Агропідприємці зможуть заробляти на авіаперельотах разом з AIR FRANCE KLM

12 липня 2016
Переглядів:
89651
News_2.jpg

Кожен бізнесмен планує свої ділові візити, намагаючись отримати максимум безпеки та високий рівень сервісу в дорозі. Не секрет, що від вражень, отриманих під час перельоту, багато в чому залежить настрій людини, а отже й кінцевий результат ділової зустрічі на яку прямує підприємець. Одни з кращих умов для авіаперельотів агропідприємців на сьогодні пропонує AIR FRANCE KLM. Комфорт, безпека та високий рівень сервісу для пасажирів є головними принципами роботи авіакомпанії. Більш того, користуючись послугами авіакомпанії можна ... заробляти гроші. Такі умови пропонує аграріям корпоративна програма лояльності BlueBiz авіакомпаній AIR FRANCE KLM.

Таким чином,  AIR FRANCE KLM дарує агропідприємцям можливість летіти, припустимо, у Париж на щорічну агровиставку SІAL  у повному комфорті, відчуваючи себе VIP-клієнтом, думаючи про майбутні вдалі контракти чи, навпаки, відпочиваючи перед важливою діловою зустріччю з бізнес-партнерами. 

Відзначимо, що реєструючись для участі в програмі з 1 липня по 1 вересня 2016 року агрокомпанія отримує статус корпоративного клієнта AIR FRANCE KLM, що дозволяє їй користуватися винятковими привілеями в обслуговуванні. При цьому в якості подарунка від авіакомпаній на рахунок клієнта відбувається зарахування спеціальних 100 балів, так званих Blue Credit, рівних за номіналом 100 доларам США.

Згодом накопичення Blue Credits відбувається за кожен куплений авіаквиток співробітника агрокомпанії, який подорожує з AIR FRANCE KLM, протягом 4-8 тижнів після поїздки. Використання балів можливо протягом двох років.

При цьому, паралельно з балами за програмою BlueBiz, зараховуються милі за індивідуальною програмою лояльності для часто літаючих пасажирів Flying Blue.

До переваг програми BlueBiz слід віднести також і те, що подорожуючі по Європі рейсами KL (в класі Y, B або M), отримують місце в зоні Economy Comfort безкоштовно, за умови наявності місць під час реєстрації.

Крім того, корпоративні клієнти програми BlueBiz у разі непередбачуваних змін в службовому відрядженні можуть запросити повну зміну імені в квитках, оформлених авіакомпаніями AIR FRANCE або KLM, для обраних класів бронювання.

Ця унікальна пропозиція дозволяє агрокомпанії економити від 25 до 35 євро на кожному рейсі та оптимально використовувати свій тревел-бюджет.

Якщо ж додати до цього високий рівень сервісу, безпеку, комфорт і надійність AIR FRANCE KLM, то переваги участі в програмі лояльності ВlueBiz стають очевидними, а доступність авіаперевезень в Україні - доконаним фактом. AIR FRANCE KLM – це справжні крила Вашого бізнесу, що несуть вас до нових успіхів, ефективних контактів та подальшого розвитку.

 

 

 

 

 

12 липня 2016 10:15
переглядів:
89651
Додати коментар
1 + 9 =
Решите эту простую математическую задачу и введите результат. Например, для 1+3, введите 4.

остані коментарі

Анонси