Олександр Марюхніч: “Якщо прагнеш змін – почни з себе”   Ринок зерна України: від експорту сировини до готової продукції     Як захистити врожай ріпаку озимого? Поради спеціаліста   VELES AGRO – український бренд європейської якості підкорює «Битву Агротитанів»     VELES AGRO ТЕХНІКА, ЩО ЛАМАЄ СТЕРЕОТИПИСубсидування - найбільш поширений шлях підтримки державою агрострахування в світіІсторія агроуспіху: DuPont PioneerЗахистити зібраний врожай від гризунів допоможуть ефективні родентициди від Групи компаній UKRAVITАнна Бабіч: Аби вижити в умовах непередбачуваного ринку, агрокомпаніям варто зрозуміти "силу багатьох"Компанія МАЇС презентувала оновлену лінійку гібридів кукурудзи під час семінару на ЧеркащиніАграрію важливо раціонально використовувати пестициди та агрохімікати для збереження власного врожаюПерепади температури негативно вплинули на майбутню врожайність пізніх ярих культурЗворотній зв’язок із фермером: Група компаній UKRAVIT взяла активну участь у Днях поля по всій території УкраїниРинок м'яса в першому півріччі продемонстрував зростанняЯк обрати оптимальний протруйник?ТОП-7 фактів про сільське господарство ШвейцаріїКомпанія DuPont Pioneer Україна представила результати агрономічних дослідів кукурудзиСтрахування озимих культур від осінньої посухи – додаткова гарантія стабільностіІталія на смак: ТОП-6 найкращих фермерських ринківПравда про садівництво: як створити прибутковий бізнес?Без агрострахування неможливо отримати доступ до кредитування Як найкраще підготувати землю до весняної посівної Угорський досвід для українського АПК ДПЗКУ вже заготовила 2,5 млн тонн збіжжя з початку 2016/2017 МР Генетика як рушій прогресу Як обрати надійного страхового партнера 

Як зробити ділову поїздку максимально вигідною: ТОП-6 корисних лайфхаків

08 серпня 2016
Переглядів:
87252
AgroNews050801.jpg

Українські виробники постійно прагнуть збільшити поставки своєї продукції на зовнішні ринки. Вже півтора роки вітчизняні сільгосппродукти йдуть до ЄС без мита. Мільйони тон рослинної олії, зерна. Лише Португалія щорічно ввозить понад мільйона тон української кукурудзи. Країни ЄС імпортують українську продукцію, тому що ціни на неї нижче, ніж у європейських фермерів. Тож, сьогодні все залежить лише від бажання підприємця виходити на нові ринки. А для цього потрібно лише сісти в літак і полетіти налагоджувати співробітництво з європейськими партнерами. 

AgroNews.ua зібрали декілька корисних порад-хитрощів, як зробити вашу ділову поїздку максимально комфортною і вигідною для вас.

Лайфхак №1 – Конспіруйтеся: видаляйте кеш, cookies та історію перегляду

Якщо ви хоч раз шукали авіаквиток через будь-який пошуковик квитків, то розумний комп'ютер вже записав ваші дані і історію запитів, і при подальших ваших пошуках ці записи залишив. А отже, якщо ви часто перевіряєте ціни на квитки в інтернеті, система вас запам’ятовує і знає про ваші авіа-наміри. Це означає, що вирогідність того, що ціну на квиток вам дадуть не найнижчу – підвищується. Це ж стосується і роздільного прайсингу, за яким, наприклад, користувач MacBook іноді може отримати ціну дорожче, ніж користувач звичайного ноутбука. Тож, головне тут  - конспірація. Після перегляду видаляйте кеш, файли cookies, історію перегляду. Або завжди користуйтеся режимом «інкогніто», налаштувати який дуже легко в різних пошукових системах. Наприклад, через Google Сhrome: налаштування - нове вікно в режимі інкогніто або Ctrl + Shift + N. У Mozzila Firefox: інструменти - почати приватний перегляд. В Opera: вкладки і вікна - створити конфіденційне вікно. У Internet Explorer: сервіс перегляд - InPrivate або Ctrl + Shift + P, або навіть використовувати анонімайзери. Тож, у такий спосіб ви отримаєте найкращий сервіс від авіакомпанії за найкращу ціну.

