Без агрострахування неможливо отримати доступ до кредитування Як найкраще підготувати землю до весняної посівної Угорський досвід для українського АПК ДПЗКУ вже заготовила 2,5 млн тонн збіжжя з початку 2016/2017 МР Генетика як рушій прогресу Як обрати надійного страхового партнера Не на словах, а на ділі: як досягти найкращих показників висівання Гібриди кукурудзи Pioneer® показали високі результати у конкурсі врожайності США Китайці заходять на ринок насіння України Як змінити ставлення аграріїв до страхування Українські гібриди кукурудзи підкорюють Білорусь Як посієш – те й пожнеш, або як забезпечити якість посівної Юридичний аудит прав на землю: як підготуватися та чого очікувати Поки грім не вдарить, або ситуація на ринку агрострахування Агрострахування: що стримує ринок з мільярдним потенціалом? Вітчизняних аграріїв необхідно привчати до агрострахування Іспанські можливості для українського бізнесу летимо на світові бізнес-події Ольга Трофімцева: "Аграрна галузь ще дасть жару!" День відкритих дверей на DuPont Pioneer Готуй сани влітку, або як мінімізувати ризики від втрати посівів озимих Фермери підтримали Івана Слободяника в роботі на посаді гендиректора Укрдержфонду Новий формат: семінар-квест компанії "Маїс" Страхувати по-новому?Аграріям запропонували новий страховий продукт Програма страхування для постачальників засобів захисту рослин (ЗЗР) Ольга Трофімцева: "Аграрна галузь ще дасть жару!" Програма страхування для постачальників засобів захисту рослин (ЗЗР) МАЇС подовжила членство в АСТА Українські аграрії майже не використовують інструмент страхування посівних площ Летимо до Нідерландів: у пошуках нових бізнес-контактів Дмитро Сімашко: «За кілька років помпезно відкриємо ринок деградованих неродючих земель і будемо намагатись її продати будь-кому» Як зробити ділову поїздку максимально вигідною: ТОП-6 корисних лайфхаків Співпраця задля інновацій: відбулася зустріч представників Компанії МАЇС та Сингенти Ділова подорож підприємця: як все організувати? Жнива: як отримати максимум вигоди від ділової подорожі за кордон? Володимир Юдін: Застрахувати свої посіви від наслідків погодних катаклізмів повинен кожен відповідальний фермер Олексій Пищик: Фермерам, які вирішили придбати сільгосптехніку в лізинг, необхідно зробити це вже сьогодні Агропідприємці зможуть заробляти на авіаперельотах разом з AIR FRANCE KLM Крила Вашого бізнесу: AirFrance-KLM пропонує агропідприємцям ексклюзивні умови Страхування без страху: найбільший швейцарський перестраховик Swіss Re представив у Києві стратегію розвитку агровиробництва в Україні Компанія «Маїс» підтримує проект унікального Німецько-українського аграрного демонстраційного і навчального центру Андрій Ярмак: Виробникам м’яса потрібно шукати нові ринки збуту своєї продукції Надійна гідравліка для українських аграріїв Олексій Пищик: Лізингові компанії активно підключаться до держпрограми з підтримки фермерів, що компенсує придбання сільгосптехніки Агрострахування дозволяє фермеру утриматися «на плаву» в критичній ситуації Алекс Ліссітса: Змінити ситуацію в аграрній галузі «косметичними ремонтами» не вийде "Українська аграрна платформа-2016" навчає малий та середній агробізнес виходу на експортні ринки Як правильно страхувати агроризики VERSATILE TORUM 750: вигідний зернозбиральний комбайн Прибуток замість ризику або як фермеру захистити головний актив під час кризи Що треба знати, аби захистити свій бізнес від рейдерів DuPont Pioneer Україна оголошує конкурс врожайності «Піонер Максимум»

Крила Вашого бізнесу: AirFrance-KLM пропонує агропідприємцям ексклюзивні умови

06 липня 2016
Переглядів:
75474
News_1.jpg

У службових подорожах кожна хвилина має значення, адже той час, що потрібно витратити на поїздку, хочеться провести з користю та комфортом: гарно відпочити або ж плідно попрацювати, скориставшись послугами залів відпочинку бізнес-класу авіакомпаній. Для керівників та співробітників агропідприємств авіакомпанія AIR FRANCE-KLM надає ексклюзивні умови та ефективну корпоративну програму лояльності, яка дозволяє отримати реальну економію для Вашого бізнесу.

Зазначимо, що учасниками програми BlueBiz можуть стати будь-які агрокомпанії незалежно від масштабів їх бізнесу. Важливо також й те, що участь у програмі абсолютно безкоштовна.

Вам потрібно лише перейти за посиланням та зробити кілька «кліків». Після цього Ви призначите адміністратора, який буде управляти Вашим корпоративним рахунком. При бронюванні квитків на веб-сайті www.airfrance.com або через туристичне агентство Вам ( і Вашим колегам ) необхідно просто вказати Ваш корпоративний номер учасника програми BlueBiz.

Сенс корпоративної програми лояльності полягає в тому, що за кожен переліт ваших співробітників з AIR FRANCE-KLM або з авіакомпаніями-партнерами, агрокомпанія отримуватиме бали Blue Credits. Паралельно пасажир може заробляти милі по програмі для постійно літаючих пасажирів Flying Blue.

Один бал прирівнюється до 1 USD. Бали Blue Credits схожі на готівку, і їх можна використовувати для придбання квитків до будь-якого пункту призначення в рамках глобальної маршрутної мережі AIR FRANCE.

Отже, завдяки програмі Blue Biz комфорт, безпека та якісний сервіс авіакомпаній AIR FRANCE та KLM відтепер доступні як представникам великих агрохолдингів, так і малому та середньому агробізнесу. Будьте впевнені, що Ваша подорож буде ідеальною.

 

 

 

 

 

06 липня 2016 09:10
переглядів:
75474
Додати коментар
10 + 6 =
Решите эту простую математическую задачу и введите результат. Например, для 1+3, введите 4.

Анонси