Відгодівля та переробка ВРХ: Як заробити у найбільшій вільній ніші українського агробізнесу? Компанія UKRAVIT постійно рухається вперед, створюючи нові інноваційні продукти Контроль шкідників за європейськими стандартами: Pest-control  Виробник насіння майбутнього збільшує інвестиції в Україну уже сьогодні  Страхування має бути необхідною умовою при розвитку бізнесу кожного садівника  Олександр Марюхніч: “Якщо прагнеш змін – почни з себе”   Ринок зерна України: від експорту сировини до готової продукції     Як захистити врожай ріпаку озимого? Поради спеціаліста   VELES AGRO – український бренд європейської якості підкорює «Битву Агротитанів»     VELES AGRO ТЕХНІКА, ЩО ЛАМАЄ СТЕРЕОТИПИСубсидування - найбільш поширений шлях підтримки державою агрострахування в світіІсторія агроуспіху: DuPont PioneerЗахистити зібраний врожай від гризунів допоможуть ефективні родентициди від Групи компаній UKRAVITАнна Бабіч: Аби вижити в умовах непередбачуваного ринку, агрокомпаніям варто зрозуміти "силу багатьох"Компанія МАЇС презентувала оновлену лінійку гібридів кукурудзи під час семінару на ЧеркащиніАграрію важливо раціонально використовувати пестициди та агрохімікати для збереження власного врожаюПерепади температури негативно вплинули на майбутню врожайність пізніх ярих культурЗворотній зв’язок із фермером: Група компаній UKRAVIT взяла активну участь у Днях поля по всій території України

 

Виробник: В Україні продають фальсифікований хліб

10 липня 2016
Переглядів:
11354
hlebokombinat.jpg

В Україні немає адекватного врахування хлібобулочних виробів: 70,7% з них виготовлено підприємствами, які не надають дані до Державного комітету статистики. Це стає причиною появи неякісного фальсифікату.

Про це заявила Всеукраїнська асоціація пекарів, повідомляє «Концерн Хлібпром».

Відсутність повних даних по ринку ускладнює облік виробників і оцінку, скільки з них працює в «тіні», виготовляючи продукти в невідповідності з умовами і не платять податки, йдеться в повідомленні.

«Трапляються неприємні ситуації, коли споживачі приносять нам продукт і кажуть, що в магазині його продавали під назвами наших виробів. Але в результаті розслідування з'ясовується, що ми не постачаємо даному підприємству продукцію, і візуально цей продукт навіть не схожий на наші вироби. Ми маємо можливість порівнювати наші вироби з промислової партією і арбітражними зразками. А скільки може бути споживачів, які не звертаються зі своїми скаргами?», - розповідає генеральний директор ПАТ« Концерн Хлібпром »Владислав Аверченко.

За матеріалами AgroPortal

10 липня 2016 16:44
переглядів:
11354
Додати коментар
Содержание этого поля является приватным и не предназначено к показу.