Лайфхак № 2 – Використовуйте переваги програм лояльності 

Міжнародні авіакомпанії пропонують збирати милі. Якщо ви часто літаєте однією і тією ж авіакомпанією або авіакомпаніями в рамках авіаційних альянсів, то у вас є всі шанси накопичити милі і використовувати їх при купівлі квитків.  З цієї хвилини, ваші милі починають накопичуватися з кожним перельотом. Так, авіакомпанії AIR FRANCE KLM забезпечують своїх пасажирів бездоганним сервісом та ідеальним комфортом і пропонують програму лояльності Flying Blue. В рамках програми Flying Blue Ваша лояльність нагороджується: чим більше Ви накопичуєте милі (Miles), тим швидше отримуєте доступ до вищих рівнів програми та численних ексклюзивних привілеїв. Детально про карти та переваги цієї програми ви можете прочитати тут.

Лайфхак №3 Квиток в обидві сторони – купувати вигідніше

One-way – тобто квиток в одну сторону – завжди дорожчий за Round trip, квиток туди-назад. 

Лайфхак №4 Враховуйте фактор найкращих цін 

Купуйте авіаквитки, враховуючи Sunday Rule – в ніч з суботи на неділю необхідно залишатися в тому місці, куди ви полетіли. В такому випадку вартість квитка буде дешевше. Підпишіться на розсилки авіакомпаній і першими дізнавайтеся про акції і спец пропозиції.

Лайфхак №5 – Зареєструйтеся ще до того, як здійсните свій перший політ

Корпоративна програма лояльності BlueBiz від авіакомпаній AIR FRANCE KLM дозволить агропідприємцям заощадити на ділових подорожах. Також ви зможете зекономити більше і отримати більше переваг, завдяки різноманітним додатковим послугам, які програма BlueBiz пропонує вашій компанії.

Реєструючись для участі в програмі з 1 липня по 1 вересня 2016 року, агрокомпанія отримує статус корпоративного клієнта AIR FRANCE KLM, що дозволяє їй користуватися винятковими привілеями в обслуговуванні. При цьому в якості подарунка від авіакомпаній на рахунок клієнта відбувається зарахування спеціальних 100 балів, так званих Blue Credit, рівних за номіналом 100 доларам США.

Згодом накопичення Blue Credits відбувається за кожен куплений авіаквиток співробітника агрокомпанії, який подорожує з AIR FRANCE KLM. Використання балів можливо протягом двох років. До переваг програми BlueBiz слід віднести також і те, що подорожуючі по Європі рейсами KLM, пасажири отримують безкоштовне місце багажу, якщо квиток передбачає тільки перевезення ручної поклажі.  

Так Ви можете зекономити від 50 USD за подорож. Крім того, корпоративні клієнти отримують місце в зоні Economy Comfort безкоштовно, за умови наявності місць під час реєстрації. 

Лайфхак №6: Літайте транзитом

До теми формування цін на авіаційні перевезення... У випадку, коли низька вартість квитка є пріоритетом, не цурайтеся пересадок. З огляду на меншу зручність польотів транзитом через проміжний пункт (або два), такі мандрівки обходяться значно дешевше прямих перельотів. Бажаючі зекономити цим сміливо користуються. Але пам’ятайте: краще не стикувати рейси вручну, купуючи окремі квитки у різних авіакомпаній. Справа в тому, що в разі затримки першого рейсу та запізнення на другий, який виконується іншою авіакомпанією, остання не матиме перед вами жодних зобов’язань: ані доправити до кінцевого пункту, ані компенсувати затримку. Саме тому квитки за всім маршрутом рекомендується купувати "оптом" – тобто оформлювати одним бронюванням на одному квитку. Навіть якщо авіакомпанія не виконує усі рейси сама, вам запропонують рейси її партнерів. За таких умов перевізники будуть зобов’язані доправити вас до пункту призначення за будь яких обставин.

І наостанок: Сплачуйте лише необхідне

Сьогодні авіакомпанії – не лише лоукости, а й деякі класичні перевізники – пропонують пасажирам власноруч формувати і оплачувати той пакет послуг, який є для них необхідним. Тобто, вартість квитка складається з вартості перевезення та вартості додаткових послуг: перевезення багажу, бортового харчування тощо. Якщо вищеперераховане вам не потрібне, беріть квиток за тарифом "тільки ручна поклажа" та бутерброд з дому або замовляйте харчування заздалегідь, бо так зазвичай відсотків на 30 дешевше, аніж купувати вже на борту. Авіакомпанії Air France-KLM пропонують безкоштовне харчування на борту, меню якого відрізняється в залежності від часу доби.

08 серпня 2016 10:05
переглядів:
87252
Додати коментар
Содержание этого поля является приватным и не предназначено к показу.

Анонси