Китайці заходять на ринок насіння України Як змінити ставлення аграріїв до страхування Українські гібриди кукурудзи підкорюють Білорусь Як посієш – те й пожнеш, або як забезпечити якість посівної Юридичний аудит прав на землю: як підготуватися та чого очікувати Поки грім не вдарить, або ситуація на ринку агрострахування Агрострахування: що стримує ринок з мільярдним потенціалом? Вітчизняних аграріїв необхідно привчати до агрострахування Іспанські можливості для українського бізнесу летимо на світові бізнес-події Ольга Трофімцева: "Аграрна галузь ще дасть жару!" День відкритих дверей на DuPont Pioneer Готуй сани влітку, або як мінімізувати ризики від втрати посівів озимих Фермери підтримали Івана Слободяника в роботі на посаді гендиректора Укрдержфонду Новий формат: семінар-квест компанії "Маїс" Страхувати по-новому?Аграріям запропонували новий страховий продукт Програма страхування для постачальників засобів захисту рослин (ЗЗР) Ольга Трофімцева: "Аграрна галузь ще дасть жару!" Програма страхування для постачальників засобів захисту рослин (ЗЗР) МАЇС подовжила членство в АСТА Українські аграрії майже не використовують інструмент страхування посівних площ Летимо до Нідерландів: у пошуках нових бізнес-контактів Дмитро Сімашко: «За кілька років помпезно відкриємо ринок деградованих неродючих земель і будемо намагатись її продати будь-кому» Як зробити ділову поїздку максимально вигідною: ТОП-6 корисних лайфхаків Співпраця задля інновацій: відбулася зустріч представників Компанії МАЇС та Сингенти Ділова подорож підприємця: як все організувати? Жнива: як отримати максимум вигоди від ділової подорожі за кордон? Володимир Юдін: Застрахувати свої посіви від наслідків погодних катаклізмів повинен кожен відповідальний фермер Олексій Пищик: Фермерам, які вирішили придбати сільгосптехніку в лізинг, необхідно зробити це вже сьогодні Агропідприємці зможуть заробляти на авіаперельотах разом з AIR FRANCE KLM Крила Вашого бізнесу: AirFrance-KLM пропонує агропідприємцям ексклюзивні умови Страхування без страху: найбільший швейцарський перестраховик Swіss Re представив у Києві стратегію розвитку агровиробництва в Україні Компанія «Маїс» підтримує проект унікального Німецько-українського аграрного демонстраційного і навчального центру Андрій Ярмак: Виробникам м’яса потрібно шукати нові ринки збуту своєї продукції Надійна гідравліка для українських аграріїв Олексій Пищик: Лізингові компанії активно підключаться до держпрограми з підтримки фермерів, що компенсує придбання сільгосптехніки Агрострахування дозволяє фермеру утриматися «на плаву» в критичній ситуації Алекс Ліссітса: Змінити ситуацію в аграрній галузі «косметичними ремонтами» не вийде "Українська аграрна платформа-2016" навчає малий та середній агробізнес виходу на експортні ринки Як правильно страхувати агроризики VERSATILE TORUM 750: вигідний зернозбиральний комбайн Прибуток замість ризику або як фермеру захистити головний актив під час кризи Що треба знати, аби захистити свій бізнес від рейдерів DuPont Pioneer Україна оголошує конкурс врожайності «Піонер Максимум»

Ділова подорож підприємця: як все організувати?

27 липня 2016
Переглядів:
217864
AgroNews270701 (1).jpg

У будь-якому бізнесі особисті контакти цінуються понад усе. Адже є питання, які дистанційно вирішити неможливо: встановити відносини з новими партнерами, домовитися про експорт продукції на нові ринки, вигідно представити свою компанію на міжнародному форумі або виставці тощо. Тож сьогодні ділові поїздки - це звичне явище. Проте організація ділової поїздки - це не просто складання списку речей, які необхідно покласти в валізу. До відрядження потрібно починати готуватися заздалегідь.

В першу чергу слід подбати про транспорт. В даний час надійніше всього обирати авіаперельоти. Особливо це стосується випадків, коли дорога, наприклад, на машині або поїзді, забирає більше трьох годин. Чи варто втрачати стільки часу, за який можна було встигнути підписати вже парочку контрактів? Квитки на літак легко замовити прямо через Інтернет.

Авіакомпанії запрошують пасажирів до участі у різних програмах лояльності. Так, авіакомпанії AIR FRANCE KLM забезпечують своїх пасажирів бездоганним сервісом та ідеальним комфортом і пропонують 2 програми лояльності: індивідуальну для часто літаючих пасажирів Flying Blue і корпоративну BlueBiz. Обидві програми працюють паралельно за принципом накопичення балів: здійснюються перельоти з AIR FRANCE KLM, заробляються бали, які можуть обмінюватися на безкоштовні авіаквитки.

AirFrance KLM  для вибагливих мандрівників

В рамках програми Flying Blue Ваша лояльність нагороджується: чим більше Ви накопичуєте  милі (Miles), тим швидше отримуєте доступ до вищих рівнів програми та численних ексклюзивних привілеїв. 

Корпоративна програма лояльності BlueBiz від авіакомпаній AIR FRANCE KLM дозволить агропідприємцям заощадити на ділових подорожах. Також Ви зможете зекономити більше і отримати більше переваг, завдяки різноманітним додатковим послугам, які програма BlueBiz пропонує Вашій компанії.

Реєструючись для участі в програмі з 1 липня по 1 вересня 2016 року, агрокомпанія отримує статус корпоративного клієнта AIR FRANCE KLM, що дозволяє їй користуватися винятковими привілеями в обслуговуванні. При цьому в якості подарунка від авіакомпаній на рахунок клієнта відбувається зарахування спеціальних 100 балів, так званих Blue Credit, рівних за номіналом 100 доларам США.

Згодом накопичення Blue Credits відбувається за кожен куплений авіаквиток співробітника агрокомпанії, який подорожує з AIR FRANCE KLM. Використання балів можливо протягом двох років.

До переваг програми BlueBiz слід віднести також і те, що подорожуючі по Європі рейсами KLM, пасажири отримують безкоштовне місце багажу, якщо квиток передбачає тільки перевезення ручної поклажі. Так Ви можете зекономити від 50 USD за подорож. Крім того, корпоративні клієнти отримують місце в зоні Economy Comfort безкоштовно, за умови наявності місць під час реєстрації.

Окремою унікальною пропозицією для корпоративних клієнтів програми BlueBiz є можливість робити запит на зміну імені пасажира в квитках AIR FRANCE KLM для визначених класів бронювання. Ця пропозиція нерідко дозволяє агрокомпанії заощадити повну або більшу частину вартості оригінального квитка. 

Комфорт, безпека та високий рівень сервісу для пасажирів є головними принципами роботи авіакомпаній. Більш того, постійно користуючись авіапослугами,  Ви заощаджуєте гроші. 

Для пасажирів бізнес-класу додатковим бонусом буде приємне перебування в бізнес лаунжі.

Тож, нехай чергове відрядження подарує Вам нові ідеї, які допоможуть покращити Ваш бізнес!

27 липня 2016 17:18
переглядів:
217864
Додати коментар
4 + 0 =
Решите эту простую математическую задачу и введите результат. Например, для 1+3, введите 4.

Анонси