Без агрострахування неможливо отримати доступ до кредитування Як найкраще підготувати землю до весняної посівної Угорський досвід для українського АПК ДПЗКУ вже заготовила 2,5 млн тонн збіжжя з початку 2016/2017 МР Генетика як рушій прогресу Як обрати надійного страхового партнера Не на словах, а на ділі: як досягти найкращих показників висівання Гібриди кукурудзи Pioneer® показали високі результати у конкурсі врожайності США Китайці заходять на ринок насіння України Як змінити ставлення аграріїв до страхування Українські гібриди кукурудзи підкорюють Білорусь Як посієш – те й пожнеш, або як забезпечити якість посівної Юридичний аудит прав на землю: як підготуватися та чого очікувати Поки грім не вдарить, або ситуація на ринку агрострахування Агрострахування: що стримує ринок з мільярдним потенціалом? Вітчизняних аграріїв необхідно привчати до агрострахування Іспанські можливості для українського бізнесу летимо на світові бізнес-події Ольга Трофімцева: "Аграрна галузь ще дасть жару!" День відкритих дверей на DuPont Pioneer Готуй сани влітку, або як мінімізувати ризики від втрати посівів озимих Фермери підтримали Івана Слободяника в роботі на посаді гендиректора Укрдержфонду Новий формат: семінар-квест компанії "Маїс" Страхувати по-новому?Аграріям запропонували новий страховий продукт Програма страхування для постачальників засобів захисту рослин (ЗЗР) Ольга Трофімцева: "Аграрна галузь ще дасть жару!" Програма страхування для постачальників засобів захисту рослин (ЗЗР) МАЇС подовжила членство в АСТА Українські аграрії майже не використовують інструмент страхування посівних площ Летимо до Нідерландів: у пошуках нових бізнес-контактів Дмитро Сімашко: «За кілька років помпезно відкриємо ринок деградованих неродючих земель і будемо намагатись її продати будь-кому» Як зробити ділову поїздку максимально вигідною: ТОП-6 корисних лайфхаків Співпраця задля інновацій: відбулася зустріч представників Компанії МАЇС та Сингенти Ділова подорож підприємця: як все організувати? Жнива: як отримати максимум вигоди від ділової подорожі за кордон? Володимир Юдін: Застрахувати свої посіви від наслідків погодних катаклізмів повинен кожен відповідальний фермер Олексій Пищик: Фермерам, які вирішили придбати сільгосптехніку в лізинг, необхідно зробити це вже сьогодні Агропідприємці зможуть заробляти на авіаперельотах разом з AIR FRANCE KLM Крила Вашого бізнесу: AirFrance-KLM пропонує агропідприємцям ексклюзивні умови Страхування без страху: найбільший швейцарський перестраховик Swіss Re представив у Києві стратегію розвитку агровиробництва в Україні Компанія «Маїс» підтримує проект унікального Німецько-українського аграрного демонстраційного і навчального центру Андрій Ярмак: Виробникам м’яса потрібно шукати нові ринки збуту своєї продукції Надійна гідравліка для українських аграріїв Олексій Пищик: Лізингові компанії активно підключаться до держпрограми з підтримки фермерів, що компенсує придбання сільгосптехніки Агрострахування дозволяє фермеру утриматися «на плаву» в критичній ситуації Алекс Ліссітса: Змінити ситуацію в аграрній галузі «косметичними ремонтами» не вийде "Українська аграрна платформа-2016" навчає малий та середній агробізнес виходу на експортні ринки Як правильно страхувати агроризики VERSATILE TORUM 750: вигідний зернозбиральний комбайн Прибуток замість ризику або як фермеру захистити головний актив під час кризи Що треба знати, аби захистити свій бізнес від рейдерів DuPont Pioneer Україна оголошує конкурс врожайності «Піонер Максимум»

Жнива: як отримати максимум вигоди від ділової подорожі за кордон?

20 липня 2016
Переглядів:
79441
airfranceKLM.jpg

Франція, Голландія, Іспанія, Португалія…Не тільки  романтика та відпочинок, але й бізнес-інтереси приваблюють українців подорожувати до цих країн. Імпорт та експорт продукції, пошук нових партнерів та ринків збуту – все це підштовхує керівників агропідприємств, а також співробітників, які літають у відрядження, звернути увагу на умови програми лояльності, яку пропонують авіакомпанії AIR FRANCE KLM.

Авіакомпанії запрошують пасажирів до участі у двох програмах лояльності: індивідуальній для часто літаючих пасажирів Flying Blue і корпоративній BlueBiz. Обидві програми працюють за принципом накопичення балів: здійснюються перельоти з AIR FRANCE KLM, заробляються бали, які можуть обмінюватися на безкоштовні авіаквитки.

Бездоганний сервіс, ідеальний комфорт: AirFranceKLM пропонують найкращі умови для агробізнесу

Корпоративна програма лояльності BlueBiz від авіакомпаній AIR FRANCE KLM дозволить агропідприємцям заощадити на ділових подорожах. Також Ви зможете зекономити більше і отримати більше переваг, завдяки різноманітним додатковим послугам, які програма BlueBiz пропонує Вашій компанії.

Реєструючись для участі в програмі з 1 липня по 1 вересня 2016 року агрокомпанія отримує статус корпоративного клієнта AIR FRANCE KLM, що дозволяє їй користуватися винятковими привілеями в обслуговуванні. При цьому в якості подарунка від авіакомпаній на рахунок клієнта відбувається зарахування спеціальних 100 балів, так званих Blue Credit, рівних за номіналом 100 доларам США.

Згодом накопичення Blue Credits відбувається за кожен куплений авіаквиток співробітника агрокомпанії, який подорожує з AIR FRANCE KLM. Використання балів можливо протягом двох років.

При цьому, паралельно з балами за програмою BlueBiz, зараховуються милі за індивідуальною програмою лояльності для часто літаючих пасажирів Flying Blue.

Завдяки привілеям програми для корпоративних клієнтів, подорожувати з AIR FRANCE KLM комфортно та легко.Це справжні крила Вашого бізнесу, що несуть вас до нових результативних контактів, ефективних зустрічей і заходів та подальшого розвитку. Завдяки бездоганному сервісу, постійній модернізації флоту, авіакомпанії AIR FRANCE KLM зарекомендували себе в якості авіаперевізника світового класу і продовжують займати лідируючі позиції на ринку. Подорожуйте комфортно і зі стилем AIR FRANCE KLM!

20 липня 2016 11:34
переглядів:
79441
Додати коментар
2 + 5 =
Решите эту простую математическую задачу и введите результат. Например, для 1+3, введите 4.

остані коментарі

Анонси