Олександр Марюхніч: “Якщо прагнеш змін – почни з себе”   Ринок зерна України: від експорту сировини до готової продукції     Як захистити врожай ріпаку озимого? Поради спеціаліста   VELES AGRO – український бренд європейської якості підкорює «Битву Агротитанів»     VELES AGRO ТЕХНІКА, ЩО ЛАМАЄ СТЕРЕОТИПИСубсидування - найбільш поширений шлях підтримки державою агрострахування в світіІсторія агроуспіху: DuPont PioneerЗахистити зібраний врожай від гризунів допоможуть ефективні родентициди від Групи компаній UKRAVITАнна Бабіч: Аби вижити в умовах непередбачуваного ринку, агрокомпаніям варто зрозуміти "силу багатьох"Компанія МАЇС презентувала оновлену лінійку гібридів кукурудзи під час семінару на ЧеркащиніАграрію важливо раціонально використовувати пестициди та агрохімікати для збереження власного врожаюПерепади температури негативно вплинули на майбутню врожайність пізніх ярих культурЗворотній зв’язок із фермером: Група компаній UKRAVIT взяла активну участь у Днях поля по всій території УкраїниРинок м'яса в першому півріччі продемонстрував зростанняЯк обрати оптимальний протруйник?ТОП-7 фактів про сільське господарство ШвейцаріїКомпанія DuPont Pioneer Україна представила результати агрономічних дослідів кукурудзиСтрахування озимих культур від осінньої посухи – додаткова гарантія стабільностіІталія на смак: ТОП-6 найкращих фермерських ринківПравда про садівництво: як створити прибутковий бізнес?Без агрострахування неможливо отримати доступ до кредитування Як найкраще підготувати землю до весняної посівної Угорський досвід для українського АПК ДПЗКУ вже заготовила 2,5 млн тонн збіжжя з початку 2016/2017 МР Генетика як рушій прогресу Як обрати надійного страхового партнера 

Крила Вашого бізнесу: AirFrance-KLM пропонує агропідприємцям ексклюзивні умови

06 липня 2016
Переглядів:
90707
News_1.jpg

У службових подорожах кожна хвилина має значення, адже той час, що потрібно витратити на поїздку, хочеться провести з користю та комфортом: гарно відпочити або ж плідно попрацювати, скориставшись послугами залів відпочинку бізнес-класу авіакомпаній. Для керівників та співробітників агропідприємств авіакомпанія AIR FRANCE-KLM надає ексклюзивні умови та ефективну корпоративну програму лояльності, яка дозволяє отримати реальну економію для Вашого бізнесу.

Зазначимо, що учасниками програми BlueBiz можуть стати будь-які агрокомпанії незалежно від масштабів їх бізнесу. Важливо також й те, що участь у програмі абсолютно безкоштовна.

Вам потрібно лише перейти за посиланням та зробити кілька «кліків». Після цього Ви призначите адміністратора, який буде управляти Вашим корпоративним рахунком. При бронюванні квитків на веб-сайті www.airfrance.com або через туристичне агентство Вам ( і Вашим колегам ) необхідно просто вказати Ваш корпоративний номер учасника програми BlueBiz.

Сенс корпоративної програми лояльності полягає в тому, що за кожен переліт ваших співробітників з AIR FRANCE-KLM або з авіакомпаніями-партнерами, агрокомпанія отримуватиме бали Blue Credits. Паралельно пасажир може заробляти милі по програмі для постійно літаючих пасажирів Flying Blue.

Один бал прирівнюється до 1 USD. Бали Blue Credits схожі на готівку, і їх можна використовувати для придбання квитків до будь-якого пункту призначення в рамках глобальної маршрутної мережі AIR FRANCE.

Отже, завдяки програмі Blue Biz комфорт, безпека та якісний сервіс авіакомпаній AIR FRANCE та KLM відтепер доступні як представникам великих агрохолдингів, так і малому та середньому агробізнесу. Будьте впевнені, що Ваша подорож буде ідеальною.

 

 

 

 

 

06 липня 2016 09:10
переглядів:
90707
Додати коментар
Содержание этого поля является приватным и не предназначено к показу.

Анонси