Аграрію важливо раціонально використовувати пестициди та агрохімікати для збереження власного врожаюПерепади температури негативно вплинули на майбутню врожайність пізніх ярих культурЗворотній зв’язок із фермером: Група компаній UKRAVIT взяла активну участь у Днях поля по всій території УкраїниРинок м'яса в першому півріччі продемонстрував зростанняЯк обрати оптимальний протруйник?ТОП-7 фактів про сільське господарство ШвейцаріїКомпанія DuPont Pioneer Україна представила результати агрономічних дослідів кукурудзиСтрахування озимих культур від осінньої посухи – додаткова гарантія стабільностіІталія на смак: ТОП-6 найкращих фермерських ринківПравда про садівництво: як створити прибутковий бізнес?Без агрострахування неможливо отримати доступ до кредитування Як найкраще підготувати землю до весняної посівної Угорський досвід для українського АПК ДПЗКУ вже заготовила 2,5 млн тонн збіжжя з початку 2016/2017 МР Генетика як рушій прогресу Як обрати надійного страхового партнера 

Ділова подорож підприємця: як все організувати?

AgroNews270701 (1).jpg

У будь-якому бізнесі особисті контакти цінуються понад усе. Адже є питання, які дистанційно вирішити неможливо: встановити відносини з новими партнерами, домовитися про експорт продукції на нові ринки, вигідно представити свою компанію на міжнародному форумі або виставці тощо. Тож сьогодні ділові поїздки - це звичне явище. Проте організація ділової поїздки - це не просто складання списку речей, які необхідно покласти в валізу. До відрядження потрібно починати готуватися заздалегідь.

В першу чергу слід подбати про транспорт. В даний час надійніше всього обирати авіаперельоти. Особливо це стосується випадків, коли дорога, наприклад, на машині або поїзді, забирає більше трьох годин. Чи варто втрачати стільки часу, за який можна було встигнути підписати вже парочку контрактів? Квитки на літак легко замовити прямо через Інтернет.

Авіакомпанії запрошують пасажирів до участі у різних програмах лояльності. Так, авіакомпанії AIR FRANCE KLM забезпечують своїх пасажирів бездоганним сервісом та ідеальним комфортом і пропонують 2 програми лояльності: індивідуальну для часто літаючих пасажирів Flying Blue і корпоративну BlueBiz. Обидві програми працюють паралельно за принципом накопичення балів: здійснюються перельоти з AIR FRANCE KLM, заробляються бали, які можуть обмінюватися на безкоштовні авіаквитки.

AirFrance KLM  для вибагливих мандрівників

В рамках програми Flying Blue Ваша лояльність нагороджується: чим більше Ви накопичуєте  милі (Miles), тим швидше отримуєте доступ до вищих рівнів програми та численних ексклюзивних привілеїв. 

Корпоративна програма лояльності BlueBiz від авіакомпаній AIR FRANCE KLM дозволить агропідприємцям заощадити на ділових подорожах. Також Ви зможете зекономити більше і отримати більше переваг, завдяки різноманітним додатковим послугам, які програма BlueBiz пропонує Вашій компанії.

Реєструючись для участі в програмі з 1 липня по 1 вересня 2016 року, агрокомпанія отримує статус корпоративного клієнта AIR FRANCE KLM, що дозволяє їй користуватися винятковими привілеями в обслуговуванні. При цьому в якості подарунка від авіакомпаній на рахунок клієнта відбувається зарахування спеціальних 100 балів, так званих Blue Credit, рівних за номіналом 100 доларам США.

Згодом накопичення Blue Credits відбувається за кожен куплений авіаквиток співробітника агрокомпанії, який подорожує з AIR FRANCE KLM. Використання балів можливо протягом двох років.

До переваг програми BlueBiz слід віднести також і те, що подорожуючі по Європі рейсами KLM, пасажири отримують безкоштовне місце багажу, якщо квиток передбачає тільки перевезення ручної поклажі. Так Ви можете зекономити від 50 USD за подорож. Крім того, корпоративні клієнти отримують місце в зоні Economy Comfort безкоштовно, за умови наявності місць під час реєстрації.

Окремою унікальною пропозицією для корпоративних клієнтів програми BlueBiz є можливість робити запит на зміну імені пасажира в квитках AIR FRANCE KLM для визначених класів бронювання. Ця пропозиція нерідко дозволяє агрокомпанії заощадити повну або більшу частину вартості оригінального квитка. 

Комфорт, безпека та високий рівень сервісу для пасажирів є головними принципами роботи авіакомпаній. Більш того, постійно користуючись авіапослугами,  Ви заощаджуєте гроші. 

Для пасажирів бізнес-класу додатковим бонусом буде приємне перебування в бізнес лаунжі.

Тож, нехай чергове відрядження подарує Вам нові ідеї, які допоможуть покращити Ваш бізнес!

Додати коментар
Содержание этого поля является приватным и не предназначено к показу.
  • Адреса страниц и электронной почты автоматически преобразуются в ссылки.
  • Строки и параграфы переносятся автоматически.

Подробнее о форматировании текста

остані коментарі

Анонси