Без агрострахування неможливо отримати доступ до кредитування Як найкраще підготувати землю до весняної посівної Угорський досвід для українського АПК ДПЗКУ вже заготовила 2,5 млн тонн збіжжя з початку 2016/2017 МР Генетика як рушій прогресу Як обрати надійного страхового партнера Не на словах, а на ділі: як досягти найкращих показників висівання Гібриди кукурудзи Pioneer® показали високі результати у конкурсі врожайності США Китайці заходять на ринок насіння України Як змінити ставлення аграріїв до страхування Українські гібриди кукурудзи підкорюють Білорусь Як посієш – те й пожнеш, або як забезпечити якість посівної Юридичний аудит прав на землю: як підготуватися та чого очікувати Поки грім не вдарить, або ситуація на ринку агрострахування Агрострахування: що стримує ринок з мільярдним потенціалом? Вітчизняних аграріїв необхідно привчати до агрострахування Іспанські можливості для українського бізнесу летимо на світові бізнес-події Ольга Трофімцева: "Аграрна галузь ще дасть жару!" День відкритих дверей на DuPont Pioneer Готуй сани влітку, або як мінімізувати ризики від втрати посівів озимих Фермери підтримали Івана Слободяника в роботі на посаді гендиректора Укрдержфонду Новий формат: семінар-квест компанії "Маїс" Страхувати по-новому?Аграріям запропонували новий страховий продукт Програма страхування для постачальників засобів захисту рослин (ЗЗР) Ольга Трофімцева: "Аграрна галузь ще дасть жару!" Програма страхування для постачальників засобів захисту рослин (ЗЗР) МАЇС подовжила членство в АСТА Українські аграрії майже не використовують інструмент страхування посівних площ Летимо до Нідерландів: у пошуках нових бізнес-контактів Дмитро Сімашко: «За кілька років помпезно відкриємо ринок деградованих неродючих земель і будемо намагатись її продати будь-кому» Як зробити ділову поїздку максимально вигідною: ТОП-6 корисних лайфхаків Співпраця задля інновацій: відбулася зустріч представників Компанії МАЇС та Сингенти Ділова подорож підприємця: як все організувати? Жнива: як отримати максимум вигоди від ділової подорожі за кордон? Володимир Юдін: Застрахувати свої посіви від наслідків погодних катаклізмів повинен кожен відповідальний фермер Олексій Пищик: Фермерам, які вирішили придбати сільгосптехніку в лізинг, необхідно зробити це вже сьогодні Агропідприємці зможуть заробляти на авіаперельотах разом з AIR FRANCE KLM Крила Вашого бізнесу: AirFrance-KLM пропонує агропідприємцям ексклюзивні умови Страхування без страху: найбільший швейцарський перестраховик Swіss Re представив у Києві стратегію розвитку агровиробництва в Україні Компанія «Маїс» підтримує проект унікального Німецько-українського аграрного демонстраційного і навчального центру Андрій Ярмак: Виробникам м’яса потрібно шукати нові ринки збуту своєї продукції Надійна гідравліка для українських аграріїв Олексій Пищик: Лізингові компанії активно підключаться до держпрограми з підтримки фермерів, що компенсує придбання сільгосптехніки Агрострахування дозволяє фермеру утриматися «на плаву» в критичній ситуації Алекс Ліссітса: Змінити ситуацію в аграрній галузі «косметичними ремонтами» не вийде "Українська аграрна платформа-2016" навчає малий та середній агробізнес виходу на експортні ринки Як правильно страхувати агроризики VERSATILE TORUM 750: вигідний зернозбиральний комбайн Прибуток замість ризику або як фермеру захистити головний актив під час кризи Що треба знати, аби захистити свій бізнес від рейдерів DuPont Pioneer Україна оголошує конкурс врожайності «Піонер Максимум»

Українські виробники продуктів харчування налагодять співробітництво з байєрами супермаркетів США

30 травня 2016
Переглядів:
1478
AgroNews300504 (1) (1).jpg

«Сьогодні українським компаніям потрібно виходити на американський ринок розуміючи, що він є стабільний. Якщо ти сьогодні заходиш на рік, то при правильній роботі ти можеш продавати там свій товар 50 років чи більше. Відповідно, якщо потрібна стабільна робота компанії, то над цим треба замислитися вже зараз. Вітчизняні виробники можуть істотно наростити експорт в США і найближча можливість  для цього відкриється наприкінці червня», -заявив Денис Красніков, Віце-президент Українського союзу промисловців і підприємців (УСПП) під час прес-конференції в ІА УНІАН 30 травня.

Українські товари мають перспективи на ринку США

У цьому році вперше участь у масштабному міжнародному Форумі FMI Connect 2016 у США візьме участь делегація українських виробників, її формуванням займається Центр підтримки експорту при УСПП. Міжнародний Форум FMI Connect 2016, що відбудеться протягом 20-23 червня в Чікаго відкриває для українських виробників широкі можливості презентації своїх товарів і є ефективною платформою для встановлення прямих контактів з закупівельниками 35 провідних американських торгівельних мереж.

