Відгодівля та переробка ВРХ: Як заробити у найбільшій вільній ніші українського агробізнесу? Компанія UKRAVIT постійно рухається вперед, створюючи нові інноваційні продукти Контроль шкідників за європейськими стандартами: Pest-control  Виробник насіння майбутнього збільшує інвестиції в Україну уже сьогодні  Страхування має бути необхідною умовою при розвитку бізнесу кожного садівника  Олександр Марюхніч: “Якщо прагнеш змін – почни з себе”   Ринок зерна України: від експорту сировини до готової продукції     Як захистити врожай ріпаку озимого? Поради спеціаліста   VELES AGRO – український бренд європейської якості підкорює «Битву Агротитанів»     VELES AGRO ТЕХНІКА, ЩО ЛАМАЄ СТЕРЕОТИПИСубсидування - найбільш поширений шлях підтримки державою агрострахування в світіІсторія агроуспіху: DuPont PioneerЗахистити зібраний врожай від гризунів допоможуть ефективні родентициди від Групи компаній UKRAVITАнна Бабіч: Аби вижити в умовах непередбачуваного ринку, агрокомпаніям варто зрозуміти "силу багатьох"Компанія МАЇС презентувала оновлену лінійку гібридів кукурудзи під час семінару на ЧеркащиніАграрію важливо раціонально використовувати пестициди та агрохімікати для збереження власного врожаюПерепади температури негативно вплинули на майбутню врожайність пізніх ярих культурЗворотній зв’язок із фермером: Група компаній UKRAVIT взяла активну участь у Днях поля по всій території України

 

Українські виробники продуктів харчування налагодять співробітництво з байєрами супермаркетів США

30 травня 2016
Переглядів:
2107
AgroNews300504 (1) (1).jpg

«Сьогодні українським компаніям потрібно виходити на американський ринок розуміючи, що він є стабільний. Якщо ти сьогодні заходиш на рік, то при правильній роботі ти можеш продавати там свій товар 50 років чи більше. Відповідно, якщо потрібна стабільна робота компанії, то над цим треба замислитися вже зараз. Вітчизняні виробники можуть істотно наростити експорт в США і найближча можливість  для цього відкриється наприкінці червня», -заявив Денис Красніков, Віце-президент Українського союзу промисловців і підприємців (УСПП) під час прес-конференції в ІА УНІАН 30 травня.

Українські товари мають перспективи на ринку США

У цьому році вперше участь у масштабному міжнародному Форумі FMI Connect 2016 у США візьме участь делегація українських виробників, її формуванням займається Центр підтримки експорту при УСПП. Міжнародний Форум FMI Connect 2016, що відбудеться протягом 20-23 червня в Чікаго відкриває для українських виробників широкі можливості презентації своїх товарів і є ефективною платформою для встановлення прямих контактів з закупівельниками 35 провідних американських торгівельних мереж.

«FMI Connect 2016 – одна з ключових подій року для українських експортерів. ЇЇ щорічно проводить партнер УСПП в США – Food Marketing Institute. Це бізнес –асоціація, яка об’єднує понад 40 000 роздрібних магазинів продуктів харчування в США та інших країнах світу. Щорічно байєри провідних американських мереж, таких як «Walmart», «Wegmans», «Publix», «HEB» та інші відвідують форум. Щоб вивчити свіжі позиції потенційних постачальників на ринку. На ньому відкриваються великі можливості для виробників так званої групи FMCG товарів. Формат форуму включає не тільки виставку і презентацію своїх товарів на стендах та в павільйонах, а й проведення біржі контрактів та B2B зустрічей представників супермаркетів з виробниками. Саме тут баєри найбільших торгових мереж Північної Америки шукають нові товари, а не просто випадкові відвідувачі або рекламні агенти супутніх послуг Це підвищує ефективність заходу і дає додатковий шанс на укладання контрактів в рамках заходу», -  розповів про деталі форуму  Денис Красніков.

За словами віце-президента УСПП сьогодні можливість участі у виставці розглядають кілька десятків українських виробників, чию продукцію важче сертифікувати і адаптувати до американського ринку, але в підсумку успіх може бути значним. Наприклад, такі українські виробники як «Чумак», «Миронівський хлібопродукт», кондитерська фабрика «Т-Престиж», компанія «Златомед», що формують свої делегації з України.

«Насправді, Україна виробляє товари, які задовольняють за якістю США. Але не всі українські виробники намагалися зайти на американський ринок, хоча там наші компанії мають серйозну перспективу досягти успіху при професійному підході. Багато наших товарів в невеликих кількостях вже на ринку США. Ми постійно проводимо роботу як з представниками української діаспори в США. Входження будь-якого товару на полицю в торгівельну мережу - від півроку наполегливої роботи. Але вже потім, коли ти виходиш в мережу, в якій 10 тис. магазинів в США, то зрозуміло, що боротися є за що! Весь цей процес українські компанії вже проходили, коли заходили на російський ринок. Успішних компаній, що експортують наразі свою продукцію до американського ринку - одиниці. Є успішні проекти, наприклад щодо продажів меду, які збільшили об’єми експорту в 5 разів, але для завоювання американського ринку потрібно провести велику кількість роботи» - зазначає Денис Красніков.

«Ми плануємо збільшувати обсяги експорту в США» - Костянтин Шевченко

Як зазначив під час прес-конференції  генеральний директор компанії «Чумак»  Костянтин Шевченко, «Чумак» братиме участь в FMI Connect 2016 року для того, щоб представити в рамках форуму нові товари, які компанія планує виводити на американський ринок. «Продукція «Чумак» представлена на ринку США вже 10 років. Основні категорії, які ми поставляємо вже сьогодні – це соняшникова олія, томатний сік, кетчуп, майонез, соуси, макарони, насіння. Але ми плануємо збільшувати обсяги експорту в США. Для цього ми працюємо над адаптацією упаковок, зміною рецептури, виводимо на ринок нові продукти, які цікаві саме американському споживачеві: дрессінги, спагеті-соуси, майонез і кетчуп у новій упаковці ПЕТ. Загалом «Чумаку» обійшлося в понад  100 тис. доларів для того, щоб підготувати лінійку своєї продукції для продажу на ринку США. На форумі ми хочемо не тільки заявити про себе, але й вивчити останні тенденції американського ринку FMCG товарів.», - сказав Костянтин Шевченко.

Під час скайп-включення засновник проекту Buy Ukrainian (Купуй Українське) в США і президент компанії  VK Import Віктор Паламарчук пояснив, що яким чином українські виробники мають істотну перспективу розширити географію експорту своєї продукції на американський ринок. «Наша компанія займається закупівлею, логістикою, митним оформленням, а також контактує з американськими клієнтами. По суті ми працюємо як представництво виробника в США і одночасно виступаємо гарантом між виробником і клієнтом. На сьогодні ми в США представляємо кілька українських виробників. Це такі торгові марки, як «Чумак», «Екород», «Ічня», «Світоч» та інші. У США завозяться багато товарів українських виробників, але вся дистрибуція орієнтована  в основному на російськомовний  етнічний ринок. З реєстрацією, сертифікацією, доставкою, розповсюдженням проблем немає. Проблема в небажанні українських виробників робити щось для розширення ринку збуту. Хоча у наших компаній є реальні можливості для того, щоб збільшити збут, і ці можливості потрібно використовувати», - відзначив Віктор Паламарчук.

Катерина Звєрєва, AgroNews 

 

 

 

 

30 травня 2016 17:29
переглядів:
2107
Додати коментар
Содержание этого поля является приватным и не предназначено к показу.

Анонси