеться масштабна IFTF 2016 - міжнародна виставка садівництва і рослинництва. 

Авіакомпанія KLM пропонує зручні прямі рейси з Києва до Амстердама двічі на день та двічі на день з Амстердама в Київ. Виліт з Києва близько 6 години ранку і пізній виліт з Амстердаму, після 8 години вечора, дають можливість повноцінно використати весь день для бізнес планів.

Якщо Ви збираєтеся у ділову подорож до Нідерландів, то пропонуємо Вам скористатися можливостями, які надають авіакомпанії AIR FRANCE KLM підприємцям. По-перше, компанії пропонують ексклюзивні умови  саме для агропідприємців. Вам лише треба зареєструватися  на сайті AIR FRANCE KLM для участі в програмі лояльності BlueBiz  з 1 липня по 1 вересня 2016 року і агрокомпанія, яку Ви представляєте, отримує статус корпоративного клієнта AIR FRANCE KLM, що дозволяє їй користуватися винятковими привілеями в обслуговуванні. При цьому одразу в якості подарунка від авіакомпаній на рахунок клієнта відбувається зарахування спеціальних 100 балів, так званих Blue Credit, рівних за номіналом 100 доларам США.

Голландський вектор української продукції

Нідерланди по праву можуть називатися еталоном стандартів якості сільськогосподарського виробництва ЄС. З огляду на відносно невелику територію Голландії, в країні переважають невеликі фермерські господарства. Голландцям вдалося збільшити продуктивність і якість сільгосппродукції, поступово використовуючи все менше ресурсів. Важливу роль у сталому розвитку галузі зіграло і саме ставлення голландських фермерів до роботи. Вони стали більше фокусуватися на оптимізації виробництва. Запорукою успіху такої системи стало активне впровадження наукових технологій в аграрний бізнес і, знову таки ж, ведення грамотної аграрної політики держави. Програми державної підтримки фермерів, впровадження передових досліджень і системи контролю якості і безпеки продукції в Нідерландах працюють як годинник.

15 серпня 2016 10:53
переглядів:
69205
Додати коментар
4 + 1 =
Решите эту простую математическую задачу и введите результат. Например, для 1+3, введите 4.

Анонси