«FMI Connect 2016 – одна з ключових подій року для українських експортерів. ЇЇ щорічно проводить партнер УСПП в США – Food Marketing Institute. Це бізнес –асоціація, яка об’єднує понад 40 000 роздрібних магазинів продуктів харчування в США та інших країнах світу. Щорічно байєри провідних американських мереж, таких як «Walmart», «Wegmans», «Publix», «HEB» та інші відвідують форум. Щоб вивчити свіжі позиції потенційних постачальників на ринку. На ньому відкриваються великі можливості для виробників так званої групи FMCG товарів. Формат форуму включає не тільки виставку і презентацію своїх товарів на стендах та в павільйонах, а й проведення біржі контрактів та B2B зустрічей представників супермаркетів з виробниками. Саме тут баєри найбільших торгових мереж Північної Америки шукають нові товари, а не просто випадкові відвідувачі або рекламні агенти супутніх послуг Це підвищує ефективність заходу і дає додатковий шанс на укладання контрактів в рамках заходу», -  розповів про деталі форуму  Денис Красніков.

За словами віце-президента УСПП сьогодні можливість участі у виставці розглядають кілька десятків українських виробників, чию продукцію важче сертифікувати і адаптувати до американського ринку, але в підсумку успіх може бути значним. Наприклад, такі українські виробники як «Чумак», «Миронівський хлібопродукт», кондитерська фабрика «Т-Престиж», компанія «Златомед», що формують свої делегації з України.

«Насправді, Україна виробляє товари, які задовольняють за якістю США. Але не всі українські виробники намагалися зайти на американський ринок, хоча там наші компанії мають серйозну перспективу досягти успіху при професійному підході. Багато наших товарів в невеликих кількостях вже на ринку США. Ми постійно проводимо роботу як з представниками української діаспори в США. Входження будь-якого товару на полицю в торгівельну мережу - від півроку наполегливої роботи. Але вже потім, коли ти виходиш в мережу, в якій 10 тис. магазинів в США, то зрозуміло, що боротися є за що! Весь цей процес українські компанії вже проходили, коли заходили на російський ринок. Успішних компаній, що експортують наразі свою продукцію до американського ринку - одиниці. Є успішні проекти, наприклад щодо продажів меду, які збільшили об’єми експорту в 5 разів, але для завоювання американського ринку потрібно провести велику кількість роботи» - зазначає Денис Красніков.

«Ми плануємо збільшувати обсяги експорту в США» - Костянтин Шевченко

Як зазначив під час прес-конференції  генеральний директор компанії «Чумак»  Костянтин Шевченко, «Чумак» братиме участь в FMI Connect 2016 року для того, щоб представити в рамках форуму нові товари, які компанія планує виводити на американський ринок. «Продукція «Чумак» представлена на ринку США вже 10 років. Основні категорії, які ми поставляємо вже сьогодні – це соняшникова олія, томатний сік, кетчуп, майонез, соуси, макарони, насіння. Але ми плануємо збільшувати обсяги експорту в США. Для цього ми працюємо над адаптацією упаковок, зміною рецептури, виводимо на ринок нові продукти, які цікаві саме американському споживачеві: дрессінги, спагеті-соуси, майонез і кетчуп у новій упаковці ПЕТ. Загалом «Чумаку» обійшлося в понад  100 тис. доларів для того, щоб підготувати лінійку своєї продукції для продажу на ринку США. На форумі ми хочемо не тільки заявити про себе, але й вивчити останні тенденції американського ринку FMCG товарів.», - сказав Костянтин Шевченко.

Під час скайп-включення засновник проекту Buy Ukrainian (Купуй Українське) в США і президент компанії  VK Import Віктор Паламарчук пояснив, що яким чином українські виробники мають істотну перспективу розширити географію експорту своєї продукції на американський ринок. «Наша компанія займається закупівлею, логістикою, митним оформленням, а також контактує з американськими клієнтами. По суті ми працюємо як представництво виробника в США і одночасно виступаємо гарантом між виробником і клієнтом. На сьогодні ми в США представляємо кілька українських виробників. Це такі торгові марки, як «Чумак», «Екород», «Ічня», «Світоч» та інші. У США завозяться багато товарів українських виробників, але вся дистрибуція орієнтована  в основному на російськомовний  етнічний ринок. З реєстрацією, сертифікацією, доставкою, розповсюдженням проблем немає. Проблема в небажанні українських виробників робити щось для розширення ринку збуту. Хоча у наших компаній є реальні можливості для того, щоб збільшити збут, і ці можливості потрібно використовувати», - відзначив Віктор Паламарчук.

Катерина Звєрєва, AgroNews 

 

 

 

 

30 травня 2016 17:29
переглядів:
1478
Додати коментар
4 + 8 =
Решите эту простую математическую задачу и введите результат. Например, для 1+3, введите 4.

остані коментарі

Анонси