Без агрострахування неможливо отримати доступ до кредитування Як найкраще підготувати землю до весняної посівної Угорський досвід для українського АПК ДПЗКУ вже заготовила 2,5 млн тонн збіжжя з початку 2016/2017 МР Генетика як рушій прогресу Як обрати надійного страхового партнера Не на словах, а на ділі: як досягти найкращих показників висівання Гібриди кукурудзи Pioneer® показали високі результати у конкурсі врожайності США Китайці заходять на ринок насіння України Як змінити ставлення аграріїв до страхування Українські гібриди кукурудзи підкорюють Білорусь Як посієш – те й пожнеш, або як забезпечити якість посівної Юридичний аудит прав на землю: як підготуватися та чого очікувати Поки грім не вдарить, або ситуація на ринку агрострахування Агрострахування: що стримує ринок з мільярдним потенціалом? Вітчизняних аграріїв необхідно привчати до агрострахування Іспанські можливості для українського бізнесу летимо на світові бізнес-події Ольга Трофімцева: "Аграрна галузь ще дасть жару!" День відкритих дверей на DuPont Pioneer Готуй сани влітку, або як мінімізувати ризики від втрати посівів озимих Фермери підтримали Івана Слободяника в роботі на посаді гендиректора Укрдержфонду Новий формат: семінар-квест компанії "Маїс" Страхувати по-новому?Аграріям запропонували новий страховий продукт Програма страхування для постачальників засобів захисту рослин (ЗЗР) Ольга Трофімцева: "Аграрна галузь ще дасть жару!" Програма страхування для постачальників засобів захисту рослин (ЗЗР) МАЇС подовжила членство в АСТА Українські аграрії майже не використовують інструмент страхування посівних площ Летимо до Нідерландів: у пошуках нових бізнес-контактів Дмитро Сімашко: «За кілька років помпезно відкриємо ринок деградованих неродючих земель і будемо намагатись її продати будь-кому» Як зробити ділову поїздку максимально вигідною: ТОП-6 корисних лайфхаків Співпраця задля інновацій: відбулася зустріч представників Компанії МАЇС та Сингенти Ділова подорож підприємця: як все організувати? Жнива: як отримати максимум вигоди від ділової подорожі за кордон? Володимир Юдін: Застрахувати свої посіви від наслідків погодних катаклізмів повинен кожен відповідальний фермер Олексій Пищик: Фермерам, які вирішили придбати сільгосптехніку в лізинг, необхідно зробити це вже сьогодні Агропідприємці зможуть заробляти на авіаперельотах разом з AIR FRANCE KLM Крила Вашого бізнесу: AirFrance-KLM пропонує агропідприємцям ексклюзивні умови Страхування без страху: найбільший швейцарський перестраховик Swіss Re представив у Києві стратегію розвитку агровиробництва в Україні Компанія «Маїс» підтримує проект унікального Німецько-українського аграрного демонстраційного і навчального центру Андрій Ярмак: Виробникам м’яса потрібно шукати нові ринки збуту своєї продукції Надійна гідравліка для українських аграріїв Олексій Пищик: Лізингові компанії активно підключаться до держпрограми з підтримки фермерів, що компенсує придбання сільгосптехніки Агрострахування дозволяє фермеру утриматися «на плаву» в критичній ситуації Алекс Ліссітса: Змінити ситуацію в аграрній галузі «косметичними ремонтами» не вийде "Українська аграрна платформа-2016" навчає малий та середній агробізнес виходу на експортні ринки Як правильно страхувати агроризики VERSATILE TORUM 750: вигідний зернозбиральний комбайн Прибуток замість ризику або як фермеру захистити головний актив під час кризи Що треба знати, аби захистити свій бізнес від рейдерів DuPont Pioneer Україна оголошує конкурс врожайності «Піонер Максимум»

Жить органично. Готов ли украинский рынок платить больше за органику?

01 квітня 2016
Переглядів:
2191
agronews.jpg

Все чаще на полках магазинов появляются продукты с приставкой «organic», «био», «эко». Какие в Украине требования к маркировке органики на законодательном уровне? Сложно ли отечественному потребителю определить качество продукции? Насколько украинский рынок готов платить больше за органику? В интервью Agronews с французом Клодом Эксбраят,  который на днях открыл шоу-рум органических продуктов в Киеве Biologic.ua.

AgroNews: На каком основании дается вывод, что продукция действительно является органической?

Клод Эксбраят:  Только на основе сертификации. Если это украинская продукция, то сертификат называется «Органик стандарт». Но, к примеру, «Украинские соки» имеют европейский сертификат органической безопасности «Евролист». В целом это наиболее распространенный сертификат для украинской продукции.

AgroNews: Насколько органическая продукция сейчас популярна на украинском рынке?

Клод Эксбраят: Мы считаем, что популярность органической продукции в Украине возрастает с каждым годом. К сожалению, еще не все люди видят разницу между обычной продукцией и органической. Но мы надеемся и верим, что популярность будет возрастать. Ведь длительное применение органической продукции способствует уменьшению продукции неорганического происхождения.

AgroNews: Расскажите, пожалуйста, почему возникла идея создания в Украине магазина органической продукции?

Клод Эксбраят: Это не только магазины. Я приехал из Франции более года назад с моими партнерами, и мы хотели инвестировать в сферу органики. Решили создать логистический центр для решения проблемы сбыта органической продукции. Но мы не знали, что сделать. Мы поняли, что  потенциальным покупателям и потенциальным продавцам достаточно сложно найти друг друга, чтобы покупать и продавать свою продукцию. Поэтому мы создали шоу-рум, который является самым крупным в Украине по продаже органики. Мы также сделали логистический центр, где можно сохранять продукцию под влиянием различных температур и открыли первый ресторан, где готовят органические блюда.

«Конечно, органические продукты не будут дешевле обычных. Но мы понимаем, что если мы будем продавать очень дорогие продукты, то их никто не будет покупать»

AgroNews: Для Украины на сегодня идея органического питания популярная, модная. Но насколько она востребована здесь. Ведь многие люди делают ставку не столько на качество продукции, сколько на ее стоимость. Как Вы считаете, наш рынок готов к открытию таких магазинов?

Клод Эксбраят: Конечно, органические продукты не будут дешевле обычных. Но мы понимаем, что если мы будем продавать очень дорогие продукты, то их никто не будет покупать. Мы пробуем работать напрямую с производителями, чтобы продавать товары по более доступно цене. У нас есть недорогие и качественные продукты украинского производства, макаронные изделия, мороженое, косметика, средства по уходу за домом. Есть и дорогостоящие продукты – алкоголь, органический шоколад и т.д. Нужно понимать, что органические продукты – это другие продукты. Это сравнимо с «Феррари» и «Жигулями». Да, это машины, но они отличаются по качеству и по цене.

AgroNews: Органический продукт – это в первую очередь, органический способ его производства. А как Вы отслеживаете качество органической продукции, которую Вы реализуете?

Клод Эксбраят: Сначала, конечно же, мы проверяем наличие необходимых сертификатов у производителей органики. Потом мы лично посещаем места производства такой продукции, чтобы убедиться самим, как организован ее выпуск. Эти правила одинаковы как для украинских, так и для зарубежных производителей. В нашей команде работают три врача различной специализации. Есть врач диетолог, есть врач по санитарным вопросам, а есть медработник, занимающийся проверкой соответствия качества продукции требованиям сертификации.

Катерина Зверева

 

 

          

01 квітня 2016 15:42
переглядів:
2191

остані коментарі

Анонси